Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otrdien, 27.oktobrī Grunge Couture Riga Fashion Week ietvaros tika prezentēts jaunais apavu zīmols Woolfers, kura pirmie modeļi īpaši izstrādāti dizaineru Bulichev un Stylista kolekcijām, teikts paziņojumā medijiem.

Apavi tiek ražoti Latvijā. Galvenais materiāls, kas izmantots šīs kolekcijas tapšanā ir filcs, stāsta Woolfers radošā direktore Julia Adoms. Apavu cena svārstās no 270 līdz 320 eiro, liecina informācija zīmola mājaslapā.

Jaunās kolekcijas pārdošana uzsākta zīmola interneta veikalā. Tikmēr Woolfers jau strādā pie nākamās kolekcijas. Plānos ietilpst arī sadarbības veidošana ar citiem apģērbu un aksesuāru dizaineriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas iespēja apavu ražošanā varētu būt unikāls dizains un roku darbs; tieši pēdējā laikā vērojams jaunu apavu zīmolu uzplaukums, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Līdz 90. gadiem Latvijā apavu izgatavošana notika rūpnieciskos apjomos, bet līdz ar tautsaimniecības transformāciju viss mainījās, nozare faktiski izzuda. Pēdējos gados vērojams jauns tās uzplaukums, bet to drīzāk var saukt par amatniecību. Tirgū ir pārstāvēti vairāki vietējie apavu zīmoli – Elīna Dobele, SAZ, June9, Woolfers, Woolings, Žaime Sandals, Inch2, Del Gardi u.c. Sava zīmola apavus piedāvā arī tirgotāji, piemēram, pērn oktobrī dāmu modes salons Madam Bonbon atklāja savu pirmo apavu līniju. «Pēc astoņiem gadiem emocionāli šķita, ka esam gatavi savam apavu modelim, un bija piedāvājums to ražot, izdarīt to ātri un bez šķēršļiem. Piedāvājums sakrita ar tā brīža pieprasījumu un nekavējoties pieņēmām lēmumu,» saka J. Ezeriņa. Vienlaikus viņa atzīst, ka šis bija arī solis sabiedrisko attiecību labā, veidojot uzņēmuma publicitāti un tēlu. «Viena apavu līnija nekādā veidā nevar ietekmēt biznesu,» saka Jana Ezeriņa, SIA Madam Bonbon vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru