Sludinājumu portāla getapro.lv pakalpojumu sniedzēju skaits sasniedz 750 un līdzšinējo pasūtījumu skaits pieaudzis līdz 2000
«Pēdējo piecu mēnešu laikā mums ir tūkstoš jauni pasūtījumi un kopš platformas izveidošanas esam sasnieguši 2100 pasūtījumu slieksni.
Kopš jūnija, kad bija 800 pasūtījumu, šis skaits ir audzis teju trīskārt. Tāpat mums ir reģistrējušies vēl 300 jauni pakalpojumu sniedzēji, kas kopā veido 750. Kopējais vietnes apmeklējums mēnesī ir palielinājies par 100%,» saka Jurijs Fridkins, sludinājumu portāla getapro.lv līdzdibinātājs. Mēnesī vietnes apmeklētāju skaits pieaudzis līdz 15 tūkstošiem.
Getapro.lv fokuss ir piesaistīt investīcijas, lai ar mārketinga palīdzību uzlabotu zīmola atpazīstamību. Kopš vasaras sākuma uzņēmums ir runājis ar 20 investoriem. «Kopumā interese par projektu ir pozitīva. Tiesa gan, sarunās ar investoriem pārsvarā dzirdam divas frāzes – dodiet ziņu, kad būsiet gatavs attīstīties citās valstīs, un dodiet ziņu, kad mēnesī nopelnīsiet konkrētu summu,» stāsta J. Fridkins. Šobrīd uzņēmums ir nonācis līdz sarunām ar diviem investoriem. «Viens no viņiem sazinājās pēc tam, kad izlasīja rakstu par mums Dienas Biznesā. Pagaidām nevēlos atklāt neko vairāk, jo joprojām esam pārrunās. Otru mēs atradām paši, tas Online Media Ventures. Mēs nesen panācām vienošanos un viņi ir kļuvuši par 10% kapitāldaļu īpašniekiem. Darījuma summu man liedz izpaust konfidencialitātes līgums. Papildu tam, mēs paši esam ieguldījuši savus līdzekļus un piesaistījuši privātu investoru no tuvu draugu loka,» saka J. Fridkins. Investoram esot liela pieredze e-komercijā un uzņēmējdarbībā internetā. Tas uzņēmumam palīdzējis ar mārketinga ekspertiem, kontaktiem un idejām. Viņš gan uzsver, ka pats svarīgākais palīdzība nākamā līmeņa investora piesaisti. Savukārt privātais investors ir programmētājs, kurš dzīvo Sanfrancisko un strādā Silīcija ielejā un veido Getapro mobilo lietotni.
J. Fridkins apgalvo, ka šobrīd platforma ir pašpietiekama un turpmāk nepieciešams strādāt trijās jomās – ar lietotāju piesaisti, zīmola atpazīstamību un uzlabot klientu apkalpošanu. «Tagad mums ir gana daudz naudas, lai strādātu pie šīm trim lietām,» viņš teic.
Pagaidām Getapro neprasa maksu par saviem pakalpojumiem no saviem lietotājiem – ne pakalpojumu sniedzējiem, ne to meklētājiem. Viņš norāda, ka iespēju iekasēt komisijas maksu varētu pieslēgt jebkurā brīdī, bet tā šobrīd neesot prioritāte. «Mūsu mērķis ir veidot lojalitāti – kad lietotāji novērtēs priekšrocības, ko mēs dodam, tad viņi arī būs gatavi par to maksāt. Tas būs brīdī, kad izmantot mūsu pakalpojumus būs izdevīgāk, nekā tos neizmantot. Mēs zinām, kā novērtēt vērtību, par ko lietotāji būs gatavi maksāt. Tagad mums ir finanses, lai īstenotu šo risinājumu,» apgalvo J. Fridkins.
Pēdējo mēnešu laikā uzņēmējs pamanījis četras piecas interneta vietnes, kas piedāvā līdzīgu pakalpojumu. Viņš uzskata, ka tas ir labs signāls, jo liecina, ka cilvēki drīz sapratīs šādu platformu darbību, tāpēc šī kopumā esot laba reklāma. «Lai gan arī citi mēģina ieviest līdzīgu biznesa modeli, īstas konkurences nav, jo atšķiras projektu mērogs,» viņš spriež.
DB jau rakstīja, ka J. Fridkins šobrīd dzīvo Lielbritānijā, bet vēlas atgriezties Latvijā. viņš spriež, ka tas būs iespējams, kad tiks piesaistīts nākamais investīciju raunds un platformā tiks ieviesti maksas pakalpojumi.