Viedierīces

Sony prognozē 1,6 miljardu eiro lielus zaudējumu

LETA--AFP.,17.09.2014

Jaunākais izdevums

Japānas elektronikas uzņēmums Sony Corp. trešdien vairāk nekā četrkārtīgi palielinājis zaudējumu prognozi šim biznesa gadam, norādot uz sarežģījumiem mobilo telefonu ražošanas biznesā.

Kompānija prognozē, ka zaudējumi biznesa gadā, kas noslēgsies 2015.gada martā, veidos 230 miljardus jenu (1,6 miljardus eiro), nevis 50 miljardus jenu (360,5 miljonus eiro), kā tika lēsts iepriekš.

Sony jau iepriekš samazināja tirdzniecības apjoma prognozes viedtelefonu biznesam, kas ilgstoši strādā ar pamatdarbības zaudējumiem, ņemot vērā sīvo konkurenci, ko rada tādi uzņēmumi kā Apple un Samsung.

Sony īsteno vērienīgu uzņēmuma restrukturizāciju, tādējādi cenšoties uzlabot savu finansiālo stāvokli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony ar Xperia XZ1 turpina tradīciju aizvien pilnveidot tālruni, gadiem ilgi būtiski nemainot tā izskatu

Japāņu sabiedrībā dziļi iesakņojusies tradīciju cienīšana un zināšanu nodošana no paaudzes paaudzē. Ne velti pieci pasaulē senākie joprojām eksistējošie uzņēmumi radušies tieši Japānā un no piecarpus tūkstošiem par 200 gadiem vecāko pasaules kompāniju vairāk nekā trīs tūkstoši dibināti uzlecošās saules zemē. Paļaušanās uz pārbaudītām vērtībām lielā mērā izskaidro, kādēļ Sony viedtelefoni gadu gaitā mainās pavisam minimāli.

Desmitgades pirmajā pusē Sony labākā sērija Xperia Z jau saņēma kritikas devu no tehnoloģiju apskatniekiem par faktiski nemainīgo dizainu. Šoruden prezentētais Xperia XZ 1 modina aizdomas, ka japāņi nolēmuši pa līdzīgu tradīciju godāšanas taku staigāt arī tagad, jo jaunais modelis faktiski ir pērnā gada XZ kopija ar dažiem tehniskiem uzlabojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Sony Xperia 10 II" ir šaurāks nekā vairums konkurentu, taču piedāvā gana lielu ekrānu un iespēju to viegli sadalīt divās daļās.

Tālā pagātnē palikuši tie laiki, kad "Sony" ražoja vienus no iekārojamākajiem tālruņiem. Plāni, spīdīgi, vieni no pirmajiem ūdensdrošajiem. Pēc pamatīgā atkritiena, japāņi cenšas izkārpīties no bedres, un pavisam nesen izrādīja jaunākos lolojumus – "Xperia" sērijas modeļus "1 II" un "10 II". Pirmais "DB.lv" rīcībā nonāca vidējās klases pārstāvis "Xperia 10 II".

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 8 punkti no 10)

Jaunā "Sony" ierīce patiks nelielo telefonu kārotājiem. Sen nebija nācies lietot tik slaidu telefonu, ar kuru ir tik parocīgi darboties vienā plaukstā. Pat neraugoties uz to, ka "Xperia 10 II" ir gana plašs 6 collu displejs. Ērtuma pamatā ir "Sony" pirms dažiem gadiem pieņemtais lēmums izmantot ekrānus ar 21:9 malu attiecību, kā rezultātā telefons ir šķietami nesamērīgi garš, toties šaurs. 6,9 centimetru platums ir nepilnu centimetru mazāk par vidusmēra viedtelefona "vidukļa apmēru", taču ikdienas lietošanā tas ir ļoti jūtams. Tāpat kā 151 grama svars, kura dēļ japāņu darinājums šķiet neparasti viegls un gaisīgs. Tas arī atbilst IP68 ūdens izturības standartam, kas ļauj ierīcei pusstundu peldēt pusotru metru dziļi saldūdens tilpnē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vieglā sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR ļauj parādīt citiem, kā pasaule izskatās tieši no tava skatupunkta

Kompaktās un izturīgās sporta videokameras ne vien radījušas dzīvotspējīgu tirgus nišu, bet arī mainījušas veidu, kā cilvēki iemūžina un dalās ar saviem piedzīvojumiem – proti, nofilmējot visu pieredzēto no sava skatupunkta. YouTube kanāls mudž no ierakstiem, kuri dod iespēju izdzīvot traukšanos lejup no kalna ar slēpēm, lēkšanu ar izpletni vai pasaules apjūsmošanu no debesskrāpja smailes, pat nepieceļoties no mīkstā dīvāna, jo kāds to visu ir nofilmējis ar ķermenim piestiprinātu kameru, tādu kā Sony Action Cam FDR-X1000VR.

Šī kamera uz līdzinieču fona izceļas ar interesantu un ļoti noderīgu pievienoto vērtību – rokas apsēju ar iestrādātu ekrānu, kas ne vien ļauj attālināti vadīt kameru, bet arī skatīties, ko tā filmē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony videokamera FDR-AX100E uzņem lieliskas kvalitātes 4K video, taču ir par lielu ikdienas līdzņemšanai

Kurš gan varēja iedomāties, ka paņemot rokās vēl pirms gadiem 10-15 daudzu ceļotāju iekāroto videokameru, pārņems sajūta, ka aplūko kādu vēsturisku relikviju. Tiešām dīvaini, cik ātri viedtālruņi ir atradinājuši no specializētu filmēšanas ierīču lietošanas. Un, ja tā labi padomā, pēdējos gados gan pie tūrisma objektiem aizvien retāk manīti cilvēki ar «hendikamiem», gan veikalu plauktos amatieru videokameru klāsts kļuvis pavisam trūcīgs. To vietu pārliecinoši ieņēmuši telefoni, sporta kameras, planšetes un pat droni.

Sony FDR-AX100E nav pirmā svaiguma produkts. Tomēr tā joprojām ir labākā Sony izgatavotā plaukstas videokamera plašam patērētāju lokam, un arī tās jaunākās māsas būtiskas pārmaiņas nav nesušas. Līdz ar to jautājums, vai vispār viedtelefonu ērā ir vērts iegādāties šādu kameru, joprojām ir aktuāls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Ekrāns kā milzu skaļrunis

Jānis Vēvers,01.09.2017

Samsung QLED Q8C

65 collu Ultra HD izšķirtspējas LCD ekrāns ar LED aizmugurgaismojumu veidots kvantu punktu tehnoloģijā, katram punktam pārvēršot gaismu teju jebkurā optiskā spektra krāsā. Pieslēgvietām atvēlēts One Connect bloks, bet vadībai – askētiska pults. Televizors sver 30,2 kilogramus un maksā ap 3800 eiro.

Meklē Lattelecom veikalos un www.lattelecomveikals.lv

https://www.lattelecomveikals.lv

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmais Sony izgatavotais OLED tehnoloģijas lielizmēra televizors priecē ar sulīgām krāsām un no ekrāna plūstošu skaņu

Japānas uzņēmums Sony jau gandrīz pirms desmit gadiem sāka ķircināt patērētājus ar ziņām par progresu organisko gaismu izstarojošo diožu jeb OLED tehnoloģijas attīstībā. Beidzot tam izdevies tikt līdz pietiekami lieliem paneļiem, kuru izgatavošanas izmaksas gan joprojām ir augstas, taču «pa zobam» jau lielākai saujiņai potenciālo lietotāju. Tā ceļu pie pircējiem šovasar sākusi Sony pirmā lielizmēra OLED televizoru sērija A1.

Kā jau inovatīvām ierīcēm pienākas, A1 cenšas atstāt neizdzēšamu iespaidu ar itin visu, ieskaitot izmēru. Mazākais sērijas modelis ir ar 55 collu ekrānu, bet lielākais, DB rīcībā pabijušais, – ar 65 collu jeb 165 centimetru paneli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony mobilais bezvadu skaļrunis SRS-XB40 spēj skanēt apdullinoši skaļi un ritmiski mirgot kaut visu nakti

Vasara, pat ja tā nešķiet gana silta un saulaina, mūsu platuma grādos tāpat ir ļoti piemērots gadalaiks brīvdabas ballītēm. Un kā gan tajās iztikt bez mūzikas! Atšķirībā no nesenas pagātnes tagad dziesmu atskaņošanai vairs nav jānes no istabas skaņas iekārta vai jāizlīdzas ar automašīnas magnetofonu, jo ražotāji ir sagatavojuši gana jaudīgus un, kas īpaši svarīgi, ūdensdrošus bezvadu skaļruņus, kas pastiprina no mobilās ierīces izplūstošās mūzikas skaņas. Tādi kā šā gada Sony ballīšu skanda SRS-XB40.

