Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) līgumu ar Rīgas domi par sadarbību preču zīmes Rīgas marka virzīšanā slēgs izstādes Riga Food laikā.
Par to DB informē LTRK sabiedrisko attiecību vadītāja Lita Kokale. Pēc līguma noslēgšanas projekta virzītāji sniegs detalizētāku informāciju, kuri uzņēmēji piedalīsies projektā, ar kādiem zīmoliem notiks sadarbība un kad tiks sākts eksports ar šo preču zīmi.
DB jau iepriekš vēstīja, ka pēc Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācijas (LPUF) lēmuma atteikties no markas apsaimniekošanas Rīgas dome solīja meklēt jaunu sadarbības partneri. LPUF no šī projekta atteicās nepietiekamo finanšu resursu dēļ, jo aplēses liecināja, ka markas iedzīvināšanai būtu vajadzīgi pat simtiem tūkstoši Ls, lai tā kļūtu atpazīstama. Rīgas markas preču zīme tika prezentēta pērn decembrī, kad Rīgā viesojās Maskavas valdības delegācija. Maskavas valdības ministrs Vladimirs Mališkovs toreiz izteica nostaļģiju pēc Latvijas precēm un izteica cerību, ka pirmās pārtikas karavānas Maskavā varētu parādīties jau šā gada otrajā ceturksnī, taču tas joprojām nav piepildījies.
Tāpat ziņots, ka neatkarīgi no Rīgas markas savu ieceri, attīstot preču zīmi Baltijas marka, virza pazīstamais uzņēmējs Vasilijs Meļņiks. Pirmās kravas ar Baltijas markas preču zīmi jau jūlijā nosūtītas uz NVS valstīm.