Saldēto produktu vairumtigotāja AS Premia FFL aizvadītajā gadā kāpinājusi savu apgrozījumu par 12,79% līdz 14,025 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.
2013.gadā vairumtirgotājs aktīvi strādājis pie produktu attīstības, ieviešot tirgū vairākus jaunus produktus, kā arī veicis investīcijas atsevišķu dabiski nolietoto pamatlīdzekļu nomaiņai, nodrošinot pamatlīdzekļu bāzes atbilstību uzņēmuma vajadzībām un tuvākajiem attīstības plāniem.
Salīdzinot ar 2012.gadu, kad AS Premia FFL strādājusi ar 334,813 tūkstošu eiro zaudējumiem, pērn uzņēmumam izdevies zaudējumus samazināt, un gadu saldēto produktu vairumtirgotājs noslēdzis ar 73,515 tūkstošu eiro zaudējumiem.
Stāstot par AS Premia FFL nākotnes perspektīvām, vadība norāda, ka iecerēts uzlabot konkurences pozīciju visu galveno produktu tirgos, kā arī uzlabot pārdošanas rādītājus. AS Premia FFL skaidro, ka plānots arī darbs pie uzņēmuma darbības efektivitātes uzlabošanas, taču būtisku ietekmi uzņēmuma rezultātiem atstās izmaiņas pārtikas un citu izejvielu tirgos pasaulē.
AS Premia FFL savu darbību Latvijā sākusi 2000.gadā, patlaban uzņēmuma produktu sortimentā atrodas dažādu veidu saldējumi, saldēti dārzeņi, pusfabrikāri, jūras produkti un mājputnu gaļa.