Jaunākais izdevums

Pazīstamais Hyundai markas pārstāvis Skandi Motors ir noslēdzis sadarbības līgumu ar reģionālo Nissan importētāju Nissan Nordic Europe, lai no 2010. gada Latvijā pārstāvētu arī Nissan zīmola intereses.

Skandi Motors valdes loceklis Ainars Liljē pastāstīja, ka šobrīd tiek kārtotas pēdējās formalitātes, lai jau nākamā gada sākumā Nissan klienti varētu izmantot servisa pakalpojumus, savukārt no janvāra vidus Lielirbes ielas autosalonā līdzās Mitsubishi un Hyundai markas automobiļiem tiks izveidota speciāla Nissan automobiļu tirdzniecības zona. A. Liljē atzina, ka jaunā pārstāvja primārais uzdevums būs nodrošināt Nissan klientiem garantijas un pēcgarantijas pakalpojumus, kā arī Nissan modeļiem nepieciešamās rezerves daļas. Nissan Nordic Europe Baltijas reģiona vadītājs Margus Miks (Margus Mikk) izteica gandarījumu par noslēgto sadarbības līgumu, uzsverot, ka Nissan markai šobrīd ir vitāli nepieciešams uzticams partneris, un Skandi Motors tāds esot.

Atgādināsim, ka šī gada vidū finansiālu problēmu dēļ Nissan oficiālā pārstāvja funkcijas pārstāja pildīt SIA Motorcentrs, līdz ar to Latvijas tirgū līdz šim Nissan automašīnu tirdzniecības un pēcgarantijas pakalpojumus sniedza tikai SIA Norde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2009. gada decembrī starp SIA Skandi Motors un reģionālo Nissan importētāju Nissan Nordic Europe tika parakstīts kopējās sadarbības līgums. Tā ietvaros Skandi Motors ir tiesīgs tirgot jaunas Nissan automašīnas un veikt Nissan garantijas un pēcgarantijas pakalpojumus.

Pēc vairāk nekā mēneša ilgiem sagatavošanās darbiem, intensīvām tirdzniecības un servisa apkalpojošā personāla apmācībām, Skandi Motors ir gatavs uzņemt savā autocentrā, Lielirbes ielā, Nissan esošos un potenciālos klientus.

«Prieks, ka Nissan ģimenei ir piebiedrojies tik spēcīgs sadarbības partneris kā Skandi Motors. Tagad Nissan zīmols ir pārstāvēts abās Rīgas pusēs, kas ir ērti tiem Nissan automašīnu īpašniekiem, kas dzīvo Daugavas otrā pusē. Nissan Nordic Europe nākotnes plānos ietilpst paplašināt Nissan tīklu reģionos,» sacīja Margus Mikk, Baltijas reģiona vadītājs Nissan Nordic Europe. «Manuprāt, šis ir tieši īstais brīdis, lai ieguldītu tīkla paplašināšanā un būt gataviem laikam, kad ekonomika sāks atveseļoties.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Skandi Motors pērn strādājis ar 337 tūkstošu eiro zaudējumiem

Žanete Hāka,11.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu «Mitsubishi», «Hyundai» un «Nissan» oficiālais pārstāvis Latvijā SIA «Skandi Motors» 2018. gadā palielinājis apgrozījumu par 2,3% salīdzinājumā ar 2017. gadu, taču atsevišķu negatīvu apstākļu dēļ strādājis ar zaudējumiem, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «Skandi Motors» apgrozījums pērn sasniedza 40,539 miljonus eiro, bet uzņēmuma zaudējumi bija 337 tūkstoši eiro. «Negatīvais rezultāts nav uzskatāms par kādu būtisku tendenci uzņēmuma darbībā,» sacīts SIA «Skandi Motors» gada pārskatā.

Tajā atzīmēts, ka autotirgotājs 2018. gadā norakstījis būtiskus mārketinga izdevumus, lēnas aprites rezerves daļu krājumu, kā arī vairākas citas izdevumu pozīcijas. SIA «Skandi Motors» apgrozījums, lai arī pieaudzis, nav palielinājies tik strauji kā citus gadus, galvenokārt, dēļ izmaiņām pārstāvēto auto zīmolu modeļu gammā un arvien sīvākas konkurences gandrīz visos autotirgus segmentos.

