Swedbank pilnveidojusi darbības modeli, sadalot līdzšinējo Klientu apkalpošanas pārvaldi Privātpersonu pārvaldē, kuru turpmāk vadīs Renārs Rūsis, un Klientu servisa pārvaldē ar Vadimu Frolovu tās vadībā.
Abas jaunās par klientu apmierinātību atbildīgās struktūrvienības darbosies tiešā bankas valdes priekšsēdētāja Māra Mančinska pārraudzībā, informē bankas pārstāvji.
Līdzšinējā Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja Irīna Pīgozne atbalstīs jauno struktūrvienību veidošanos valdes priekšsēdētāja padomnieces statusā.
Renārs Rūsis bankas komandai pievienojās 2000.gadā Aktīvu un pasīvu pārvaldes speciālista amatā uzreiz pēc studijām Rīgas ekonomikas augstskolā un Stokholmas ekonomikas augstskolā. Kopš 2005.gada viņš ir ieņēmis dažādus vadītāja amatus gan Latvijā, gan Zviedrijā, strādājot Swedbank Markets, kā arī vadījis vairākus stratēģiskus projektus, tajā skaitā, Hipotēku bankas iegādes darījumu. Pēdējo pusotru gadu Renārs Rūsis vadīja Pārdošanas un servisa vadības daļu Klientu apkalpošanas pārvaldē.
Arī Vadims Frolovs darbu bankā uzsāka jau 2000.gadā, drīz pēc ekonomikas studijām Latvijas Universitātē. Profesionālo karjeru sācis kā vieglo auto līzinga menedžeris, viņš strauji attīstīja savas prasmes un krāja pieredzi tieši līzinga jomā, līdz 2008.gadā pievienojās Uzņēmumu apkalpošanas pārvaldei un pēdējos teju piecus gadus atbildēja par vidēji lielo korporatīvo klientu apkalpošanu. Šī Vadima Frolova pieredze būs īpaši vērtīga, nodrošinot Swedbank klientu līdzvērtīgu atbalstu gan privātpersonu, gan uzņēmumu apkalpošanai.
Abi profesionāļi turpmāk darbosies Swedbank vadības komandā, kas apvieno vadošos bankas darbiniekus un kopā ar valdes locekļiem nodrošina stratēģisku lēmumu pieņemšanu un īstenošanu visos organizācijas līmeņos.