Dizains

Sony šopavasar izrādīja veselus četrus jaunus mobilos skaļruņus, un SRS-XB40 ir lielākais un funkcijām bagātākais no tiem. Tas tik tiešām ir prāvs, gluži kā māla ķieģelis. 28 centimetrus garš, 10 cm augsts un plats. Arī svara un formas dēļ to labāk turēt uz galda vai zemes, nevis dancot ar pusotru kilogramu smago kluci rokās. Dizaineri tam nav paredzējuši nevienu jēdzīgu turekli – ne rokturi un pat ne kādu iedobi. Līdz ar to pagrābt XB40 vienā rokā nav ne ērti, ne droši. Tiesa, taustes maņām skanda patīk, jo tās korpuss ir apvilkts ar mīkstu, gumijotu materiālu, no kura labi notek ūdens. Brīvdabas pasākumiem tas ir ļoti labi, jo īpaši tad, ja ballīte ievelkas un uz zāles stiebriem sāk mesties rīta rasa. Mīkstais materiāls arī amortizē vieglus sitienus, tādēļ nav pārlieku jāuztraucas, ja deju virpulī kāds nejauši iesper par skandu. Taču, tieši tāpat kā nesen aprakstītās XB10, arī šīs ierīces apvalkam nepatīk smiltis un putekļi. Tie cieši ieķeras materiāla porās un ir nodabūjami ar mitru lupatu. Labi, ka korpuss atbilst IPX5 ūdensdrošības standartam. Proti, tas pacieš šļakatas, bet baseinā gan neizdzīvos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony elitāro telefonu sērija Xperia Z piedzīvojusi trešo paaudzi gada laikā.

Kas kopīgs augstākās klases mobilajiem telefoniem un automašīnām? Abās nozarēs ir nostabilizējušies atpazīstami modeļi, kuriem nemainās nosaukums, bet tikai paaudzes. Vēl desmitgažu mijā telefonu ražotāji sacentās krāšņāko nosaukumu izdomāšanā, piebārstot tirgu ar aizvien jauniem aparātiem. Taču mode mainās, un tam apliecinājums ir arī Sony izlolotā Xperia Z sērija.

Atšķirībā no automašīnām tālruņu paaudzes mainās neticamā ātrumā. Parasti jauns modelis uzrodas reizi gadā, bet Sony gadījumā mainība ir vēl ātrāka. Viena gada laikā līdz patērētājiem nonākušas veselas trīs paaudzes – Z, Z1 un jaunākā versija Z2. Pēdējais iegūlās veikalu plauktā pavasara beigās un pavisam droši ir nosaucams par līdz šim labāko japāņu koncerna radīto telefonu, kam papildu vērtību piešķir biznesa izskata un iespēju sapludināšana ar pastiprinātu drošību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezspoguļa kamera A6400 izceļas ar segmentā neierastu darbības ātrumu un zibenīgu autofokusu

Viedtelefonu kļūšana par ikdienas galveno fotografēšanas rīku pamazām ienes korekcijas arī digitālo fotoaparātu vidējā segmentā. Lai piesaistītu pircējus un piedāvātu tiem kaut ko vairāk, nekā iespēj telefoni, foto tehnikas ražotāji «spiež» uz augstākā līmeņa fotogrāfiju kvalitāti kamerās, kuru cena grozās ap tūkstoš eiro. Vismaz Sony.

Gada sākumā, piesakot jauno bezspoguļa hibrīdkameru ar maināmu objektīvu A6400, japāņi devuši skaidru mājienu, ka turpmāk par viedtelefonu flagmaņu cenu varēs iegūt fotoaparātu, kura veikums būs ļoti tuvs spoguļkameru iespētajam. A6400 aizguvusi nozīmīgas tehnoloģijas no divu un vairāk reižu dārgākajām pilna kadra kamerām, ieskaitot augstvērtīgu autofokusa sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mitruma drošais Sony skaļrunis ar gumijotu apvalku izceļas ar nelielajam izmēram negaidīti skaļu un tīru skanējumu

Apkārtnes pierībināšana ar skaļu mūziku sabiedriskās vietās vairs netiek uzskatīta par tik stilīgu izrādīšanās formu kā aizgājušā gadsimta pēdējās desmitgadēs. Tomēr netrūkst situāciju, kad labs skaļrunis ir noderīgāks par tik iecienītajām austiņām, kaut vai kašājoties pa dārzu, stumdot bērnu ratus vai ar velosipēdu braucot garu distanci pa vienmuļu ceļu. Tieši šiem interesants risinājums varētu būt vidusmēra apelsīna izmēra Sony bezvadu skaļrunis SRS-XB10. Komplektā iekļautā siksniņa ar rokturi dod iespēju uzkārt skandu uz velosipēda stūres, tādējādi piešķirot braucamrīkam automašīnas ekstru – skaņas sistēmu, un var piedalīties satiksmes situācijas uzraudzīšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas uzņēmums Sony otrdien paziņoja, ka pārtraukšot ražot Betamax videokasetes, ko jau 90.gados no tirgus izstūma daudz populārāks VHS formāts.

