Biznesa augstskola Turība atklājusi jauna koncepta mācību biznesa inkubatoru, kā arī iepazīstinājusi ar augstskolas jauno vizuālo identitāti.
«Augstskolas logo attēlots kā jauns ķīmiskais elements – «Tu», šādi akcentējot, ka arī biznesā, lai gūtu panākumus, nepieciešama «pareizā ķīmija», kuras vissvarīgākais elements esi Tu pats,» skaidro Turības Attīstības padomes priekšsēdētājs Aigars Rostovskis.
Jaunais logo raksturojot augstskolas pieeju un iespējas, ko saviem studentiem šobrīd, 20 gadus pēc dibināšanas, piedāvā Turība.
Zīmola atklāšanas pasākums notika ar Swedbank atbalstu veidotā Turības Biznesa inkubatora telpās. Paplašinātais un modernizētais biznesa inkubators ir vieta, kurā studenti var reģistrēt ne tikai sava uzņēmumu juridisko adresi, tajā strādāt, organizēt tikšanās un glabāt dokumentus, bet arī pilnveidot sava uzņēmuma piedāvātos pakalpojumus, ciešāk sasaistīt uzņēmējdarbību ar studiju procesu un attīstīt mārketinga un publicitātes aktivitātes.
Turība Biznesa inkubatorā no šā gada piedāvā praktiskās studijas, kur četru gadu garumā studenti attīsta savu uzņēmējdarbību, izmantojot Biznesa inkubatora atbalstu. Praktiskajās studijās obligāta prasība studentam ir dibināt savu kompāniju. Studiju būtība ir sava uzņēmuma attīstīšana pieredzējušu biznesa treneru vadībā, paralēli apgūstot biznesa vadībai nepieciešamo teorētisko bāzi.
Turība dibināta 1993. gadā. Augstskolai ir četras filiāles - Liepājā, Cēsīs, Talsos un Jēkabpilī. Ārvalstu studentu skaits šogad sasniedzis 7% no kopējā studējošo skaita augstskolā.