Lai uzlabotu dažādu pakalpojumu kvalitāti, liela loma ir caurspīdībai un iespējai izvēlēties pakalpojumu sniedzēju pēc rekomendācijām, trešdien, 20.jūnijā raksta laikraksts Dienas Bizness.
«Katru reizi, kad cilvēks vēlas veikt mājās remontu, ir vairākas iespējas, kā atrast meistaru. Labākais variants ir pajautāt ieteikumu draugiem, jo tā iegūsi kādu, kam ir rekomendācijas. Var meklēt meistaru arī sludinājumu portālos, tostarp, piemēram, ss.lv, bet problēma ir tā, ka tur nav atsauksmju un ir risks uzķerties uz neuzticamu personu,» saka Jurijs Fridkins, sludinājumu portāla getapro.lv līdzīpašnieks. Šajā portālā iespējams izlasīt atsauksmes par dažādiem pakalpojumu sniedzējiem un izvēlēties piemērotāko. Ja pirmā atsauksme būs negatīva, tad cilvēka piedāvājums tiks izslēgts no portāla. Gadījumā, ja šis nav viņa pirmais darbs, tiek dotas trīs iespējas «laboties».
«Mūsu misija ir uzlabot pakalpojumu kvalitāti Latvijā. Tam ir būtisks caurspīdīgums. Nekad nezini, kurš savu darbu veic labi un kurš – slikti, tāpēc tiem, kas to dara labi, dodam iespēju būt labāk redzamiem. Tas profesionāļiem ļauj veidot savu reputāciju,» viņš teic. Uzņēmums vēlas radīt jauna veida biznesu, kas nav domāts tikai peļņai, bet arī, lai risinātu sociālās problēmas. Jurijs vēlas palīdzēt nodrošināt uzticamību, uzlabot pakalpojumu kvalitāti, dot cilvēkiem iespēju strādāt, attīstīt dalīšanās ekonomiku, kā arī palīdzēt piepelnīties studentiem. Runājot par dalīšanās ekonomiku, viņš domā, ka tā gadu no gada augs un attīstīsies, jo, piemēram, aizņemties, nevis nomāt auto, ir globāla tendence.
Jurijs un otrs uzņēmuma īpašnieks Aleksejs Kalpakovs pie šīs idejas sāka strādāt pērn martā. Kad pirmā portāla versija bija gatava, Jurijs savai mammai palūdza ievietot darba sludinājumu, un viņa «apmaldījās». Tas bija trauksmes zvans, kas lika visu pārdomāt. Kopš tā brīža viņi daudz darīja, lai vienkāršotu saskarni un tas būtu piemērots cilvēkiem ar dažāda līmeņa digitālajām prasmēm. «Kad kaut ko veido un pašam galvā ir skaidra ideja, šķiet, ka viss ir vienkārši. Taču es redzu, ka cilvēki ir ļoti pieraduši pie ss.lv tipa sludinājumu portāliem,» saka Jurijs.
Visu rakstu Atrast meistaru pēc rekomendācijām lasiet trešdienas, 20.jūnija laikrakstā Dienas Bizness!