«2016.gada martā Sony pārtrauks izsūtīt Betamax videokasetes un MicroMV kasetes,» teikts kompānijas paziņojumā.

1975.gadā tika ieviests magnētisko videokasešu formāts Betamax, ļaujot skatītājiem ierakstīt analogās televīzijas raidījumus. Lielāko popularitāti Betamax sasniedza 1984.gadā, kad tika saražoti apmēram 50 miljoni eksemplāru, norāda Sony.

70. un 80.gados notika saspringta cīņa starp Betamax un citas japāņu kompānijas izveidoto VHS formātu, kurā Betamax zaudēja.

VHS pavēra ceļu digitālo datu nesēju, piemēram, DVD, izstrādei. Tagad jau populārāka kļuvusi video straumēšana internetā.

2002.gadā Sony pārtrauca ražot Betamax atskaņotājus, taču turpināja pārdot videokasetes formāta cienītājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Sony brīvroku sistēma WI-1000X reti sastopamā dizainā tiecas apvienot lietošanas ērtumu un augstu skaņas kvalitāti

Sony brīvroku sistēma WI-1000X reti sastopamā dizainā tiecas apvienot lietošanas ērtumu un augstu skaņas kvalitāti

Iepriekšējo paaudžu mūzikas cienītāji šodienas melomānus var tikai apskaust. Neizsmeļami mūzikas krājumi sasniedzami dažu sekunžu laikā, tos atskaņo mūždien kabatā esošais viedtelefons, arī austiņas pieejamas visdažādākajām gaumēm. Sākot no milzīgām, pusi galvas aizsedzošām un beidzot ar pavisam nemanāmiem ausī ievietojamiem bezvadu puļķīšiem.

Pēdējie ir jaunākais modes kliedziens, jo neprasa stiept vadus no tālruņa līdz ausīm. To vislabāk var novērtēt tieši ziemā, kad jāvelk vairākas apģērba kārtas un vienmēr jāpatur prātā, kā vadu novietot tā, lai smagā virsjaka vai šalle nerautu austiņas ārā no ausīm. Taču no bezvadnieku iegādes daudzus attur bažas, ka tie var izkrist no auss un pazust, kā arī neilgais akumulatora darbības laiks. Kompromiss varētu būt pērnā gada nogalē Sony prezentētā apkakles formas brīvroku sistēma WI-1000X. Tai nav vajadzīgs vads uz tālruni, taču austiņas ir «piesietas» ap kaklu apliekamai stīpai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony Xperia M4 Aqua ir viens no nedaudzajiem budžeta klases tālruņiem, kas paralēli lieliskam izskatam spēj pasargāt sevi no ūdens

Sony viedtālruņu cienītāji ir laimīgi cilvēki. Viņi var nopirkt kādu no budžeta klases tālruņiem, un stāstīt paziņām, ka tas ir dārgais šā gada flagmanis. Tehnoloģiju aktualitātēm pārlieku cītīgi nesekojošie tam patiešām varētu noticēt, jo Sony jau labu laiku neaizraujas ar jaunu dizaina elementu ienešanu savos tālruņos.

Ja neticat šim apgalvojumam, nolieciet blakus jebkuru no Xperia Z sērijas modeļiem un šovasar tirgū laisto Xperia M4 Aqua. Abi ir tik līdzīgi, kā divas ūdens lāses, lai arī veiktspējas un cenas ziņā ir krasi atšķirīgi. Japāņu centienus pietuvināt lētāko modeli flagmanim var saprast, jo viņi M4 Aqua pozicionējuši kā budžeta klases augšējā plaukta ierīci, un ar to vēlas uzrunāt pircējus, kuri nevēlas maksāt 600 un vairāk eiro par sakaru ierīci.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony NW-ZX2 mēģina atjaunot Walkman sērijas pabalējušo slavu, piedāvājot klausīties kvalitatīvāku mūziku nekā MP3

Par Sony Walkman pārnēsājamiem mūzikas atskaņotājiem vidējās paaudzes cilvēkiem ir īpašas atmiņas. Kad tam laikam neierasti mazie kasešu pleijerīši 1980.gadu beigās nonāca brūkošajā padomijā, tie ātri kļuva par kulta preci. Pietika ar tādu ierasties skolā, lai nekavējoties iemantotu daudz draugu.

