Radošās izcilības festivālā ADwards pa diviem meistarības ordeņiem saņēmusi reklāmas aģentūras !MOOZ un McCann Erickson Riga, bet Grand Prix balva netika pasniegta.
Vakar noslēdzās ceturtais radošās izcilības festivāls Adwards, ko organizē Latvijas radošo direktoru klubs. Šī gada meistarības ordeņu pasniegšanas ceremonija ir iezīmīga ar faktu, ka iepriekšējos gados godalgotākā aģentūra !MOOZ vairs nevar lepoties ar triumfējošu pārākumu pār citām aģentūrām.
!MOOZ kampaņa Ceļu satiksmes drošības departamentam Ir labi būt labam saņēma 2. pakāpes meistarības ordeni kategorijā Animācija. Tāpat aģentūra dabūja 2. pakāpes ordeni kategorijā Sociālā reklāma CSDD kampaņai Par drošības jostu lietošanu. Jāpiebilst, ka šajā kategorijā 2. pakāpes ordeni saņēma arī aģentūra Young&Hungry ar Latvijas Zvērinātu notāru padomes kampaņu Dia:logs.
Kategorijā Integrētā kampaņa 1. pakāpes ordeni ieguva aģentūra DDB Latvia ar Maxima integrēto kampaņu, 2. pakāpes ordeni atstājot McCann Erickson Riga kompānijas GlaxoSmithKline kampaņai Hepatīts. Tomēr šai aģentūrai izdevās iegūt augstāko novērtējumu kategorijā Televīzija ar Mītavas alus reklāmu.
Grafiskā dizaina kategorijā augstāko novērtējumu ieguva radošā apvienība Ausma ar darbu Helper for visitors. Interaktīvā dizaina kategorijā 1. meistarības ordeni ieguva DD Studio ar multimediju DVD Imants Ziedonis, savukārt kategorijā Industriālais dizains augstāko novērtējumu saņēma aģentūra Znak ar darbu Znak Tears Off tapete.
Tiesa, šogad netika pasniegta Grand Prix balva.