SIA «Skandi Motors» apgrozījuma izmaiņas Infogram Uz 2019. gadu SIA «Skandi Motors» raugās pozitīvi. Autotirgotājs plāno nostiprināt esošās pozīcijas gan pārdošanas, gan pēcpārdošanas segmentā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai un Mitsubishi dīleris Skandi Motors Liepāja oficiāli kļuvis par Nissan zīmola pārstāvi Kurzemē.

Novembra sākumā Skandi Motors Liepāja ir oficiāli pilntiesīgs veikt jaunu Nissan automašīnu tirdzniecību, Nissan garantijas un pēcgarantijas pakalpojumus.

«Tikai gada sākumā ieguvām tiesības pārstāvēt Nissan zīmolu Skandi Motors autocentrā Rīgā, Lielirbes ielā, un ir patiess prieks, ka tik īsā laika periodā esam paplašinājuši savu darbību un piepildījuši savu mērķi būt tuvāk esošajiem un arī potenciāliem Nissan klientiem Kurzemē, Nissan zīmolu apkalpojot arī Liepājā. Uzskatu, ka nākotnē mūsu primārais uzdevums ir nodrošināt arī Nissan klientiem garantijas un pēcgarantijas pakalpojumus, ātras un precīzas diagnostikas iespējas, ražotāja prasībām atbilstošus remontdarbu veikšanas procesu, kurā tiek izmantots piemērots aprīkojums, instrumenti un Nissan oriģinālās rezerves daļas. Neizpaliek arī jaunu Nissan automašīnu pārdošana,» saka Skandi Motors valdes loceklis A.Liljē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors pārdoto automašīnu skaits audzis par 7,5%

Žanete Hāka,14.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Mitsubishi un Nissan automobiļu oficiālā pārstāvja Latvijā Skandi Motors pārdoto jaunu automašīnu skaits 2014.gadā, salīdzinot ar 2013.gadu, ir pieaudzis par 7,5%, informē uzņēmuma pārstāve Liene Kindzule.

Skandi Motors 2014.gadā ir pārdevis 1023 jaunas automašīnas. Hyundai – 338, Mitsubishi – 214, Nissan – 471.

Tādējādi decembrī Skandi Motors tirgus daļa jaunu vieglo auto tirgū sasniedza 12,15%.

Pēc Skandi Motors novērojumiem, 2014. gadā jaunu vieglo auto tirgus ir piedzīvojis izaugsmi un ir vērojama auto tirgus atkopšanās. Analizējot un pētot patērētāju paradumus, Skandi Motors novērojis, ka privātpersonu segmentā aizvien vairāk iegādājas tieši jaunus automobiļus.

Visvairāk pirktie Skandi Motors modeļi pagājušajā gadā bija Nissan Qashqai, Hyunda i30, Nissan Juke, Mitsubishi Outlander, Mitsubishi L200 un Hyundai i20.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai, Nissan un Mitsubishi oficiālais dīleris Latvijā SIA Skandi Motors pēc 499 389 latu zaudējumiem 2010.gadā pērn spējis nopelnīt 902 279 latus, liecina SIA Firmas.lv informācija.

2009.gadā kompānijas zaudējumi bija 511 218 lati.

Ievērojami - par 108% - audzis arī Skandi Motors apgrozījums: no 13,5 miljoniem latu 2010.gadā līdz 28,15 miljoniem latu pērn. 2009.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 9,2 miljoni latu.

Skandi Motors vadības ziņojumā labie finanšu rezultāti skaidroti ar jaunu auto pārdošanas strauju atdzīvošanos - salīdzinājumā ar 2010.gadu pērn tas esot audzis par 78%.

Tāpat veiksmes pamatā bijusi spēja ātri pielāgoties izmaiņām tirgū, piemēram, 2011.gada martā Japānā notikusī zemestrīce lika saprast, ka konkurentiem pieejamo auto skaits būs ierobežots, tāpēc Skandi Motors pārorientējis naudas resursus uz visu pārstāvēto auto zīmolu pieejamo auto iegādi un nodrošināšanu krājumos. Tas ļāvis veikt aktīvu pārdošanu ar normāliem uzcenojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Oficiālais Hyundai zīmola pārstāvis Skandi Motors atzīts par labāko Hyundai pārstāvi Baltijas valstīs.

