"Kamēr mēs koncentrējamies uz to, kā palīdzēt tiem, kam šobrīd ir grūti, un mums tas ir jādara, es cenšos arī pievērst aizvien vairāk savu uzmanību un laiku tam, kā mēs izmantosim šo krīzi un Eiropas dotās iespējas, lai celtos savā attīstībā un varētu ražot preces un pakalpojumus ar augstāku pievienoto vērtību".
Tā intervijā Dienas Biznesam pauž Ministru prezidents Krišjānis Kariņš.
Žurnāla centrālā tēma - cik konkurētspējīga ir Latvija Baltijas valstu reģionā. Faktus biznesa situācijas Baltijas valstīs salīdzināšanai palīdzējis sagatavot AS BDO Latvia partneris Jānis Zelmenis.
Īpašu uzmanību veltām uzņēmēju iebildumiem pret epidemiologu ieteikumu par visu ražotņu slēgšanu, izņemot būtiskākās, kuras noteiktu Ekonomikas un Zemkopības ministrija. Varbūt valdība šādā situācijā stāsies ikviena, kuram tā aizliegusi strādāt, vietā un maksās gan cilvēku, gan uzņēmumu parādsaistības?
Vēl uzņēmēju žurnāla #DienasBizness 9. marta numurā:
- Statistika - vai zems IKP kritums parāda krīzi kā iespēju?
- Portrets - Anastasija Udalova, kosmētikas ražotāja H.A. Brieger vadītāja un līdzīpašniece.
- Tendences - sākas jauns supercikls ar jaunu cenu superkāpumu.
- Izaicinājumi - krīze kā iespēja. Uzņēmēju pieredze.
- Polemika - vai PLG reģistrācijas kārtība traucē investoru piesaisti?
- Tūrisms - top priekšlikums par vakcinācijas pasēm un izsekošanu.
- Brīvdienu ceļvedis - Andris Kulbergs, Auto Asociācija prezidents.
- Uzņēmēju jaunumi.
Abonēt ir ērtāk: https://www.dbhub.lv/abone
Meklē arī preses tirdzniecības vietās vai lasi elektroniski: https://www.dbhub.lv/eavize