Pelnīt naudu nav nekas slikts Jebkurš prasmīgs vadītājs biznesu risina kā matemātisko uzdevumu, kam gala rezultātā jābūt ar plusa zīmi, citādi uzņēmums ilgtermiņā nevar pastāvēt, norāda SIA Nords Event Communication līdzīpašnieks Aigars Nords.
Tajā pašā laikā nauda nekad nevar būt galvenais dzinulis, ir jātic savai biznesa idejai un pozitīvā ziņā pat jābūt apsēstam ar to, domā A. Nords. Labam vadītājam jābūt degsmei un skaidrai vīzijai par to, uz kurieni viņš dodas un kādi ir biznesa nākamie pieturpunkti. Ja tas būs, viss pārējais sakārtosies pats no sevis, pauž uzņēmējs. Mazgā grīdas un spēlē uz ielām Jebkuram projektam ir jābūt rentablam, jo strādāt bez peļņas ilgtermiņā nav iespējams, secina A. Nords.
“Labi darbinieki un partneri prasa ieguldījumus, uzņēmums nevar mūžīgi lūgt brīvprātīgo palīdzību un dīkt atlaides – viss maksā naudu. Tieši tāpēc ir jāgūst peļņa, kas ļauj segt nepieciešamās izmaksas un attīstīties tālāk. Diemžēl nereti sabiedrībā izskan frāzes, kas liek noprast, ka bizness un naudas pelnīšana ir kaut kas slikts. Tas, manuprāt, ir skumji, jo es negribu, ka ar tādu apziņu aug jaunā paaudze. Skaidrs, ka uzņēmēji grib nopelnīt, un citādi nemaz nevar būt,” atgādina A. Nords, kurš pats uzņēmējdarbībā darbojas jau vairāk nekā 20 gadus. Viņa pirmais algotais darbs bija Valodu mācību centrā, kur A. Nords, vēl būdams students, strādāja par biroja asistentu.
Ideja par maratona organizēšanu A.Nordam radās Čikāgā, neilgi pēc tam, kad viņš pats tur noskrēja savu pirmo maratonu. “Man radās pārliecība, ka jebkurai sevi cienošai metropolei ir jābūt tādam pasākumam, sevišķi tāpēc, ka tajā laikā cilvēki jau sāka pastiprināti interesēties par veselīgu dzīvesveidu. Rīgā jau tika organizēts maratons, taču, iestājoties ekonomiskajai krīzei, šis pasākums bija noplacis. Mana vīzija bija maratonu transformēt, ar laiku radot pasaules līmeņa pasākumu. Tas arī piepildījās – no pirmā maratona, kurā piedalījās 1000 cilvēku, ar laiku šis notikums izauga, 2019. gadā jau pulcējot 38 tūkstošus skrējēju. Arī pandēmijas laikā mēs neapstājāmies – 2020. gadā organizējām pasākumu attālināti, bet 2021. gadā to pielāgojām valstī noteiktajiem ierobežojumiem. Cerams, ka pēc pāris gadiem mums izdosies maratonu atgriezt pirmspandēmijas līmenī,” stāsta A. Nords, kura otra kaislība ir vīns.
Visu rakstu lasiet 21.septembra žurnālā Dienas Bizness!
ABONĒJIET, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās!