Uzņēmuma izaugsmi un attīstību ietekmē vesela virkne faktoru, tajā skaitā - veiksmīga biznesa stratēģija un spēja pielāgoties jaunākajām tirgus tendencēm, atzīmē Jeļena Varnus-Ļebedeva, RE.NEW vadītāja.
Ja uzņēmums vēlas būt konkurētspējīgs un ilgtermiņā uzrādīt labus biznesa rezultātus, tam jāspēj izveidot uzticama un lojāla klientu bāze, ko var panākt, nodrošinot maksimāli augstu sniegto pakalpojumu kvalitāti un to atbilstību klientu vajadzībām, teic J.Varnus-Ļebedeva. Tāpat uzņēmējam ir jābūt arī skaidrai biznesa stratēģijai, jāpiemīt prasmei efektīvi pārvaldīt pieejamos resursus, kā arī vēlmei rūpēties par saviem darbiniekiem, norāda RE.NEW vadītāja, uzsverot, ka motivēti un apmierināti darbinieki ir viens no būtiskākajiem uzņēmuma resursiem.
Gūst pieredzi
Bērnībā vēlējos savu dzīvi saistīt ar medicīnu, atminas J.Varnus-Ļebedeva. “Līdz pat 13 gadu vecumam man nebija bail ne no asinīm, ne sāpēm, tomēr pusaudžu gados sāku bieži zaudēt samaņu, ieraugot asinis vai izjūtot sāpes. Tas lika man saprast, ka nākotnē nevarēšu kļūt par ārsti vai zobārsti, kā to biju iecerējusi, taču pilnībā savu sapni par mediķa profesiju gan neatmetu. Beidzot vidusskolu, velējos iegūt augstāko izglītību, bet dažādu apstākļu dēļ tas nenotika tik ātri. Sākumā ieguvu izglītību grāmatvedībā, taču mana pirmā darba pieredze bija saistīta tieši ar skaistumkopšanu,” stāsta J.Varnus-Ļebedeva, kura 1998. gadā pievienojās skaistuma institūta Liora komandai.
“Uzņēmumā darbojos kā franču kosmētikas zīmola Sothys tirdzniecības menedžere, un jāsaka, ka esmu ļoti pateicīga savam pirmajam darba devējam. Šeit iemācījos strādāt ar pilnu atdevi, kā arī pilnveidoju savas zināšanas un prasmes skaistumkopšanas jomā. Šī pieredze sniedza būtisku ieguldījumu manas profesionālās karjeras sākumposmā un atvēra iespējas arī nākotnes attīstībai,” teic J.Varnus-Ļebedeva, kura skaistuma institūtā pavadīja septiņus gadus, bet pēc tam sāka strādāt SIA Hotel Jurmala SPA kā SPA un Veselības centra vadītāja. “Arī šajā darbavietā guvu neatsveramu pieredzi, kas man sniedza izpratni par klientu vajadzībām un būtiski attīstīja manas saskarsmes prasmes. Te man bija iespēja iepazīties ar augsta līmeņa standartiem klientu apkalpošanā, kā arī gūt pieredzi sarežģītu situāciju risināšanā un klientu apkalpošanā. Tāpat, strādājot Hotel Jurmala SPA, sapratu, cik būtiska lielā uzņēmumā ir sadarbība starp dažādām nodaļām. Šī sadarbība nodrošina efektīvu informācijas plūsmu, mērķu saskaņošanu un resursu optimizāciju, kā arī palīdz palielināt efektivitāti, veidojot vienotu darba vidi un veicinot uzņēmuma kopējos panākumus,” teic J.Varnus-Ļebedeva.
Visu rakstu lasiet 6.februāra žurnālā Dienas Bizness!
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.
Meklē arī lielākajās preses tirdzniecības vietās!