Vērtēšanas kritēriji, izvēloties labāko dīleri Baltijā, ietvēra vairākus būtiskus aspektus, tostarp klientu apmierinātības novērtējumu, uzņēmuma finansiālo stabilitāti, tirdzniecības konsultantu, kā arī servisa meistaru zināšanu līmeni un spēju pielāgoties dažādām situācijām.

Skandi Motors Hyundai zīmola vadītājs Uģis Dermanis to uzskata par nozīmīgu pēdējo gadu darba novērtējumu. “Nav noslēpums, ka Hyundai zīmola attīstība ir vairojusi konkurenci starp Hyundai Baltijas dīleriem. Modeļu klāsts, kas ietver klasiskos iekšdedzes motorus, hibrīdmodeļus un elektroauto, pieprasa daudzpusīgas zināšanas ne tikai pārdošanas, bet arī pēcpārdošanas procesā,” tā U.Dermanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Skandi Motors: pērkot jaunu auto, priekšroku dod krossoveriem un apvidus auto

Dienas Bizness,02.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hyundai, Mitsubishi un Nissan automobiļu oficiālais pārstāvis Latvijā - SIA Skandi Motors 2012.gadu noslēdzis ar 20,7 miljonu latu neto apgrozījumu un 1 028 pārdotiem automobiļiem. Kā secina uzņēmums, turpinās tendence, kad, izvēloties jaunu automobili, priekšroka tiek dota nevis ekonomiskajiem kompaktlases, bet gan apvidus automobiļiem un krossoveriem.

Pārdotākie automobiļu modeļi Skandi Motors 2012. gadā bija Hyundai ix35 (141 pārdots automobilis), Mitsubishi Outlander (76 automobiļi), Nissan Qashqai (97 automobiļi). Taču visvairāk (260) uzņēmums pārdevis Nissan Juke automašīnas.

Skandi Motors valdes loceklis Ainārs Liljē atzīst, ka 2012. gadā nozarē bijusi vērojama pastiprināta konkurence, kas ir viens no iemesliem, kādēļ nav sasniegti plānotie finanšu rezultāti.

SIA Skandi Motors ir Hyundai, Nissan, Mitsubishi automobiļu oficiālais pārstāvis Latvijā. Uzņēmuma autocentri atrodas Rīgā un Liepājā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Nissan X-Trail pēcnācējs ir nolēmis nokopēt Nissan Qashqai dizainu

Aldis Zelmenis,16.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savulaik robustā Nissan X-Trail pēcnācējs ir nolēmis nokopēt Nissan Qashqai dizainu, tādējādi atvadoties no sava «džipiskā» šarma.

Lai kā arī Nissan mārketologi censtos propagandēt, ka X-Trail dizains ir atšķirīgs no krosovera Qashqai, taču pat bērnam ir skaidrs, ka jaunais X-Trail pārvilcis strīpu pagātnei un vairs nesekos iepriekšējā modeļa dizaina vadlīnijām. Turpmāk kantainā un robustā visurgājēja tēls tiks nomainīts pret maigākām un plūstošākām virsbūves līnijām, pārmantojot pilsētas kros­overa Qashqai vizuālos pamatelementus un zemapziņā apņemoties turpmāk vairāk pārvietoties pa gludiem ceļiem, nevis meklēt piedzīvojumus, vizinoties pa lauku ceļiem vai meža stigām.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Izmēru ziņā jaunais X-Trail ir par 17 mm garāks (4643 mm) nekā iepriekšējās paaudzes modelis, un tam ir par 76 mm garāka riteņu bāze. Turklāt jaunais modelis ir par 30 mm platāks un 5 mm zemāks nekā iepriekšējais X-Trail, bet virsbūves vēdera attālums līdz ceļa virsmai ir saglabāts 21 centimetru augsts. Virsbūves izmēru, jo īpaši auto kopējā garuma un riteņu bāzes palielināšana tiešā veidā kalpos tam, lai salonā pasažieri justos ievērojami komfortablāk nekā parastajā Qashqai, turklāt aizmugurējo durvju atvēršanas leņķis X-Trail ir ievērojami platāks, lai iekāpšanas un izkāpšanas procesu padarītu maksimāli ērtu. Ne jau velti jaunajam X-Trail ir deleģēts pārņemt Nissan Qashqai +2 funkcijas. Līdz ar to salonā ir iespēja uzstādīt trešo sēdekļu rindu, lai X-Trail nomināli varētu saukties par septiņvietīgu auto. Tas gan drīzāk ir ķeksīša pēc, jo plānajos papildkrēsliņos labākajā gadījumā varēs iestūķēt pirmsskolas vecuma bērnus, bet visiem pārējiem tas varētu būt moku sols, kur izciest grēkus. Vadoties pēc autobūves šā brīža modes, jaunais X-Trail ir kļuvis par 90 kg vieglāks. Lai panāktu vieglāku, bet tajā pašā laikā izturīgāku čaulu, 49% X-Trail virsbūves konstrukcijas veido īpaši izturīgs tērauds. Pašmasas samazināšanai palīdzējusi moderno kompozītmateriālu izmantošana. Piemēram, bagāžnieka durvis ir izgatavotas no plastmasas, nevis tērauda, bet priekšējā un aizmugurējā bufera konstrukcijā ir optimizēts materiāla biezums. Neapšaubāmi aiz jaunā X-Trail ādas slēpjas daudz visādu pasīvās un aktīvās drošības, kā arī komforta labumu, ko daudzi jau paspējuši iepazīt jaunajā Nissan Qashqai. Pagaidām svarīgākais jautājums, vai jaunais X-Trail iepatiksies pašmāju pircējiem. To noteiks jaunā modeļa cena, ko Nissan reģionālais importētājs vēl neatklāj.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sekojot idejai: Nevēlēšanās saistīties ar kredītiestādēm netraucē attīstībai

