Nepilnu trīs mēnešu laikā kopš Apple oficiālais pārstāvis Capital ir sācis planšetdatora iPad tirdzniecību Latvijā ir pārdotas gandrīz 700 šīs ierīces, Db.lv pastāstīja Capital mārketinga speciālists Aivars Litaunieks.
Tādējādi iPad pārdošanas apjomi atbilst Capital iepriekš paustajām aplēsēm, ka pirmo trīs mēnešu laikā Latvijā tiks pārdoti aptuveni 700 Apple planšetdatoru.
Sākotnējā interese produktam, kas tikai nesen ir parādījies tirgū, ir ļoti liela, tomēr ar laiku realizācijas apjomi var samazināties, tādēļ ir grūti paredzēt, vai turpmāk iPad pārdošana notiks tikpat intensīvi kā pirmajos trijos mēnešos, uzskata A.Litaunieks.
Augstāko tehnoloģiju aktīvā pārdošanas sezona ir pavasaris un vasaras laiks pirms atvaļinājuma, taču, iespējams, ka arī pēc ierasti aktīvā pārdošanas laika beigām pieprasījums pēc iPad nesamazināsies, stāsta Capital mārketinga speciālists.
Šobrīd iPad cena ir samazināta par 90 latiem, un ierīci var iegādāties par 269 latiem. Tā ir viszemākā cena planšetdatoram Latvijas tirgū, tādēļ nav pārsteidzoši, ka Capital iPad tirgū «iet labi», norāda A.Litaunieks.
Pašlaik ir grūti pateikt, kad tirgū varētu parādīties uzlabotais planšetdators iPad2, jo Apple parasti par produkta ieviešanu kādā jaunā tirgū paziņo tikai nedēļu pirms tiek uzsākta tirdzniecība, skaidroja Capital pārdošanas nodaļas vadītājs Mārcis Zommers.
Db.lv jau rakstīja, ka Latvijā iPad tirdzniecība uzsākta janvāra beigās un pirmo trīs dienu laikā tika pārdoti 50 planšetdatori iPad. Baltijas valstīs pirmajos trijos mēnešos bija paredzēts pārdot 2,5 tūkstošus iPad.
Savukārt jaunāko iPad otrās paaudzes modeli iPad2 pasaulē sāka tirgot marta vidū, un tā pārdošanas apjomi pirmajā nedēļā bija par 25% lielāki nekā priekšgājējam iPad, vēstīja The Telegraph.