Walkman sērijas mūžs ir mazliet ilgāks par Austrumeiropā pieredzēto. Mūzikas atskaņotāju tirgū tas ir jau 36 gadus un šajā laikā ir krietni mainījušies – kasetes, CD, minidiski, iebūvētā atmiņa. Taču līdz ar viedtelefonu ienākšanu jaunu cilvēku ikdienā un mūzikas servisu uzplaukumu specializētie atskaņotāji sastapušies ar ļoti nopietnu izaicinājumu. Kuram gan gribas nēsāt līdzi vēl vienu kastīti, ja no Spotify vai iTunes var dabūt visu jaunāko mūziku un straumēt to tiešsaistē savā telefonā?

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Sony PlayStation 4 pārdošanas apjomi pārsniedz 30 miljonus

Žanete Hāka,25.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony patlaban ir pārdevusi vairāk nekā 30,2 miljonus PlayStation videospēļu konsoles, kas liecina, ka spēles popularitāte vēl divus gadus pēc tās ieviešanas nav zudusi, raksta MarketWatch.

Martā Sony ziņoja, ka PlayStation 4 pārdošanas apjomi ir sasnieguši 20 miljonus.

Līdz pašreizējā fiskālā gada beigām 2016.gada martā Sony plānojot pārdot vēl vairāk nekā 17,5 miljonus PlayStation 4.

Sony sāka tirgot PlayStation 4 2013.gada novembrī. Kompānija sacījusi, ka tās pārdošanas temps ir straujākais starp citām PlayStation konsolēm, ko tā laidusi tirdzniecībā iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Tehnoloģiju apskats: Sony bezspoguļa fotoaparāts RX10 IV

Jānis Vēvers,18.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezspoguļa fotoaparāts RX10 IV izceļas ar iespaidīgu 25x tālummaiņu, taču par to «jāmaksā» ar smagu, nenoņemamu objektīvu

Viens laikmets, bet tik atšķirīgs skatījums uz aktualitātēm. Ja viedtelefonu lauciņā pāris gadus veci modeļi tiek sludināti kā neglābjami morāli novecojuši, pat ja realitātē tie joprojām tīri labi tiek galā ar saviem pienākumiem, tad fotoaparātu segmentā pārmaiņas notiek krietni lēnāk. Ar palielu nokavēšanos DB rīcībā nonākusī Sony vidējās klases kamera RX10 IV pat apaļus divus gadus pēc pieteikšanas tirgū izskatās gana moderna un joprojām ir aktuāla, kamēr par sērijas 5. paaudzes fotoaparāta izdošanu vēl tikai baumo.

Fotoaparāts oficiāli tika pieteikts kā vidēja izmēra ceļojumu kamera, tomēr par šādu klasifikāciju vēl var padiskutēt. Tās gabarīti ir pamatīgi, un vizuāli tā vairāk atgādina spoguļkameru. Jā, ne tik liela kā profesionāļu spogulene, tomēr šis arī nav viegli jebkurā somā iemetams «ziepju trauks». Turklāt tam ir nenoņemams 24–600 mm izbīdāms objektīvs. Pamatīgs stobrs, kas nodrošina 25x optisko tālummaiņu. Kopā ar akumulatoru un atmiņas karti 132,5x94x145 mm lielā kamera sver 1095 gramus. Tātad vairāk nekā kilogramu. Tas ir nopietns svars ceļojuma kamerai. Ja paredzēta laiska pastaiga pilsētā, tad tas vēl nebūtu nekas traks, bet, ja mērķis ir doties kalnos vai garākā pārgājienā pie dabas, kur varenā tālummaiņa būtu tieši laikā izvairīgu dzīvnieku un putnu «ķeršanai», tad lieks kilograms kaklā vai mugursomā neiepriecinās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rūgtā patiesība: nevienam neinteresē viedpulksteņi, arī Latvijā

Gunta Kursiša,24.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skarbā dzīves īstenība liecina, ka vienam no jaunākajiem «gadžetiem» jeb tā dēvētajiem sīkrīkiem – viedpulkstenim – ir nopietnas grūtības ienākt tirgū, raksta britu medijs BetaNews. Kā noskaidroja Db.lv, Rīgā ne katrā tehnoloģiju veikalā atrodama šāda ierīce.