Vēsma Lēvalde,19.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divu gadu laikā tradicionālo krāsu meistars Edgars Raitums no mājražotāja pārtapis par uzņēmēju ar savu darbnīcu.

Edgars Raitums joprojām ir vienīgais pastāvīgais kapitālsabiedrības algotais darbinieks un palīgus piesaista tikai uz laiku, kad ir lielāks pasūtījums. «Laikam esmu pārāk piesardzīgs,» viņš atzīst. Nevēlēšanās saistīties ar kredītiestādēm un riskēt ar plašu atvēzienu tomēr nav traucējusi soli pa solim attīstīt SIA Raituma krāsas no inkubatora cālēna par atzīta produkta ražotāju un saglabāt meistara autoritāti restauratoru lokā. Ar Kurzemes biznesa inkubatora atbalstu izveidota krāsu ražotne jeb darbnīca Kuldīgā, izstrādāts kapitālsabiedrības ražojumu zīmols, atrasts videi draudzīgs metāla iepakojums un saskaņotas produkta etiķetes. «Būs labi,» sola SIA Raituma krāsas dibinātājs Edgars Raitums. Līdz šim esot bijis tikai saturs, kas, protams, ir galvenais, bet tagad arī forma būs tam atbilstoša.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Skandi motors kļūs par oficiālo Nissan pārstāvi arī Kurzemē

Vēsma Lēvalde,17.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2010. gada oktobra Skandi motors Liepājas filiāle kļūs par Nissan oficiālo pārstāvi Kurzemē. Līdz šim Liepājas autosalons darbojās kā Mitsubishi un Hyundai pārstāvis.

Par to presi informēja Skandi Motors Liepājas filiāles vadītājs Uģis Deķeris. Lai gan automašīnu tirgū pērn bija vērojams straujš kritums, Liepājas filiāle esot izdzīvojusi, un tas vērtējams kā panākums, uzskata U. Deķeris. Šogad Liepājā pārdotas vien 12 jaunas automašīnas, taču nedaudz aktīvāks esot mazlietoto auto tirgus. Filiāle sniedz arī iespēju lietotu auto atstāt kā pirmo iemaksu par jaunu auto.

Lielāko apgrozījuma daļu filiālei dodot serviss – automašīnu remonts un apkope, jo servisa pakalpojumus te piedāvā visām automašīnu markām. Skandi motors pērn papildinājis servisa aprīkojumu ar diviem pacēlājiem, kā arī pieņēmis darbā vēl četrus cilvēkus. Līdz ar to Skandi motors Liepājā dod darbu 25 cilvēkiem. Skandi motors Liepājas filiāli atklāja pims diviem gadiem – 2008. gada septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Centrālā vēlēšanu komisija (CVK) šodien apstiprināja 13.Saeimas vēlēšanu rezultātus.

