Starptautiskajā lidostā Rīga pilnsabiedrība ACB&Strabag veikusi 1.perona atjaunošanu.
Kopējās projekta izmaksas bija 8.9 milj. EUR, un tajā tika iesaistīti vairāk nekā 300 ceļu būves nozares eksperti no Latvijas un Vācijas.
Remontdarbu ietvaros A.C.B. veica demontāžas darbus, lietus ūdens kanalizācijas izbūvi, seguma pamatu izbūvi, kā arī asfaltēšanas darbus. Savukārt Vācijas ceļu būves speciālisti no kompānijas Strabag veica betona ieklāšanas darbus.
AS A.C.B. tehniskā direktora vietnieks Edmunds Zonbergs komentē: «Strādājot lidostā, ir jārēķinās ar vairākām tieši šai videi raksturīgām situācijām, kas ietekmē ceļu remontdarbus. Ja autoceļu remontdarbu laikā automašīnas ātrumu no 90 km/h samazina līdz 50 km/h vai pat 30 km/h, tad lidostā situācija ir citāda, lidmašīnas nosēžoties ātrumu 200 km/h nesamazina. Tāpat, veicot lidostas ceļu remontus, jārēķinās, ka papildus darbu veicējam, gājējam un braucējam, ir arī lidmašīnas, kurām turklāt vienmēr, visās situācijās ir priekšroka. Visiem darbu veicējiem ir jāsaņem īpaša autovadītāja apliecība, jāiziet cita veida apmācība, to skaitā drošības instruktāža.»
Šajā projektā remontdarbu organizācija noritēja ciešā sasaistē ar lidostas atbildīgajiem dienestiem. Turklāt lidosta strādā 24 stundas diennaktī. Lai pasūtītāja prasītajā kvalitātē tiktu nodrošināta betona ieklāšana, A.C.B. šim darbam piesaistīja kolēģus no Vācijas Strabag. Ārvalstu pieredze bija nepieciešama, jo Latvijā šis tehnoloģiskais process – betona ieklāšana – nav attīstīts, nevienā no ceļubūves kompānijām arī nav nepieciešamā aprīkojuma. Kopumā Latvijā ceļubūves nozarē ir bijuši tikai trīs projekti, kuriem ir bijusi nepieciešama betona ieklāšana – starptautiskajā lidostā Rīga un Lielvārdes lidlaukā.
A.C.B. uzņēmumu grupā ietilpst 8 uzņēmumi, kuru galvenie darbības virzieni ir ceļu un tiltu būvniecība, rekonstrukcija un būvniecības izejmateriālu ražošana.