Visas iespējas, ko piedāvā viedpulkstenis – e-pastu lasīšana, savienojums ar mājas datoru, svarīgu ziņojumu apskate, kā arī laikrāža funkcijas – šobrīd lielāko aizrautību un interesi radījušas pašos ražotājos un mārketinga veidotājos, raksta BetaNews. Lai arī mārketinga mašīna darbojas ar pilnu jaudu, tās darbam līdz šim bijis visai maz efekta. Piemēram, Lielbritānijā viedpulksteņi ir vien 0,9% no visa iedzīvotāju skaita. Teju divas trešdaļas no visiem šīs ierīces īpašniekiem ir vīrieši, un 56% ir jaunāki par 35 gadiem.

Db.lv, apzvanot tehnoloģiju tirgotāja Elkor Tehnika veikalus, secināja, ka lielākajā daļā veikalu viedpulksteņi netiek tirgoti. Šo sīkrīku iespējams iegādāties, piemēram, Elkor Plaza elektronikas nodaļā – tur pieejams Samsung Gear un Sony Smartwach viedpulkstenis. Kā Db.lv skaidroja veikala pārdevējs, pašlaik interese par šo ierīci ir noplakusi, un lielāks pircēju skaits esot bijis decembrī. Tehnoloģijas piedāvātas iespējas, kas interesē potenciālos pircējus, ir, piemēram, iespēja piezvanīt, izmantot kameru, kā arī sekot informācijai sociālajos tīklos, Db.lv stāstīja Elkor Plaza elektronikas nodaļas pārdevējs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedierīces

Izslēdzam skaņu apkārtējai pasaulei: Sony bezvadu austiņas WF-1000XM3

Jānis Vēvers,08.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony bezvadu austiņas WF-1000XM3 nodrošina kvalitatīvu skanējumu un jaudīgu apkārtējo trokšņu slāpēšanas sistēmu

Uzstājīgi atbrīvojoties no austiņu pieslēgvietas jaunākās paaudzes telefonos, ražotāji apzināti veido pateicīgu augsni bezvadu austiņu tirgus ekspansijai. Par laimi, atņemot ligzdu vadam, pretī lielākoties tiek doti kvalitatīvu, lai arī salīdzinājumā ar parastajām vadu austiņām dārgi produkti. Augstākās kvalitātes ešelonam pieskaitāmi Sony radītie WF-1000X ieauši, ko šogad aizstāj nesen pārdošanā laistais jaunais modelis WF-1000XM3.

Par mūzikas nogādāšanu līdz austiņām atbild Sony mobilā lietotne Headphones Connect, kas vienlaikus ir pārskatāma un bagātīga. Tajā var redzēt katras austiņas akumulatora stāvokli, pieregulēt ekvalaizeru, pielāgot adaptīvo skaņas kontroli četrām dažādām situācijām – miera stāvoklim, staigāšanai, skriešanai un transportam, piešķirt komandas nodošanas iespējas abu ieaušu skārienpaliktņiem un veikt citus pielāgojumus, piemēram, izvēlēties, vai mūzika automātiski tiek pauzēta, kad izņem vienu ieausi. Interesanta ir auss formas analīzes funkcija, kas sola pielāgot austiņu skanējumu atbilstoši lietotāja fizioloģiskajām īpatnībām. Vairākos uzstādīšanas soļos nākas pat ausis fotografēt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pusotra gada laikā Sony laidis klajā jau ceturto Xperia Z paaudzi, šoreiz liekot uzsvaru uz izklaidi , piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Uzņēmuši sprintera cienīgu ātrumu Sony sava labākā mobilā tālruņa uzlabošanā nav apturami. Šoruden veikalus sasniedza Xperia Z sērijas ceturtā paaudze jeb Z3 un tas nebūtu nekas neparasts, ja vien pirmais modelis nebūtu parādījies veikalos pērnā gada pavasarī. Tātad faktiski visa evolūcija norisinājusies pusotrā gadā. Iespējams, tagad japāņi gan mazliet piebremzēs, jo no uzlecošās saules zemes dzirdamas vēstis, ka nākamgad būšot tikai viens modelis.

Pusgads ir īss posms būtisku jaunumu ieviešanai, tādēļ Sony fokusējas uz atsevišķām detaļām. Šoreiz tas piestrādājis pie ārējā izskata un izklaides sadaļas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Xperia X viedtelefonu sēriju Sony pārstāj dzīties pēc tehnoloģiskiem rekordiem un koncentrējas uz lietotāja pieredzes uzlabošanu, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Pirms trim gadiem aizsākot Xperia Z sēriju, Sony tirgū aizpildīja svarīgu nišu un šī iemesla dēļ uzaudzēja lojālu fanu pulku. Beidzot prasīgiem lietotājiem bija pieejami augstākās klases tālruņi, kurus bez bažām varēja iemērkt ūdenī vai iemest sniegā. Pēc sešu vizuāli gandrīz identisku modeļu laišanas tirgū Sony šopavasar Z sēriju slēdza, tā vietā pircējiem piedāvājot jauno X sēriju.