Saskaņā ar oficiālajiem rezultātiem partijai «Saskaņa» jaunajā parlamenta sasaukumā būs 23 vietas, partijai «KPV LV» un Jaunajai konservatīvajai partijai - katrai 16 vietas, partiju apvienībai «Attīstībai/Par!» un nacionālajai apvienībai «Visu Latvijai!»-«Tēvzemei un brīvībai»/LNNK (VL-TB/LNNK) - katrai 13 vietas, Zaļo un zemnieku savienībai - 11 vietas, bet partiju apvienībai «Jaunā Vienotība» - astoņi mandāti.

13.Saeimas vēlēšanās kopā piedalījušies 844 925 jeb 54,6% balsstiesīgo pilsoņu, no tiem ārvalstīs - 31 946 jeb 23,7% no ārvalstīs reģistrēto vēlētāju skaita vēlēšanu dienā, aģentūru LETA informēja CVK Informācijas nodaļas vadītāja Kristīne Bērziņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors atgriežas peļņā

Žanete Hāka,05.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn SIA Skandi Motors apgrozījums sasniedza 27,142 miljonus eiro, un, salīdzinot ar 2012. gadu apgrozījums ir samazinājies par 7,6%, liecina Lursoft dati.

Pretstatā 2012.gadam, kuru auto tirgotājs noslēdzis ar 223,18 tūkstošu eiro zaudējumiem, pērn gūta 93,099 tūkstošu eiro peļņa.

Skandi Motors norāda, ka kopējais Latvijas autotirgus ir turpinājis kritumu arī 2013. gadā – jaunu pasažieru un vieglā komerctransporta apjoms ir krities par 1% salīdzinājumā ar 2012. gadu. Kā galveno iemeslu kritumam SIA Skandi Motors vadība min aizvien zemo uzņēmumu un iedzīvotāju pirktspējas līmeni, kur pēdējā gadījumā lielu negatīvu iespaidu atstāj pelēkā sektora esamība atalgojumos un attiecīgi līzinga pirkšanas iespēju nepieejamība.

Uzņēmuma lielākais īpašnieks ar 90,99% kapitāldaļu ir Valdis Spredzis, atlikušo 9,01% kapitāldaļu īpašnieks ir Kaspars Pone. V. Spredzim pieder vēl divi uzņēmumi SIA Skandi Apdrošināšanas Brokeri un SIA MML Imports.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Nissan Pulsar piecdurvju hečbeka izlaišanu japāņu ražotājs cer aizķerties automobiļu klasē, kuru savulaik bija spiests pamest

Iepriekš Nissan krāsas C segmentā pārstāvēja Nissan Sunny, bet līdz 2006. gadam Nissan Almera modeļi. Tieši konkurences un vājo pārdošanas apjomu dēļ Nissan Almera bija spiests izstāties no šīs klases, taču, Nissan Qashqai un Nissan Juke veiksmes spārnots ir gatavs ar jaunu spēku tajā atgriezties. Drosmīgs lēmums, jo šajā segmentā cīņa par pircēju labvēlību ir īpaši nežēlīga, un katra jaunpienācēja ienākšana tirgū no daudzgalvainā konkurentu pulka netiek uzņemta ar ovācijām. Kompaktklases klubiņa vecbiedri, vai tie būtu VW Golf, Ford Focus, Opel Astra vai Škoda Octavia, Toyota Auris, Peugeot 308 – ikviens no nosauktajiem un vēl nenosauktajiem ir gatavs zaļknābim Pulsar kārtīgi sadot pa degunu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas autobūves kompānija Nissan šā gada Tokijas autošovā plāno demonstrēt trīs elektroauto konceptus – Nissan Pivo 3, Esflow un Townpod.

Nissan Pivo 3 ir jau trešais modelis Pivo sērijā. Tā būs ļoti kompakta automašīna, tās garums ir 10 pēdas (aptuveni trīs metri), tai ir trīs sēdvietas un automašīna ir aprīkota ar sānu kamerām, kas atvieglos transportlīdzekļa novietošanu stāvvietā, vēsta Motor Authority.

Savukārt Nissan Esflow debitēja jau 2011. gada martā notikušajā Ženēvas Autošovā. Šis elektroautomobilis ir paredzēts galvenokārt kā sporta automašīna. Paredzēts, ka Nissan Esflow spēs nobraukt 240 kilometrus ar vienu akumulatora uzlādes reizi.

