Kopš pagājušā gada oktobra pieaudzis to iedzīvotāju skaits, kas mainījuši operatoru, saglabājot tālruņa numuru. Priekšapmaksas sarunu karšu segmentā rādītājs ir pieaudzis teju divas reizes – no 4,4 līdz 8,1 tūkst., liecina Datorikas institūta Divi dati.
Šobrīd lietotāji, atbilstoši Gudriem.lv datiem, var izvēlēties starp deviņiem priekšapmaksas sarunu karšu tarifu plāniem. Četrus no tiem piedāvā Zelta Zivtiņa, trīs – O!Karte, bet BiFri un Amigo piedāvā katrs pa vienam.
DB jau rakstīja, ka Latvija numuru saglabāšanas pakalpojumu ir pieejams no 2005.gada 1.decembra. Tiesa, sākotnēji tas netika piedāvāts mobilo sakaru priekšapmaksas sarunu karšu īpašniekiem. Tie pakalpojumu varēja sākt izmantot no 2008.gada 1.februāra.
Latvijā salīdzinājumā ar citām Eiropas Savienības valstīm vēl salīdzinoši maz lietotāju izmanto numura saglabāšanas pakalpojumu. Šobrīd vislielākais ieguvējs no šā pakalpojuma ir mobilo sakaru operators Bite Latvija.