Pirmo metienu veido trīs modeļi – XA, X un X Performance.

Visu rakstu Misija – lietotāja ērtības iespējams izlasīt piektdienas, 17.jūnija, laikrakstā Dienas Bizness, 14.lpp.!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas elektronikas uzņēmuma Sony Corp. mobilo telefonu ražošanas struktūrvienība Sony Mobile Communications Zviedrijā plāno likvidēt 1000 darba vietu, vēsta Zviedrijas Radio.

Radio ziņo, ka darba vietas paredzēts likvidēt Zviedrijas dienvidu pilsētā Lundā, kur kompānija nodarbina aptuveni 1800 darbiniekus un 400 konsultantus.

Sony jau februārī paziņoja, ka viedtelefonu ražošanas struktūrvienībā likvidēs aptuveni 1000 darba vietu jeb 15% no kopējā darba vietu skaita.

Viedtelefonu biznesu negatīvi ietekmējuši vājāki darbības rezultāti attīstības tirgos, nekā tika prognozēts, un sīvā konkurence, ko rada tādi uzņēmumi kā Samsung un Apple.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompaktai kamerai Sony DSC-HX90V dots neapskaužams uzdevums – pārliecināt viedtelefonu paaudzi, ka tai vispār nepieciešams atsevišķs fotoaparāts

Kopš mobilo telefonu ražotāji par vienu no sāncensības jomām pasludināja fotokameras, kompakto fotokameru pārdošanas apjomi stabili gājuši uz leju. Ja tā labi padomā, kālab nesāt līdzi «ziepju trauku», ja tā attēlu kvalitāte ir līdzīga telefona kameras iespētajam? Šis uzskats stiprinājis tendenci, dodoties tuvākos vai tālākos ceļojumos, apbruņoties ar viedtelefonu un spoguļkameru vai labu tās alternatīvu no prāvo hibrīdu vidus. Telefons «ātrajām» bildēm, spogulene, lai iemūžinātu skaistākās vietas lieliskā izpildījumā.

Jaunā situācija mudina ražotājus meklēt jaunus attīstības ceļus kompaktkamerām, lai šo segmentu nebūtu jālikvidē pavisam. Un šie meklējumi ved pie mazām kamerām ar tālu izbīdāmu «stobru» un augstu pietuvinājuma spēju. Klasiskajām telefonkamerām bez īpašiem palīglīdzekļiem pagaidām tas nav pa spēkam. Šovasar šo lauciņu papildināja arī jaunā Sony kompaktkamera DSC-HX90V.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Analizē TV skatīšanās paradumus

Jānis Vēvers - sadarbībā ar Lattelecom,23.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom TV reklāmas un auditorijas analītikas platforma ļauj monitorēt savas un konkurentu TV reklāmas aktivitātes populārākajos kanālos, sekot nozares un to reklāmdevēju kopējām aktivitātēm TV kanālos

Ko cilvēki patiesībā skatās TV? Šie jautājumi nodarbinājuši satura veidotājus un reklāmdevējus kopš televīzijas pirmsākumiem, mudinot meklēt aizvien precīzākus auditorijas un reklāmu skatīšanās mērījumus. Tagad komplicētā mērķa sasniegšanai talkā tiek ņemts arī mākslīgais intelekts, un jauno risinājumu tirgū ieviesis Lattelecom. Tas ir Baltijā pirmais tiešsaistes TV reklāmas un auditorijas analītikas rīks Claara, ko Lattelecom izstrādājis sadarbībā ar inteliģento tehnoloģiju uzņēmumu SIA Apply. No angļu vārda «clarity» (skaidrība) atvasinātā nosaukuma monitoringa instruments reālā laikā apkopo vairāk nekā 200 tūkstošu Latvijas mājsaimniecību statistiku. Tādējādi tas spēj sarūpēt līdz šim precīzākos reklāmu datus par iecienītāko TV kanālu skatījumiem uzreiz pēc to parādīšanās ēterā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai radītu datoru lietotājiem ierastu vidi, Sony savā jaunajā Android planšetē Xperia Z4 Tablet pievienojuši līdzīgu izvēlni, kāda ir Windows sistēmas datoros .

