Jaunākais izdevums

Trīs meitu mamma Inta Krūze cako kruzuļbikses ne tikai savām meitām, bet arī daudzām citām mazajām rāpotājām no dzimšanas līdz trīs gadu vecumam.

Kā atzīst zīmola Cakas autore Inta, bērna kopšanas atvaļinājums bieži ir laiks, kad sievietes atklāj jaunus aicinājumus, maina nodarbošanos, daudzas pat rada jaunus uzņēmumus un pievēršas t.s. mammu biznesiem. Pavadot laiku ar vecāko meitu un gaidot dvīņu dzimšanu, viņa gan bijusi pārliecināta, ka pati atgriezīsies līdzšinējā darbā personāla atlases uzņēmumā, jo darbs ļoti patika un Intu tur gaidīja atpakaļ. Taču, mājās audzinot meitas, Inta atsāka šūt, ko diktēja nepieciešamība radīt savām meitām piemērotus apģērbus, un pamazām atskārta, ka gluži neviļus top uzņēmums, kurš jāattīsta.

Kamēr jaunās dāmas ir vecumā, kad «dzīvojas» pa zemi, viņas izrāpojot no visām «štātēm» ārā – «tas nebija ērti ne man, ne meitām», atceras Inta. «Sadāvinātās kleitas tā arī palika skapī karājamies, bet es sāku savai un meitu ērtībai šūt biksītes ar volāniem – tādās bērnu var paņemt «opā», viņš pats var visur rāpot, turklāt kuplie volāni piesedz pamperus,» skaidro Inta. Ērtums ir ļoti būtisks arī svētku reizē, un, neraugoties uz svētku tērpa apjomu, bērnam ir dabiska vēlme parāpot, parunāties ar skudrām un sienāžiem, bet kupla «princešu» kleita šādās reizēs var stipri traucēt, tāpēc Caku kruzuļbikses ir tieši laikā, viņa skaidro koncepciju.

Cakas apģērbos jaunkundzes jūtoties ērti, viegli un brīvi. Inta piedāvā rāpotāju mammām savu dizainu un gaumi – «nepiekrītu absolūti visām pasūtītāju vēlmēm, reiz pat nācās atrunāt no zelta krāsas kruzuļiem, bet piedāvāju savus variantus, un beigās klientes paļaujas uz manu gaumi un redzējumu. Ja mūsu uzskati nesaskan, gadās, ka nevienojamies,» neslēpj dizainere.

Kopskaitā radīts ap simts modeļiem, no kuriem atsijāti četrdesmit. Aptuveni reizi četros mēnešos tiek veidota jauna kruzuļbikšu un aksesuāru kolekcija, līdz šim tādas bijušas jau vienpadsmit, piemēram, pēdējā no tām bija Rožu kolekcija – ar stāstu par rozēm – katra mazā kolekcija nāk ar savām krāsām, stāstu, foto sesiju. «Iznāk, ka veidoju modi mazām meitenēm,» atzīst Inta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: Sapucē tenisistes un dejotājas

Linda Zalāne,14.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tilly ir uzticīga reiz izvēlētajam darbības virzienam – meiteņu un sieviešu tenisa apģērbu izgatavošanai, kurus rotā cakas, rišas un volāni, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Tilly pirmos klientus ieguva, piedaloties ar tirdzniecības stendu dažādos tenisa turnīros. «Dažkārt citi tenisa preču ražotāju pārstāvji vīpsnāja, sacīdami, ko mēs muļķojoties, jo šajā segmentā ārvalstu piedāvājums esot plašs. Tomēr mums kā iesācējiem tā bija iespēja satikt savus potenciālos pircējus un nodibināt kontaktus ar tenisa klubiem un specializētiem veikaliem. Tagad braucu tikai uz starptautiska mēroga un lielākajiem Latvijas turnīriem,» stāsta Tilly īpašniece Baiba Laizāne.

Tilly ražo sporta apģērbu arī pavisam maziem bērniem, sākot no četriem gadiem. «Kādreiz tenisu sāka spēlēt no septiņu gadu vecuma, bet tagad vecāki, šķiet, kļuvuši nepacietīgāki, ar šo sporta veidu nodarbinot bērnus krietni agrāk. Citi apģērbu ražotāji piedāvā preces bērniem, kuru augums ir sasniedzis 128 cm, bet mēs tos piedāvājam jau no 98 cm. Šādam vecumam drēbes pasūta arī dejotāji,» atklāj B. Laizāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Modes dizaineri izsaka viedokli par airBaltic jaunajiem formastērpiem

Laura Mazbērziņa/Monta Glumane,29.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic ir ieviesusi jaunus, uzlabotus stjuartu un pilotu formastērpus. Latvijas modes dizaineri izsaka savu viedokli.

Deva sievišķības

«Man labāk patika vecie formastērpi. Stjuarts tomēr ir tas cilvēks, kurš rada priekšstatu par aviokompāniju. Vecajā formā bija pietiekama deva sievišķības, varēja redzēt, ka katrs tērps ir šūts individuāli, un gribētu pateikt labus vārdus iepriekšējā formastērpa autoram. Runājot par šiem tērpiem, es atteiktos no liekām detaļām, piemēram, no «cakas», kura ir redzama blūzes lejas daļā,» teic Agnese Narņicka, Latvijas modes zīmola One Wolf īpašniece un dizainere.

Ļoti labs lakatiņš

Savukārt, bērnu apģērbu zīmola Leny Tomy Factory īpašniece un dizainere Liene Andersone atzinīgi novērtē auduma izvēli. «Tumši zilais ar laima krāsas salikumu – svaigi. Ļoti labs ir lakatiņš. Vīrieša žakete mazliet atgādina krievu Aeroflot laikus. Sievietes formastērpa augšdaļā ir kaut kāds stīvums. Tur varētu kaut ko stilīgāku, ja tā drīkst izteikties. Līdz šim man patika, ka stjuartēm bija baltie krekli un žaketītes. Tas varbūt bija pat labāk nekā šis variants.»

Komentāri

Pievienot komentāru