Jaunākais izdevums

Latvijā dibinātais vannas rituālu un ķermeņa kopšanas kosmētikas uzņēmums “Stenders” ir atvēris lielāko zīmola veikalu Eiropā, kas atrodas Vācijas finanšu centrā – Frankfurtē.

Tas ir pirmais “Stenders” jaunā koncepta veikals Rietumeiropā. Tā interjers 150 m2 platībā veidots pēc Ziemeļu dabas oāzes koncepta, akcentējot ilgtspēju un dabīgas izcelsmes sastāvdaļas. Līdz šim lielākais zīmola veikals ir izvietots tirdzniecības centrā “Main-Taunus Zentrum”, Frankfurtē pie Mainas.

Tādējādi uzņēmums turpina starptautisku biznesa paplašināšanos, lai izvērstu zīmola produkcijas noieta tirgus.

“Vācijas kosmētikas tirgus ir viens no lielākajiem un attīstītākajiem visā Eiropā. Tas ir salīdzinoši konservatīvs ar augstāku lojalitāti, bet tai pat laikā atvērts inovācijām un jaunumiem, prasīgs un konkurētspējīgs. Esam patiesi lepni atvērt mūsu lielāko veikalu tieši Vācijā, Frankfurtē – tirgū, kas augstu vērtē kvalitāti, videi draudzīgus, ilgtspējīgus produktus, kā arī rūpes par cilvēku labbūtību. Mūsu apņemšanās piedāvāt augstvērtīgus produktus no dabīgas izcelsmes izejvielām, kas atbilst augstākajiem standartiem, saskan ar Vācijas klientu prasībām. Uzskatām, ka zīmola vērtības un piedāvājums harmoniski iekļausies Vācijas tirgū," jaunatklātā tirgus īpatnības raksturo “Stenders” izpilddirektore Kristīne Grapmane.

“Stenders” salīdzinoši īsā laikā palielinājis savu klātbūtni vairākos tirgos. Kopš pērnā gada beigām uzņēmums atvēris sešus zīmola veikalus Tuvo Austrumu reģionā, divus kaimiņvalstī – Lietuvā, bet viens veikals atjaunots Latvijā.

Paredzams, ka uzņēmums paātrinās starptautisko biznesa ekspansiju, kā arī nostiprinās pozīcijas Āzijā, Eiropā, Tuvo Austrumu un ASV tirgos, ņemot vērā, ka par “Stenders” vairākuma akcionāru ir kļuvusi viena no pasaulē vadošajām privātā kapitāla investīciju kompānijām “L Catterton”.

“Mūsu vīzija ir ienest ziemeļniecisko domāšanu visās pasaules vannas istabās un rituālos. Zīmola veikali – vide, kur vislabāk spējam nodot zīmola izcelsmi, stāstu un produktus. Pieteikums Vācijas tirgū ir solis pretī straujākai izaugsmei un attīstībai globālā mērogā,” piebilst K. Grapmane.

Uzņēmums līdztekus e-komercijas kanālu attīstībai plāno palielināt veikalu skaitu dažādās valstīs saskaņā ar Ziemeļu dabas oāzes vīziju. Tās autors ir zīmola “Boxetti” dibinātājs, dizainers Rolands Landsbergs, kurš interjerā iekļāvis daudzveidīgās un spēkpilnās dabas elementus, lai simbolizētu “Stenders” sortimentu.

“Stenders” ražotie vannas rituālu un ķermeņu kopšanas kosmētikas produkti tiek eksportēti uz 30 valstīm, kas veido vairāk nekā 80 % no kopējās produkcijas. Zīmola produkti šobrīd ir pieejami ap 300 veikalos pasaulē, tajā skaitā Austrālijā, Saūda Arābijā, Katarā un Jordānijā, ko papildina vēl izplatīšanas ķēdes.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijā bāzētā premium vannas rituālu un ķermeņa kopšanas produktu ražotāja “Stenders” vairākuma akcionāru ir kļuvusi viena no pasaulē vadošajām privātā kapitāla investīciju kompānijām “L Catterton”, kas koncentrējas uz ieguldījumiem patēriņa segmenta uzņēmumos un zīmolos.

Noslēgtais darījums paātrinās “Stenders” starptautisko biznesa ekspansiju, kā arī nostiprinās uzņēmuma pozīcijas Āzijā, Eiropā, Tuvo Austrumu un ASV tirgos.

Jaunais investors norāda, ka “Stenders” kā vannas rituālu ekspertam veiksmīgi izdevies sevi pozicionēt vairākos kontinentos, kur uzņēmumam paredz turpmāku attīstību ar sociāli atbildīgu biznesa pieeju, aktualizējot ilgtspēju un labbūtību apgūtajos tirgos.

Vairākuma akcionārs novērtē uzņēmuma mērķtiecīgo darbību 20 pārstāvētajās valstīs, e-komercijas kanālos un vairāk nekā 300 veikalos pasaulē, kas pēdējo četru gadu laikā ir ļāvis palielināt “Stenders” konsolidēto apgrozījumu par aptuveni 20% katru gadu. Tādējādi zīmols ir spējis nodrošināt konsekventu pārdošanas apjomu pieaugumu, uzrādot augstus konversijas un atkārtotu pirkumu rādītājus.

