«50% Rīgā ražoto gultņu plānots realizēt Krievijā, Baltkrievijā un Kazahstānā, bet pārējos – ES tirgū,» vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Krievijā ir gultņu ražotnes, tomēr tās nespēj apmierināt pieprasījumu pēc šādas produkcijas, tāpēc ir dārgie un izturīgie premium klases Eiropas ražotāju, kā arī daudzkārt lētākie, bet ar īsāku kalpošanas termiņu Ķīnā ražotie,» skaidro uzņēmuma valdes loceklis Vjačeslavs Jurovs.
Rīgā ražotie gultņi ir lētāki par Eiropā ražotajiem, bet neatpaliekot izturības un kvalitātes ziņā. «Pašlaik sertificējam savus izstrādājumus, lai tos varētu piegādāt Baltkrievijas mašīnbūvētājiem,» Dienas Biznesam stāsta V. Jurovs. Savukārt ES virzienā ir noslēgts pirmais piegādes līgums. «Komplektējam pirmo kravu Karcher, tā dēvētās izmēģinājuma gultņu partijas ir nosūtītas vairākām Vācijas un citu valstu mašīnbūves, elektrotehnikas ražošanas, kā arī servisa un remonta pakalpojumu kompānijām,» vaicāts par konkrētiem tirgiem Eiropā, atklāj V. Jurovs. Ir noslēgts līgums ar servisa lauksaimniecības tehnikas rezerves daļu tirdzniecības kompāniju Lytagra. Lai sekmīgāk varētu strādāt ar esošajiem un piesaistīt jaunus klientus, ir izveidots BBC (Baltic Bearing Company) pārdošanas tīkls, kura struktūras izvietotas potenciāli lielākajos noieta tirgos – Vācijā, Krievijā, Kazahstānā, Latvijā un Ukrainā.
Visu rakstu Rīgā sāk ražot gultņus lasiet 30. augusta laikrakstā Dienas Bizness.