Cilvēki sūdzas par pārlieku lielo uzbāzību, uzņēmumam cenšoties piedāvāt jaunu pakalpojumu vai pārvilinot no konkurenta
To, ka iedzīvotājus ir nokaitinājis agresīvais telemārketings, apliecināja pagājušajā mēnesī pētījumu centra SKDS veiktā aptauja. Tajā atklājās, ka 72% iedzīvotāju uzskata – būtu jāierobežo mobilo sakaru operatoru prakse zvanīt konkurentu klientiem nolūkā pārliecināt viņus izvēlēties citu kompāniju. Kā Dienas Biznesam atzīst Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācijas valdes priekšsēdētāja Tekla Žabova, pēdējā laikā tiek saņemts arvien vairāk sūdzību, turklāt ne tikai par mobilo sakaru operatoriem, bet arī citiem uzņēmumiem, piemēram, interneta un televīzijas pakalpojumu sniedzējiem.
Lai situāciju uzlabotu, patlaban tiek izstrādāts ētikas kodekss. Sagaidāms, ka pilnībā pabeigts tas tiks jūlija beigās. Dienas Biznesa rīcībā nonācis ētikas kodeksa melnraksts, un jāsecina, ka ne ar ko gluži jaunu tas neizceļas. Tajā gana plaši izklāstīts tas, ka komersantam, lai varētu zvanīt patērētājam, iepriekš būs jāsaņem viņa piekrišana, ko būtībā jau patlaban regulē likums. Jūtams, ka jaunais kodekss radīts nolūkā paglābt pašus komersantus no šīs agresīvās formas konkurences cīņām.
Visu rakstu Uzmācīgos zvanus grib apkarot ar ētikas kodeksu lasiet 18. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.