Ražošana

Stenders apgrozījums pērn audzis 1,8 reizes, peļņa pārsniegusi miljonu eiro

Db.lv,09.05.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīga, 9.maijs, LETA. Kosmētikas ražotājs SIA "Stenders" pagājušajā gadā strādāja ar 14,358 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 1,8 reizes vairāk nekā 2022.gadā, un guva 1,191 miljona eiro peļņu pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš, liecina "Firmas.lv" informācija.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka globālie notikumi turpinājuši veidot neprognozējamu vidi, tomēr ekonomikā bijusi jūtama atveseļošanās pēc pandēmijas.

Pēc kompānijas vadības vēstītā, lielākajā tirgū Ķīnā piedzīvota izaugsme par 2,4 reizēm, bet tirgos, kas atrodas ārpus Ķīnas, apgrozījums pērn palielinājies par 59%.

Kompānijas "Stenders" vadības ziņojumā arī teikts, ka pērn sākta darbība Saūda Arābijā, kur plānots atvērt sešus veikalus, kā arī Lietuvā, atverot vienu veikalu.

Latvijā pārdošanas apjomi pērn auguši par 3%.

Vadības ziņojumā teikts, ka pērn klientiem piedāvāti 136 jauni produkti un to variācijas. No tiem 30% veidoja dāvanu kategorija, 18% - ķermeņa kopšanas un 14% - ziepju kategorija.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. līdz 30. aprīlim Latvijā norisinājās “Komplimentu mēnesis”, kura mērķis ir dot iespēju klientiem novērtēt pakalpojumu sniedzēju darba kvalitāti un izcelt labākās servisa vietas Latvijā.

Vērtējumu uzklausīja un komplimentus saņēma 32 dažādi uzņēmumi, vairāk nekā 500 tirdzniecības un pakalpojumu vietās Latvijā. Komplimentu mēneša laikā savu vērtējumu par pakalpojumiem sniedza 10’692 iedzīvotāji.

“Komplimentu mēneša noslēguma pasākumā izcēlām tikai 10 dalībniekus, bet tādus, kuru pakalpojumu kvalitāte, klientu prāt, tuvinās izcilībai. Proti, piešķīrām 8 zelta komplimentus vietām, kur apkalpošana ir lieliska un pats vērtējums, kā arī vērtējumā iesaistīto klientu proporcija, ir ļoti augsta. Kā arī 2 platīna komplimentus, tiem pakalpojumu sniedzējiem, kuru vērtējums tuvinājās visaugstākajam iespējamajam,” norāda Raivis Balodis, “Komplimentu mēneša” organizators.

Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #9

DB,04.03.2025

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja Stenders bijušais līdzīpašnieks Jānis Bērziņš atkal kopā ar ģimeni izveidojis biznesu un atkal tirgo produktu ar derīguma termiņu, lai gan reiz nosolījies tādā vairs nemesties. Beķerejai Bazaar bakery nesen apritējis pirmais gads, kura laikā apgrozīts jau teju miljons eiro.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 4.marta numurā lasi:

Statistika

Nodokļos iekasē vairāk, bet ne tik, cik plāno

Tēma

Rīgā īpašuma nodokļu slogs novirzās uz iedzīvotāju mājokļiem

Aktuāli

Rīgas pašvaldība kļūst trūcīgāka

Infrastruktūra

Droša, jaudīga un iekļaujoša digitālā Latvija. Ģirts Ozols, LVRTC valdes priekšsēdētājs

Meža nozare

Lēnām atgūst zaudēto

Finanses

Eleving Group obligāciju piedāvājums ekspertu skatījumā

Portrets

Justs Nekrošus, Møller Baltic Import (MBI) izpilddirektors

Brīvdienu ceļvedis

Silvija Ozola, izdevniecības MontMasca vadītāja

Uzņēmumu jaunumi

Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja Stenders bijušais līdzīpašnieks Jānis Bērziņš atkal kopā ar ģimeni izveidojis biznesu un atkal tirgo produktu ar derīguma termiņu, lai gan reiz nosolījies tādā vairs nemesties. Beķerejai Bazaar bakery nesen apritējis pirmais gads, kura laikā apgrozīts jau teju miljons eiro.

Fragments no intervijas

Iepriekšējo reizi tikāmies 2020.gadā, un tad no betona radījāt dažādus interjera elementus un bijāt izveidojis zīmolu Paho. Kā no betona nonācāt pie bulciņām?

Pēc Paho darbojos SkyStone, kas arī bija saistīts ar būvniecību un betonu. Vienā brīdī es sapratu, ka nē - būvniecība, betons nav mans. Nejutu ne gandarījumu, ne prieku. Nejutos tur pietiekami profesionāli un komfortabli. Kaut kādā ziņā piekusu. Labi, ka bija saprotošs biznesa partneris, kuram tas patīk un kurš visu to turpināja. Es 50 gadu vecumā meklēju sevi. Kā pats saku – es esmu tāds prieka tirgotājs. Tā arī nonācām līdz bulciņām.