Jaunākais izdevums

Igaunijā, pie Tallinas atklāts loģistikas uzņēmuma “SmartPosti” lielākais šķirošanas centrs Baltijā. Tā izveidē investēti aptuveni 14 miljoni eiro.

Šķirošanas centrs aizņem aptuveni 7500 kvadrātmetru lielu platību. Tā šķirošanas līnijas jauda ir vairāk nekā divkāršota salīdzinājumā ar iepriekšējo. Nākotnē termināli plānots paplašināt vēl par 2400 kvadrātmetriem.

SmartPosti vadītājs Baltijas valstīs Gediminas Mickus uzsver, ka jaunais šķirošanas centrs ir nozīmīgs ne tikai uzņēmumam, bet arī visam Baltijas reģionam. "Tas izceļas ar ievērojamu ārvalstu investīciju apjomu, kas veicina reģiona loģistikas kapacitāti un rada priekšnoteikumus e-komercijas tālākai attīstībai," viņš norāda.

"Straujais sūtījumu apjoma pieaugums radīja nepieciešamību pēc jauna un daudz efektīvāka risinājuma," skaidro Mickus. "Jaunā centra atvēršana palīdzēs mums saglabāt vadošo pozīciju tirgū kvalitātes ziņā un turpināt nodrošināt augstas kvalitātes pakalpojumus pat visnoslogotākajos iepirkšanās periodos.”

Šķirošanas centrs ir būvēts, atbilstoši viedās ēkas koncepcijai, tajā paredzēts ievērojamas uzlādes kapacitātes jaudas elektro transportlīdzekļiem. Uzlādes iespējas tiks pakāpeniski paplašinātas un plānots, ka līdz 2030. gadam centrā būs uzlādes iespējas 82 elektroautomobiļiem. Ēka nodrošina stabilu pamatu uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai. Komplekss aprīkots ar sensoru sistēmām, kas ļauj attālināti kontrolēt vairākus procesus, piemēram, energoefektivitāti.

Kompleksu būvējusi kompānija NOBE. NOBE būvniecības direktors un valdes loceklis Priit Nigols pauž gandarījumu par iespēju piedalīties lielākā “SmartPosti” šķirošanas centra izveidē Baltijā. "Komplekss ir moderns, ilgtspējīgs un lielisks inovatīvu risinājumu piemērs," viņš uzsver. "Tas viss veicinās “SmartPosti” turpmāko izaugsmi un attīstību."

Jaunā šķirošanas centra Tallinā atklāšana ir daļa no “Posti” grupas attīstības plāna Baltijas reģionā kļūt par loģistikas tirgus līderi.

Šī gada februārī Latvijas, Lietuvas un Igaunijas zīmols “Smartpost Itella” kļuva par “SmartPosti”, tuvojoties Somijas mātes uzņēmumam “Posti”. Līdzšinējā nosaukuma “Itella” lietošana ir pārtraukta visās Baltijas valstīs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā strādājošais sūtījumu piegādātājs SIA "Itella Logistics", kas pārvalda "Smartpost Itella" paku piegādes tīklu, mainīs nosaukumu un zīmolu uz "SmartPosti", informēja kompānijas pārstāvji.

Zīmols "Smarpost Itella" tiks mainīts uz "SmartPosti" visās Baltijas valstīs, lai tuvotos Somijas mātesuzņēmumam "Posti".

"Pēc zīmola maiņas uzņēmuma mērķis ir nostiprināt zīmola pozīcijas Latvijā un Lietuvā, vienlaikus turpinot Igaunijā iesākto," pauž "SmartPosti" vadītājs Baltijas valstīs Ģedimins Mickus, piebilstot, ka, pēc Baltijas tirgus analīžu rezultātiem, uzņēmums ir viens no populārākajiem zīmoliem Igaunijā.

Attiecīgi Baltijā kompānija turpmāk strādās ar nosaukumu "SmartPosti", bet Zviedrijā un Somijā ar nosaukumu "Posti".

Jau ziņots, ka Latvijā strādājošās "SmartPosti" apgrozījums 2023.gadā bija 9,779 miljoni eiro, kas ir par 4,5% mazāk nekā gadu iepriekš, bet uzņēmuma zaudējumi saruka par 32,4% - līdz 427 389 eiro.

Reklāmraksti

E-komercijas pasūtījumu izpilde jeb e-fulfillment palīdz jūsu internetveikalam augt

Smartpost Itella,29.11.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Smartpost Itella nodrošina ne tikai paku piegādi, bet savā darbībā liek uzsvaru arī uz augstākā līmeņa loģistikas risinājumu piedāvāšanu e-komercijas uzņēmumiem, palīdzot tiem attīstīt savu darbību un veicināt biznesa mērogošanu. Smartpost Itella noliktavu loģistikas direktors Raivo Roolaid skaidro, kā izvēlēties pareizo loģistikas partneri un kādas tendences un izaicinājumi veidos strauji augošo e-komercijas nozari 2025. gadā.

Koncentrēšanās uz uzņēmējdarbības attīstību

“Mēs kā kvalitātes līderis tirgū redzam, ka daudzi tirgotāji saviem spēkiem cenšas tikt galā ar pārāk daudzām lietām. Tas attiecas uz sagādi, transportēšanu, uzglabāšanu noliktavā, montāžu un piegādēm. Turklāt viņi nodarbojas arī ar klientu apkalpošanu, sūdzību izskatīšanu un risināšanu,” stāsta Smartpost Itella noliktavas loģistikas direktors.

Viņaprāt, lielākā daļa šo darbību nerada komersantam tiešu pievienoto vērtību, bet prasa papildu resursus, kurus nevar ignorēt. “E-veikala īpašnieka uzmanības centrā ideālā gadījumā jāliek uzņēmējdarbības attīstīšana. Tas nozīmē pārdošanas apjoma pieaugumu, tirgus daļas palielināšanos un klientu pieredzes uzlabošanu. Uzticot e-komercijas pasūtījumu izpildi jeb e-fulfillment specializētam pakalpojumu sniedzējam, komersants var pievērsties darbībām, kas rada lielāku vērtību gan viņam, gan viņa klientiem. E-fulfillment pakalpojums ļaus deleģēt partnerim tādus uzdevumus, kā loģistikas plānošana, preču uzglabāšana, komplektēšana, iepakošana, ērtāka un ātrāka piegāde un citus,” stāsta Raivo Roolaid.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Xiaomi roboti - putekļsūcēji ar mazgāšanas funkciju ir inovatīvi risinājumi mājas uzkopšanai. Tie piedāvā jaunas tehnoloģijas efektīvai uzkopšanai, nodrošinot lietotājiem ērtības un laika ekonomiju. Šie roboti ne tikai vāc putekļus, bet arī veic grīdas mazgāšanu autonomi.

Ar modernām sensoru tehnoloģijām un programmatūru, Xiaomi roboti pielāgojas dažādiem virsmu tipiem un nodrošina augstu tīrīšanas kvalitāti.

Labākie roboti - putekļsūcēji

Autonomā navigācija

Xiaomi roboti izmanto autonomās navigācijas tehnoloģiju. Šī tehnoloģija ļauj ierīcēm efektīvi pārvietoties pa telpu. Roboti skenē vidi un veido karti - tādējādi tie var noteikt labāko ceļu, lai sasniegtu mērķi.

Roboti spēj pielāgoties dažādām telpām, tie ņem vērā mēbeles un citus šķēršļus. Pateicoties šai tehnoloģijai, roboti var strādāt pat telpās ar daudz šķēršļiem.