Nissan Townpod konceptautomašīna paredzēta galvenokārt uzņēmējiem. Automašīnas salons aprīkots ar diviem ekrāniem – viens kalpo kā instrumentu panelis, kurā redzma informācija par automobiļa ātrumu, akumulatora uzlādes līmeni un satelītnavigācijas dati. Otrs skārienjūtigs ekrāns ļauj kontrolēt navigācijas un audio sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Nissan Juke - transformējies

Aldis Zelmenis,01.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No love or hate dizaina vāģa otrās paaudzes Nissan Juke ir transformējies par modernu, harmoniska izskata racionālu krosoveru

Pirms teju desmit gadiem Nissan Juke bija mazo krosoveru ēras aizsācējs. Neraugoties uz savu kukaiņu pasaulei līdzīgo eksterjera dizainu, kliedzošais izskats daudzos gadījumos deva vēlamo efektu. Pats par sevi saprotams, ka, izpelnoties pircēju uzmanību, strauji auga arī konkurentu skaits, kas arī vēlējās piedalīties «ballītē» un iesaistīties cīņā par pircēju naudas makiem. Šodien ikviena sevi cienoša autoražotāja modeļu aptverē obligāti ir jābūt mazās klases krosoveram. Nav brīnums, ka segmentā, ko savulaik aizsāka Nissan Juke, šodien var uzskaitīt vairāk nekā 20 konkurentus. To skaits joprojām turpina augt, jo šī automobiļu kategorija nav zaudējusi savu aktualitāti, drīzāk otrādi – tā turpina augt, un analītiķi prognozē, ka šis segments līdz 2023. gadam no kopējā Eiropas jauno auto tirgus pīrāga «nokodīs» vismaz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotāja Nissan automašīnu atsaukumā, par kuru tika paziņots pagājušajā nedēļā, ietilpst arī transportlīdzekļi Latvijā, to portālam db.lv apstiprināja Nissan Nordic Europe OY mārketinga menedžeris Henrijs Daums (Henri Daum).

«Jā, ierobežots skaits transportlīdzekļu Latvijā ir iekļauti šajā kampaņā. Mēs nosūtīsim pilnu VIN kodu sarakstu Latvijas automašīnu reģistrācijas iestādei, un viņi sniegs mums galīgo skarto automašīnu skaitu,» sacīja H. Daums, atbildot uz jautājumu, vai Nissan automašīnu atsaukums attiecas arī uz Latviju. Šāda procedūra esot nepieciešama, lai pārliecinātos, ka kampaņā ir iekļauti visi skartie transportlīdzekļi.

Pēc tam Nissan Nordic Europe OY sagatavošot vēstules klientiem, un Latvijas Ceļu satiksmes drošības direkcija Nissan importētāja vārdā šīs vēstules izsūtīšot klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tokijas automašīnu šovā Ceatec 2012 prezentēta Nissan elektriskā automašīna, kas var noparkoties automātiski, raksta BBC.

Prezentētā Nissan NSC-2015 ir tikai prototips, tomēr automašīnas nosaukums liek domāt, ka Nissan plāno to piedāvāt pārdošanā 2015 gadā. NSC-2015 ir pārveidota Nissan Leaf modeļa versija.

Jaunā automašīna aprīkota ar sensoriem, kamerām, datoriem un 4G komunikācijas tehnoloģiju, lai nodrošinātu tās pārvietošanos.

Demonstrācijas laikā Tokijā automašīna autopilota režīmā pārvietojās ar ātrumu pieci km/h pa taisnu trajektoriju un atpakaļ, kā arī spēja apgriezties braukšanai pretējā virzienā. Tāpat tika prezentēta NSC-2015 spēja atpazīt ceļa zīmes, kas krāsotas uz brauktuves, automašīna varēja arī apstāties krustojumā. Nissan pārstāvis prezentēja arī iespēju automašīnu vadīt ar telefona palīdzību, atrodoties ārpus braucamrīka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Skandi Motors pārjauno komercķīlu 2,4 miljonu eiro vērtībā

Žanete Hāka,06.03.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Skandi Motors pārjaunojusi 2014. gada septembrī reģistrētu komercķīlu, liecina Lursoft dati.

Pieejamā komercķīlas izziņa rāda, ka par labu SIA Nordea Finance Latvia Skandi Motors 2,376 miljonu eiro vērtībā ieķīlājis krājumus kā lietu kopību uz ieķīlāšanas brīdī, kā arī lietu kopības nākamās sastāvdaļas.

