Kanādas telekomunikāciju gigants RIM cenšas «ielauzties» Skandināvijas tirgū un pārliecināt patērētājus izvēlēties Blackberry nevis tik populāro iPhone, vēsta thelocal.se.
«Tas ir ļoti grūts tirgus, bet mēs mīlam izaicinājumus,» sacījis Pauls Lusjērs, RIM Eiropas vadītājs.
Medijs norāda, ka šie ir neparasti centieni, jo īpaši ņemot vērā to, ka kompānija Apple ieguvusi tik spēcīgu pozīciju šajā tirgū.
Lielākā daļa zviedru vārdu Blackberry esot dzirdējuši vien filmās vai televīzijā, bet vairākās citās Eiropas valstīs šis ir viens no vadošajiem viedtālruņu zīmoliem. Blackberry ir visizplatītākā veida tālrunis gan Apvienotajā Karalistē, gan Nīderlandē, norāda zviedru medijs.
Tas skaidro, ka viens no galvenajiem šī tālruņa pārdošanas «āķiem» ir fakts, ka visa datu plūsma iet caur kompānijas pašas serveri, padarot to par drošāku tīklu, salīdzinot ar citiem.
Tas mudinājis arī ASV iestādes, piemēram, armiju un Nato, dot priekšroku šiem tālruņiem.
Tomēr Blackberry tālruņiem esot vēl viena svarīga iezīme, kas esot izšķiroša no patērētāju viedokļa.
Lielākajai daļai no Blackberry mobilajiem tālruņiem joprojām ir taustiņi nevis skārienekrāni.
Tomēr Lusjērs medijam sacījis: «Es zinu droši, ka ir liels skaits cilvēku, kuri joprojām priekšroku dod normāliem tālruņa taustiņiem.»