Sabiedrisko attiecību aģentūra SIA PR Studio mainījusi nosaukumu uz SIA Womstar, lai arvien vairāk koncentrētos uz influenceru mārketinga pakalpojumu sniegšanu Baltijā.
Pēdējo trīs gadu laikā aptuveni 10 reizes pieaugušais pieprasījums pēc influenceru mārketinga pakalpojumiem Baltijas valstīs veicinājis ideju par sabiedrisko attiecību un influenceru mārketinga aģentūras SIA PR Studio darbības koncepta un nosaukuma maiņu, lielāku uzsvaru liekot tieši uz darbu ar digitālā satura autoriem un viedokļa līderiem Baltijā, saka SIA Womstar vadītājs Toms Briedis.
Influenceru mārketings nav tikai 21. gadsimta trends. Digitālā satura autoru sadarbība ar dažādiem uzņēmumiem un zīmoliem vērojama jau vairākus gadus, taču aktualitāte pēdējā laikā tikai pieaug, kam papildu grūdienu devusi Covid 19 pandēmija. Turklāt lietām arvien vairāk pārejot interneta un sociālo mediju vidē, pieprasījums pēc digitālā satura autoru pakalpojumiem pieaudzis ģeometriskā progresijā.
“Zīmols Womstar Baltijas valstu tirgū darbojas jau astoņus gadus. Tas bija gan pirmais, gan lielākais nano un mikro influenceru un atsauksmju portāls Baltijas valstīs. Šo gadu laikā ir ievērojami audzis pieprasījums pēc mūsu sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī iekrāta vērā ņemama pieredze darbā ar dažādā lieluma digitālā satura autoriem vai produktu testētājiem. Līdz ar to bija tikai loģisks lēmums spert soli uz priekšu attīstībā un izaugsmē un vairāk nekā 21 gadu Latvijā darbojošos sabiedrisko attiecību aģentūru SIA PR Studio pārveidot Baltijā nu jau atpazīstama zīmola vārdā – SIA Womstar, bet pakalpojumu jomā veidot integrētu pieeju, digitālā satura autoru darba un PR risinājumu pieeju,” norāda uzņēmuma vadītājs T. Briedis.
Aģentūra SIA Womstar arī turpmāk nodrošinās pilna servisa sabiedrisko attiecību pakalpojumus, kā arī arvien vairāk koncentrēsies tieši uz to, kā palīdzēt zīmoliem, sadarbojoties ar digitālā satura autoriem, sasniegt nospraustos mērķus visefektīvākajā iespējamajā veidā, parūpējoties par visiem organizatoriskajiem jautājumiem.