Atšķirties no citiem Latvijas preču veikaliem, kas pēdējos gados sakuplojuši Rīgā un piedāvā līdzīgus darinājumus, var ar individuāli izstrādātām sava zīmola precēm , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Šādu ceļu izvēlējusies SIA Etmo īpašniece Signe Auziņa. Uzņēmums tirgo gan sava zīmola preces, gan citu amatnieku un dizaineru lietas. «Vēlamies atšķirties no citiem mazumtirgotājiem, tāpēc piedāvājam arvien vairāk savu lietu,» saka Signe. Amatnieku piedāvājums nebūt nav tik plašs, tāpēc sava kolekcija ir viens no veidiem, kā atšķirties no konkurentiem, jo pēdējā laikā Latvijas preču veikalu skaits ir pieaudzis. Uzņēmuma divu darbības gadu laikā ir tapušas vairākas šaļļu kolekcijas, pēc Etmo pasūtījuma tiek austas linu somas, galda salvetes un celiņi, gatavoti koka paliktnīši, šobrīd top arī porcelāna krūzītes. Šovasar uzņēmums papildināja savu sortimentu arī ar apģērbu – linu kleitām, ziemā tiks papildināts tas ar adījumiem.
Jūt sezonalitāti
«Šis ir ļoti sezonāls bizness – no maija līdz septembrim ir izteikts peļņas laiks, no oktobra līdz decembrim ir mazāk pircēju, bet no janvāra līdz aprīlim ir smagākais laiks gadā. Tagad uzņēmums gatavojas klusajam laikam, veicu uzkrājumus – tad sezonalitāte ir vieglāk pārciešama. Klusajā laikā var plānot, ko darīt tālāk, – darba jau nepietrūkst, tas nebeidzas ar izsistu čeku. Visu laiku domājam par vasaru, jau tagad šujam un testējam kleitas,» stāsta Signe. Turpmāk viņa vēlētos Etmo vairāk pieteikt interneta vidē.
Visu rakstu Arvien vairāk – sava zīmola lietas lasiet 17. novembra laikrakstā Dienas Bizness.