Divu gadu laikā auto industrija paspējusi izdzīvoties pa diviem grāvjiem: vispirms – nevar tirgot un nav pircēju, kam seko liels pieprasījums pēc auto no pircējiem, bet nav preces, ko tirgot, jaunu auto cenas turpina pieaugt, piegāžu termiņi izstiepjas 6–8 mēnešu garumā, mazlietoto auto cenas pieaugušas par 25–30%, turklāt šādi nepieredzētie procesi turpināsies arī 2022. gadā.
Tā Intervijā situāciju raksturo Auto asociācijas prezidents Andris Kulbergs.
Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 28.decembra numurā lasi:
- Statistika. Pieņemot, ka mūsu šobrīd ir 1,9 miljoni, un saskaitot sākumā minētos parādus, tie kopā veido 28,46 miljardus, iegūsim, ka vidēji uz vienu Latvijas iedzīvotāju šajā valstī ir aizņemti aptuveni 15 tūkstoši eiro, no kuriem 7,5 tūkstošus ir sarūpējusi valsts, bet otru pusi iedzīvotāji un uzņēmumi ir aizņēmušies bankās.
- Tēma - Kā uzņēmēji vērtē aizvadīto gadu un kādu paredz nākamo.
- Izglītība biznesam - Uzņēmēji papildinās skolu direktoru zināšanas ar biznesa vadības niansēm.
- Spēles noteikumi - Sāksies saimnieciskās darbības ieņēmumu konta ēra.
- Tehnoloģijas- Ieiet ārvalstu tirgū, izmantojot sociālo mediju platformas.
- Infrastruktūra - Rīgas ostai ir iespēja attīstīt mūsdienu pasažieru un ro-ro kravu termināli.
- Portrets- Moller Auto Baltija vadītāja Izīda Gerkena.
- e-pārvalde- Tiesvedības sistēma sākusi dokumentu aprites sistēmas pāreju no papīra uz elektroniskajiem dokumentiem.
- Brīvdienu ceļvedis- Artis Daugins, elektrokartingu uzņēmuma Blue Shock Race radītājs.
Abonēt ir ērtāk: https://www.dbhub.lv/abone
Meklē arī preses tirdzniecības vietās vai lasi elektroniski: https://www.dbhub.lv/eavize