Funderful radīts, lai palīdzētu universitātēm piesaistīt ziedojumus no absolventiem, īpaši koncentrējoties uz tiem, kuri ir nesen beiguši skolu un nekad vēl nav ziedojuši
«Labās skolas, kas piedāvā kvalitatīvu izglītību, nevarētu pastāvēt bez ziedojumiem un īpaši svarīga ir lojāla ziedotāju bāze, kuri ziedo regulāri un samērā nelielas summas. Lai gan lielie ziedotāji skolas nodrošina ar apjomīgu naudas daudzumu, viņu ir daudz mazāk un viņi to nedarot katru gadu. Tāpēc ir svarīga mazo ziedotāju bāze. Ir svarīgi viņus noturēt,» saka Raimonds Kulbergs, SIA Funderful īpašnieks. Statistika rāda – ja cilvēks savai skolai noziedo vienreiz, ir 50% iespējamība, ka šāda darbība atkārtosies. Ja jau ir bijušas pāris reizes, iespējamība sagaidīt atkārtotu ziedojumu pakāpjas jau līdz 70%, bet, ja trīs reizes, – līdz 90%. «Rezultāti runā paši par sevi – katra mūsu kampaņa augstskolām ienes vidēji par 220 tūkstošiem dolāru vairāk, nekā viņiem pašiem tas izdevies iepriekšējās reizēs, tas ir vidēji par 105% vairāk arī pēc ziedotāju skaita. Piemēram, tikai četros mēnešos Londonas biznesa skola ar mūsu rīku piesaistīja papildus 640 tūkstošus mārciņu,» lepojas Raimonds.
Visu rakstu Piederības sajūtu apliecina ziedojot lasiet 20. septembra laikrakstā Dienas Bizness.