Ja varam ticēt tirgus pētījumu kompānijas Gartner aplēsēm, jau šogad varētu piepildīties vizionāra Stīva Džobsa pirms pieciem gadiem izteiktā prognoze, ka cilvēki planšetdatorus pērk vairāk nekā klēpjdatorus. Tomēr vai kādreiz planšetdatori patiešām spēs aizstāt klasiskos «skaitļotājus» kā uzticami darba instrumenti?

Mēģinājumu radīt īstu klēpjdatora alternatīvu pēdējos gados nav trūcis, taču līdz īsti apmierinošam risinājumam neviens nav ticis. Šovasar šajā lauciņā spēkus izmēģina arī Sony, kas savu jaunāko Xperia Z4 planšeti sakomplektējis ar BKB50 Bluetooth klaviatūru.

Ja kādu vēl māca šaubas, ka japāņi ir izteikti konservatīva tauta, tad Xperia sērijas mobilās ierīces pēdējo trīs gadu laikā tās ir pilnībā izgaisinājušas. Z4 Tablet vizuālais izskats kopš iepriekšējās paaudzes tikpat kā nav mainījies. Taču šoreiz tas pat nav slikti, jo Xperia planšetēs nav daudz trūkumu. Arī jaunākās paaudzes pārstāve ir plāna, viegla un ūdensdroša. 10,1 collu IPS LCD displejs ietilpināts 6,1 milimetru biezā un 393 gramus smagā korpusā. Interesanti, ka šoreiz uzlādes pieslēgvieta nav aizdarīta ar vāciņu, taču planšeti joprojām drīkst mērkt līdz pat 1,5 metriem dziļi saldūdenī. Atvere patiešām problēmas nesagādā, jo pat pēc peldes, pieslēdzot to pie vada, dzirksteļošana vai īssavienojums nebija manāms.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony Pictures Television Networks meitasuzņēmums un viens no lielākajiem digitālās reklāmas pārdošanas un mediju resursu pārstāvniecības uzņēmumiem Latīņamerikā IMS Internet Media Services (IMS) ir vienojies par starptautiska daudzkanālu reklāmas tīkla Httpool akciju kontrolpaketes iegūšanu. Šis uzņēmums strādā arī Latvijā, ekskluzīvi pārstāvot Twitter un LinkedIn sociālos tīklus.

«Partnerība ar IMS ļaus nodrošināt labāku piedāvājumu, iespēju dalīties ar starptautisko labo praksi un risinājumiem, stiprinās atbalstu un veicinās inovācijas, nodrošinot priekšrocības visiem mūsu starptautiskajiem un vietējiem partneriem. Turklāt IMS Latīņamerikā ir cieša sadarbība ar EA, Foursquare, Snapchat, Twitch, Vevo un Waze, tāpēc mēs sagaidām šo partneru ienākšanu Baltijas valstīs,» skaidro uzņēmuma Httpool Baltijas filiāles vadītājs Arnis Ozols.

IMS ir izstrādājis arī vērienīgu izglītības platformu mediju aģentūrām un reklāmas devējiem, ko Httpool realizēs arī savos darbības reģionos, tādējādi mazinot Latvijas klientiem piedāvāto pakalpojumu atšķirību ar ASV un citiem tirgiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Sony, Universal un Warner Music sūdz tiesā krievu VKontakte

Gunta Kursiša,04.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas sociālais medijs VKontakte, kas tiek dēvēts arī par «krievu Facebook», piedzīvo juridiskas nedienas – ierakstu kompānijas Sony, Universal un Warner Music iesniegušas sūdzības par autortiesību pārkāpšanu «lielos apmēros», BBC.

Juridiskās darbības koordinē Skaņu ierakstu industrijas starptautiskā federācija (International Federation of the Phonographic Industry, IFPI). Ierakstu kompānijas apsūdz otru lielāko sociālo tīklu Eiropā tajā, ka tas ir izveidojis «milzīgu mūzikas bibliotēku», uz kuru VKontakte nav tiesību. Šī «mūzikas bibliotēka» tiek piedāvāta kā sociālā tīkla pakalpojums lietotājiem. Sony, Universal un Warner Music vēlas panākt, ka VKontakte izņem šos mūzikas failus no sava servera.

«Mēs esam vairākkārt norādījuši uz šo problēmu,» paziņojumā par tiesu darbiem norādīja IFPI vadītājs Francis Mūrs (Francis Moore). Šī nav pirmā reize, kad VKontakte tiek pārmesta autortiesību neievērošana. 2012. gadā Vkontakte tika atzīta par vainīgu nelicencētā Gala Music Group mūzikas izplatīšanā.

Komentāri

Pievienot komentāru