Lursoft rīcībā esošie dati rāda, ka 2013. gadā Skandi Motors, kas nodrošināja 103 darbavietas, apgrozīja 27,143 miljonus eiro. Automobiļu un citu vieglo transportlīdzekļu pārdošanas uzņēmums 2013. gadā nopelnīja 93,099 tūkstošus eiro pēc nodokļu nomaksas.

Skandi Motors ir iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas Bizness kopīgi veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu autoražotāja Nissan jaunākās paaudzes mazās klases Nissan Micra modeli ieraudzīsim 2010. gada Ženēvas autoizstādē, bet šobrīd masu medijiem ir nodotas pirmās modeļa skices.

Nākamā gada martā ir paredzēts, ka Micra nonāks tirdzniecībā visā pasaulē. Vispirms tā būšot Taizeme, bet pēcāk arī pārējās 150 pasaules valstis saņemšot piecdurvju Nissan Micra modeli.

Pats galvenais, ka spriežot pēc pirmajām modeļa skicēm Micra atvadīsies no ekstravagantās ārienes, tā vietā priekšroku dodot tradicionālajām virsbūves formām pie kā ir pieraduši mazās klases automašīnu pircēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Nissan oficiālā pārstāvja Latvijā Norde vadītāju Daini Bremzi

Lelde Petrāne,05.02.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA Norde vadītājs Dainis Bremze. Norde ir uzņēmums ar 100% privātu kapitālu. Īpašnieki - Dainis, Didzis un Gints Bremzes. Norde uzsākusi visa autocentra totālu rekonstrukciju, nepārtraucot ikdienas darbu, lai no 1. aprīļa sāktu strādāt pēc Nissan jaunā pasaules koncepta. «Tās būs lielas un ļoti modernas, tehnoloģijām piesātinātas un vizuālas pārmaiņas gan pircējiem, gan servisa apmeklētājiem,» sola D. Bremze.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 28.septembrī, autodīleris Karlo Motors oficiāli atklāja Citroën autosalonu Mežciemā, Biķernieku ielā 120, tādā veidā paziņojot par turpmāko biznesa attīstības virzienu – automašīnu multibrendu tirdzniecību, akcentu liekot tieši uz Francijas automašīnu modeļiem. Autosalona rebrendingā un remontā ieguldīti aptuveni 200 tūkstoši eiro.

«Mēs sākām strādāt jau augusta beigās, un patlaban autosalonā ir pārstāvēti visi Citroën markas modeļi, tostarp, komerctransports, un mēs piedāvājam arī pilna servisa apkalpošanu Citroën automašīnām,» DB pastāstīja Karlo Motors valdes locekle Solvita Koemeca.

Ar laiku, kad salonā atgriezīsies līzingā ņemtās automašīnas, tajā tiks piedāvāti arī mazlietoti Citroën modeļi. Salonā tiks veikta arī pilna Škoda markas automašīnu servisa apkalpošana.

Karlo Motors pieder arī autosalons Kleistu ielā, kura platība ir 25 tūkstoši m2, un tajā tiek pārdotas Škoda markas automašīnas. Tiesa gan, 1. oktobrī beidzas līgums par Škoda pārdošanu Latvijā, tādēļ dīleris nolēmis pārorientēt darbību uz citu automašīnu tirdzniecību. Servisa apkalpošana gan Škoda, gan Volkswagen marka automašīnām Kleistu ielā aizvien tiks piedāvāta, tāpat arī remonta un krāsošanas pakalpojumi kravas automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto, kas «nozombējis» klientus Latvijā

Aldis Zelmenis,19.01.2018

Koši zilas krāsas Nissan Qashqai lepnākājā Tekna+ aprīkojumā ar 130 ZS jaudīgu 1,6 dīzeļmotoru un Xtronic variatoru, kas nonāca DB autoapskatnieka rīcībā.

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Nissan padomā ir daži triki, kā paildzināt sava dižpārdokļa popularitāti.

Arī pēc 2017. gada statistikas rezultātiem Nissan Qashqai ir Latvijas jauno auto tirgus visvairāk pirktais modelis

Kopš debijas 2007. gadā Nissan Qashqai ar aktīvu vietējo dīleru darbu ir «nozombējis» klientus Latvijā, ieskaitot arī tos, kuri iepriekš nekad nebija raudzījušies Nissan virzienā. Arī pēc desmit gadiem hipnozes seanss turpinās, tomēr nevar noliegt, ka ar jaunu konkurentu parādīšanos tās iedarbība pamazām atslābst.

No otras puses, arī Nissan padomā ir daži triki, kā paildzināt sava dižpārdokļa popularitāti, attiecīgi Qashqai pavisam nesen ir atgriezies no padziļinātas atveseļošanās kūres. Pēc Nissan marketologu solītā, šajā atjaunošanas procedūras laikā Qashqai ir saņēmis 1300 dažāda veida uzlabojumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušā gadā Nissan rūpnīcā Sanderlendā izgatavoja trešo daļu no viesiem jaunajiem automobiļiem Apvienotajā Karalistē (AK), un tā atzīta par AK lielāko auto ražotni jau 12. gadu pēc kārtas. Rūpnīcā ražo visu laiku populārāko Nissan modeli Eiropā - Nissan Qashqai, un rudenī tur sāksies arī jaunākā Nissan krosovera Nissan Juke ražošana.

Pagājušā gada dati, ko publicējusi Automobiļu ražotāju un tirgotāju savienība (Society of Motor Manufacturers and Traders), parāda, ka Sanderlendā saražotie 338 150 auto ir vairāk nekā trešā daļa no 999 460 pasažieru automobiļiem, kas izgatavoti AK. Rūpnīcā visvairāk izgatavotais automobilis ir Qashqai – saražoti gandrīz 200 000 auto. Abi pārējie rūpnīcā ražotie modeļi - Micra un Note – arī ir bijuši ļoti veiksmīgi gadā, kuru nomāca ekonomiskā krīze. Abu automobiļu ražošana tika pastiprināta, lai apmierinātu papildu pieprasījumu, kas radās Eiropas auto kompensāciju shēmu ieviešanas rezultātā, ieskaitot iniciatīvu, kas joprojām ir spēkā AK.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Nissan audzē tirgus daļu

Jānis Rancāns,30.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves kompānija Nissan biznesa gada pirmo ceturksni noslēgusi ar pamatražošanas peļņu 120,7 miljardu jenu (1,17 miljardu eiro) apmērā, informē kompānija.

Kopumā pasaulē aizvadītajā ceturksnī Nissan pārdvusi 1,2 miljonus automobiļu, kas ir 14,6% vairāk nekā attiecīgajā periodā pirms gada. Kompānijas globālā tirgus daļa palielinājusies par 0,4%, sasniedzot 5,9%.

Nissan norāda, ka nākamajos šā finanšu gada ceturkšņos jauno produktu laišanas klajā tempu un apjomu plānots palielināt, atjaunojot Nissan, Infiniti un Venucia zīmolu populārāko automobiļu modeļu klāstus. Tāpat Nissan ieplānojusi palielināt sava zīmola atpazīstamību, atklājot multivides reklāmas kampaņu.

«Par spīti izaicinošajiem makroekonomiskajiem apstākļiem, Nissan šī finanšu gada pirmajā ceturksnī ir sasniedzis cienījamus rezultātus,» sacīja Nissan prezidents un izpilddirektors Karloss Gosns (Carlos Ghosn).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Norisināsies pirmā virtuālā tiešsaistes auto izstāde Latvijā

Lelde Petrāne,16.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 17. aprīlī norisināsies pirmā tiešsaistes auto izstāde Latvijā.

"Spītējot vīrusam, esam nākuši klajā ar inovāciju un piedāvājam visiem "Auto 2020" interesentiem aplūkot jaunākos automobiļus virtuālā izstādē, jo nevaram laist garām pavasari bez ikgadējās jaunāko auto modeļu prezentācijas," stāsta "Norde" izpilddirektors Didzis Bremze.

Ņemot vērā situāciju pasaulē un Latvijā, kas saistīta ar koronavīrusa COVID-19 pandēmiju, starptautiskās auto industrijas izstādes "Auto 2020" norise tiek pārcelta uz 25. – 29. septembri. Tomēr "Norde" nolēmusi virtuālās izstādes laikā prezentēt gan jaunākos "Nissan", "Renault" un "Dacia" modeļus, gan demonstrēt jau zināmus šo auto marku transportlīdzekļus un visas virtuālās izstādes laikā nodrošināt dzīvu saziņu un tiešsaistes konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru