FSMTALKS 2022: vadošais izbraukuma pakalpojumu pārvaldības forums
FSMTALKS ir veltīts izbraukuma apkalpošanas un servisa pakalpojumu pārvaldības nozarei, pulcējot vadošos ekspertus, lai dalītos zināšanās un veidotu ciešākus sadarbības tīklus. Vienas dienas pasākumā kopumā būs iespēja dzirdēt 14 pieredzes stāstus, piedalīties aktīvāko klausītāju viktorīna un nozares līderu paneļdiskusijā.
Frontu un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras organizētajā pasākumā piedalīsies nozares pārstāvji no tādiem uzņēmumiem kā Samsung, DATI Group, Ram Mount, Rīgas namu pārvaldnieks, Scandit, Alliance for Recruitment un daudziem citiem. Reģiona nozares profesionāļi tiksies viesnīcā Radisson Blu Daugava Hotel Rīgā 2022. gada 1. decembrī.
Kā aizsākās FSMTALKS
Izbraukuma apkalpošanas un servisa pakalpojumu jeb pēcpārdošanas pārvaldība ir būtiska daudzu uzņēmumu darbības daļa, jo darbinieki atrodas gan izbraukumā, gan birojā. Koordinēt komandas un nodrošināt, lai klienti saņemtu visaugstākās kvalitātes apkalpošanu, ir ļoti izaicinošs uzdevums, jo šodien saskaramies ar dažādiem risinājumiem un visi sola, ka visu izdarīs, bet kā ir patiesībā?
Pat ar nesen ieviestajiem jauninājumiem, piemēram, tādām "viss vienā" vadības sistēmām, ko var piedāvāt tādi uzņēmumi kā Frontu, izbraukuma apkalpošanas un servisa pakalpojumu efektīva nodrošināšana un pelnīšana joprojām ir sarežģīta. Frontu vadītājs un dibinātājs Arūns Eitutis saprata, ka dalīšanās pieredzē par labāko praksi un vadības stratēģijām, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti, ir visas nozares dzinējs uz priekšu:
"FSMTALKS aizsākās pirms pāris gadiem ar ideju pulcēt vienuviet Viduseiropas un Austrumeiropas reģiona izbraukuma apkalpošanas un servisa profesionāļus un tagad pulcē dalībniekus no dažādām valstīm. Mūsu mērķis ir padziļināt nozares zināšanas un kompetenci, lai radītu konkurētspējīgākus un efektīvāk strādājošus uzņēmumus, kas var labāk apkalpot klientus, kā arī virzīt tehnoloģisko attīstību, izmantojot mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos."
FSMTALKS ir pasākums, kas ļauj uzņēmumiem, kuri iesaistīti izbraukuma apkalpošanas pakalpojumu pārvaldībā, dibināt kontaktus un dalīties gūtajā pieredzē. Tā kā nozare nepārtraukti attīstās un mainās, tādi pasākumi kā FSMTALKS ir kļuvuši par stūrakmeni, kas var iniciēt būtiskas pārmaiņas un veicināt turpmākas inovācijas.
FSMTALKS prezentācijas un personības
Frontu un Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamerai ir izdevies piesaistīt profesionāļus ar plašām zināšanām, kuri ir gatavi dalīties ar labās prakses piemēriem, ko viņi ir atklājuši, strādājot šajā jomā.
Lai gan pasākums ir lielā mērā orientēts uz digitalizāciju un inovācijām, arī ekspertiem no tādām jomām kā cilvēkresursi būs iespēja iepazīstināt ar saviem atklājumiem, kas ļaus uzņēmumiem vēl vairāk optimizēt praksi. Apmeklētāji dzirdēs pieredzes stāstus:
1. Kriss Oldlends (Lielbritānija), Field Service News rīkotājdirektors, skaidros, kāpēc servitizācija ir jāuztver kā spektrs, nevis galamērķis. Kriss izklāstīs pamatkoncepciju un paskaidros, kāpēc viņš uzskata, ka standarta izpratne par servitizāciju kā pakalpojumu izstrādes galamērķi ir nepareiza un tā ir jāuzskata par pakalpojumu piedāvājumu spektru.
2. Atbrīvošanās no daudzajām excel tabulām – apsardzes uzņēmuma digitalizācija, ko veic SIA GRIFS AG tehniskais direktors Roberts Lukss. Roberts izklāstīs, ka izklājlapas ir pagātnes relikts un ka, pareizi veicot digitalizāciju, to izmantošana ir jāsamazina līdz minimumam.
3. Izbraukuma pakalpojumu digitalizācija publiskajā sektorā – Rīgas namu pārvaldnieka valdes locekle Laila Keisele runās par to, ka publiskā un privātā sektora klientu prasības vairs nav atšķirīgas - tās ir vienlīdz augstas. Klientus neinteresē regulēts budžets, tiesību akti, noteikumi un birokrātiskie ierobežojumi. Ja digitālie risinājumi var nodrošināt visaugstāko efektivitātes atdevi, kāpēc valsts sektora operatīvā pārvaldība, izmantojot tehnoloģijas, nav prioritāte?
4. Latvija kā nozares attīstībai piemērota vide – Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras valdes loceklis Jānis Lielpēteris uzsver, ka izbraukuma pakalpojumu industrija (Fields Service) aizvien attīstās. Savā prezentācijā 1. decembra konferencē Jānis runās par to, kamdēļ Latvijas biznesa vide ir piemērota izbraukuma pakalpojumu industrijas attīstībai. Gaidāmā prezentācija būs interesanta gan nozares speciālistiem, gan tiem uzņēmumiem, kuri tikvien domā par iespēju optimizēt darbību, tostarp piesaistot uzņēmumam sadarbības partnerus ar īpašām zināšanām nozarē.
Prezentācijās tiks aplūkotas tādas tēmas kā jaunumi mobilo ierīču drošības jomā, kā gadu gaitā mainījusies Latvijas uzņēmējdarbības vide un konkurētspēja, kā digitalizēt lauksaimniecības tehnikas servisa darbu, kas ir mākonis un kur glabājas dati, kā arī kā savienot dažādas sistēmas un izmantot robotizētos zvanus.
Turklāt pasākumā būs vairākas kafijas pauzes, lai dalībnieki varētu tīklot un apspriest aktualitātes, kā arī uzdot jautājumus prezentētājiem. Tā kā izbraukuma pakalpojumu pārvaldība ir tikpat lielā mērā balstīta uz zināšanām, cik uz sadarbības tīklu veidošanu, tā ir lieliska iespēja nozares profesionāļiem nodibināt jaunas biznesa attiecības. Pasākums tiks aizvadīts angļu valodā.
FSMTALKS joprojām iespējams reģistrētiesPasākumā kopumā paredzētas 14 prezentācijas, pieredzes stāsti, kas aptvers būtiskus izbraukuma pakalpojumu pārvaldības aspektus. Visi dalībnieki neatkarīgi no amata un biznesa brieduma pakāpes varēs gūt noderīgas atziņas, padarot to par svarīgu pasākumu visiem nozares profesionāļiem.
Lai gan līdz 2022. gada 1. decembrim ir palikusi mazāk nekā nedēļa, FSMTALKS vēl ir atlikušas brīvas vietas. Ieinteresētie uzņēmumi un privātpersonas joprojām var rezervēt vietu pasākuma tīmekļa vietnē. Uzņēmumi, kuri sadarbojas ar pasākuma organizatoriem vai partneriem, var lūgt īpašo atlaides kodu.
Plašāka informācija: