Atpūta

Piektdienas intervija ar Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektoru Jāni Vālodzi

Lelde Petrāne,14.11.2014

Jaunākais izdevums

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektors Jānis Vālodze. Radisson Blu Rīdzene Hotel ir pieczvaigžņu viesnīca Rīgas centrā ar 95 istabām un darbojas ar Radisson Blu zīmolu kopš 2010. gada 1. jūnija.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Viesnīcas man ir šķitušas interesantas un patikušas jau no pašas bērnības, kad ceļoju kopā ar vecākiem, bet mērķtiecīgi uz to nekad neesmu gājis. Pēc vidusskolas beigšanas iestāšanos tūrisma skolā noteikti varētu raksturot kā nejaušību, jo tāda īpaša plāna, ko darīt, man nebija. Runājot par uzņēmumu, darbs starptautiskā viesnīcu tīklā, manuprāt, ir noteikti labākā izvēle profesionālā ziņā.

- Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto nozari un Latvijas valsti kopumā?

Iepriecina, ka nozare ir atguvusies pēc krīzes, iepriecina, ka attīstās jauni projekti, iepriecina, ka gastronomiskais piedāvājums ar katru brīdi uzlabojas un paliek interesantāks. Apbēdina, ka nozarē vēl joprojām daudzviet valda neprofesionalitāte, apbēdina, ka nozarē ir liela sezonalitāte, apbēdina, ka pieprasījumā ir krasa atšķirība starp Rīgu un reģioniem, ka Rīgā nav konferenču centra un Latvijas kā galamērķa reklāmai vienmēr ir par maz finanšu un resursu.

- Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto uzņēmumu?

Priecē tas, ka šis ir bijis ļoti labs gads, ka esam spējuši kāpināt pilnīgi visus finanšu rezultātus un arī kvalitātes rādītājus, kas ir cieši saistīti savā starpā. Priecē strādāt labā komandā un priecē, ka mums ir labi darbinieki, pateicoties kuriem, arī esam spējuši sasniegt šos rezultātus. Tā īsti mani nekas neapbēdina. Protams, visur ir savas problēmas, bet es to vairāk uztveru kā izaicinājumu.

Mērķtiecīgi strādājam pie lietām, kuras varam ietekmēt un mainīt. Tai pašā laikā esmu sapratis, ka nav jēgas satraukties par lietām, kuras nevaram ietekmēt, tikai jāmācās sadzīvot ar tām.

- Vai Jūs un Jūsu pārstāvēto uzņēmumu var atrast interneta sociālajos tīklos un sociālajos portālos. Kāpēc – jā vai nē?

Protams, ka esam visur, jo mūsdienās, ja neesi sociālajos, neesi nekur. Neskatoties uz visām jaunajām lietām, esmu pārliecināts, ka laba un kvalitatīva gulta, tīra istaba, garšīgs ēdiens un laipns serviss ir daudzkārt svarīgāki par jebkuru jautru un atraktīvu postu Facebookā.

- Vai darbinieku trūkumu izjūtat?

Dotajā momentā nē, bet noteikti nevar izlikties, ka industrijā tā nav problēma. Pieaugot konkurencei un arī turpinoties darbinieku izceļošanai, tā tikai saasināsies. Skolas jau it kā gatavo daudz kadru, bet industrijā diemžēl paliek daudz mazāk nekā gribētos. Protams, pie tā jāstrādā arī pašiem uzņēmumiem, lai padarītu industriju atraktīvāku jauniem cilvēkiem.

- Kas jāņem vērā cilvēkam, kurš vēlas strādāt Jūsu pārstāvētajā uzņēmumā?

Pirmkārt, jau cilvēkam ir jābūt gatavam pakalpot citam cilvēkam, jo visi to nevar un viņiem tas vienkārši nav dots. Savukārt, augstākais līmenis un veiksmes atslēga ir pārspēt viesa sagaidīto un sniegt servisu, ko viņš pat nav gaidījis. Kā multfilmas Gardēdis noslēgumā teica Egons Gusto: «Pārsteidz mani». Tāpat ir svarīgas visas klasiskās īpašības ko novērtē jebkurš uzņēmums – godīgums, lojalitāte un vienkārši strādāt gribēšana.

- Kādi ir uzņēmuma tuvākie un tālākie mērķi?

Tuvākie mērķi ir pozitīvi pabeigt šo veiksmīgo gadu. Tālākie ir veikt istabu rekonstrukciju divos nākamajos gados un saglabāt esošās tirgus pozīcijas, neskatoties uz konkurenci, kas kļūs daudz saspringtāka tuvākajos gados.

- Pastāstiet par savu ceļu uz pašreizējo amatu un to, kāds bija Jūsu pirmais darbs?

Tūrisma skolas laikā bija dažādi sīki darbi, kā, piemēram, tūrisma izstādēs un arī, protams, prakses. Pirmais, ko esmu darījis viesnīcā, ir paklāju mazgāšana, un arī tas toreiz šķita ļoti interesanti. Studenta gados esmu arī strādājis drukātavā Vācijā. Tāds kārtīgs pirmais darbs bija par administratoru viesnīcā Hotel de Rome, kas toreiz – 1995. gadā, kad sāku strādāt, viennozīmīgi bija lepnākā Rīgas viesnīca. Īstenībā pat žēl, ka tas šarms pilnībā pagaisis. Bet, neskatoties uz lepno nosaukumu, lai apmierinātu visas savas vajadzības, nācās arī paņemt kādu bezalgas atvaļinājumu un aizbraukt līdz drukātavai Vācijā, lai atkal gadu varētu dzīvot bez bēdām. Tie bija viennozīmīgi ļoti interesanti gadi – deviņdesmito gadu sākums, kolorīta publika un arī paši jauni un traki. Šajos četros gados iegūto noteikti varētu saukt par viesmīlības pamatu ielikšanu. Bet nu pēc četriem gadiem tomēr kļuva par garlaicīgu un piekritu sava drauga piedāvājumam pastrādāt tolaik ekskluzīvajā viesu namā uz Stabu ielas Nams 99. Arī bija interesants laiks ar vēl kolorītāku klientūru, bet ilgtermiņā tas noteikti nebija tas, ko vēlējos, jo ar 8 apartamentiem man kļuva ātri par garlaicīgu un vienkārši jutu, ka sāku stagnēt.

Paldies Dievam 1999. gadā radās iespēja doties uz Frankfurti un pusotru gadu pastrādāt pieczvaigžņu lidostas viesnīcā Sheraton Frankfurt Airport Hotel&Conference Center. Visvairāk mani pārsteidza apjomi, ar ko sākumā nebija viegli sarast, jo lēciens no viesnīcas ar 8 istabām uz viesnīcu ar 1008 istabām jau nav nekāda joka lieta. Tas bija fantastisks laiks, darbs un slodze nebija no vieglākajiem, bet tā bija cita elpa, cits līmenis, cita līga. Tieši blakus otrā lielākā Eiropas lidosta, viesi no visas pasaules, 47 dažādu tautību darbinieki. Varētu teikt, ka šeit es pa īstam ieliku stūrakmeni savai viesnīcnieka karjerai, jo tā bija neatsverama pieredze. Visu laiku nostrādāju viesu uzņemšanas nodaļā kaut pienākumi ik pa laikam mainījās. Biju ļoti labi iedzīvojies, bet, tā kā tad vēl nebijām Eiropas Savienībā, precīzi pēc pusotra gada bija jādodas prom. Kad ar autobusu atgriezos, nākamajā rītā saņēmu zvanu no savas bijušās kolēģes, ka jānāk uz interviju, jo Latvijā ienāk jauna viesnīcu ķēde ar nosaukumu Reval un pēc pāris mēnešiem tik atvērta Reval Hotel Latvija.

Vēl jau bija daži piedāvājumi, bet skaidri zināju, ka neko mazu pēc Frankfurtes negribu un tā arī piekritu, nemaz nenojauzdams, ka šajā viesnīcā pavadīšu nākamos 11 gadus. Sāku ar viesnīcas atvēršanu kā viesu uzņemšanas nodaļas maiņas vecākais, pēc tam turpināju kā viesu uzņemšanas nodaļas vadītājs un pēc tam - kā istabu dienesta vadītājs. Līdz 2010. gada jūnijā Reval zīmols tika likvidēts un viesnīca turpināja savu darbu jau zem Radisson Blu zīmola. Zīmola maiņa bija jāveic mēneša laikā, kas atkal bija vareni aizraujošs pasākums. 2011. gada vasarā man piedāvāja iespēju iesaistīties Mentor Mentee programmā, kuras ietvaros tiek sagatavoti jaunie ģenerāldirektori. Komplektā saņēmu arī visu Radisson Blu Latvija Hotel ēdienu un dzērienu saimniecību ar konferenču centru, diviem bāriem, restorānu, vīna bāru un kafejnīcu. Ņemot vērā 0 pieredzi ēdināšanas jomā, tas pasākumu padarīja par vēl lielāku izaicinājumu. Vēl joprojām esmu pateicīgs tā laika ģenerāldirektoram par izrādīto uzticību un doto iespēju kā rezultātā ieguvu kārtējo nenovērtējamo pieredzi. Savukārt, vēl pēc deviņiem mēnešiem radās vienreizēja iespēja stāties Radisson Blu Ridzene Hotel viesnīcas vadītāja amatā. Un šovasar nokārtoju programmas gala eksāmenus un augustā oficiāli ieguvu ģenerāldirektora titulu. Paralēli no 2013. gada pavasara pildu arī Latvijas Viesnīcu un Restorānu Asociācijas prezidenta amata pienākumus.

- Kā un kad radies Jūsu pārstāvētā uzņēmuma nosaukums un logo?

Radisson zīmola pirmsākumi meklējami 1909. gadā, kad Mineapolē atvērtā viesnīca tika nosaukta slavenā franču ceļotāja un pētnieka Pjēra Radissona vārdā. Pēc tam 1962. gadā to iegādājās Kurts Karlsons, ar ko arī sākās iespaidīgā zīmola un viesnīcu tīkla attīstība. Pašreizējais logo izveidojās 2009. gadā, kad Radisson pārtrauca sadarbību ar SAS un arī logo aizvietoja to ar BLU. Savukārt Rīdzene savu vārdu ir ieguvusi no Rīdzenes upes, un tās nosaukums ir vairākkārt mainījies – Viesnīca Ridzene, Park Hotel Ridzene, Reval Hotel Ridzene un visbeidzot Radisson Blu Ridzene.

- Atklājiet kādu faktu, kuru mūsu lasītāji, iespējams, vēl nezina par Jūsu pārstāvēto uzņēmumu.

Radisson ir pirmais amerikāņu zīmols, kurš ienāca bijušās Padomju Savienības tirgū un viesnīcai Rīdzene šogad paliek 30 gadi!

- Kādas izmaiņas likumdošanā Jūs vēlētos redzēt?

Samazinātu PVN likmi pārtikas produktiem un automātiski arī ēdināšanas pakalpojumiem.

- Vai ir kas tāds, kas Jūs pēdējā laikā ir patiesi pārsteidzis – patīkami vai nepatīkami?

Pirmais, kas nāk prātā, ir mūsu viesnīcas viesu uzņemšanas nodaļas darbinieks Edgars. Viesnīcas viesis, izbraucot no viesnīcas, atstāja istabas seifā piecus naudas makus un divus planšetdatorus. Kad tas tika atklāts, viesis bija jau Tallinā, un nākamajā dienā jau bija jālido uz mājām. Tā kā bija jau diezgan vēls vakars un nebija daudz variantu, Edgars pieņēma lēmumu, ka pats personīgi nogādās viesim visas aizmirstās mantas ar auto. Vienmēr augsti vērtēju cilvēkus, kas var patstāvīgi un ātri pieņemt lēmumu. Prieks, ka ar tādiem strādāju kopā.

- Kurš ir Jūsu mīļākais ēdiens un dzēriens?

No dzērieniem noteikti alus, bet arī nav nekas pret vīnu un ziemā - kādu labu konjaku. Ēdiena ziņā neesmu izvēlīgs, garšo gandrīz viss, patīk dažādība, un vienmēr esmu gatavs pamēģināt kaut ko jaunu. Bet, ja jānosauc viens top ēdiens, tas laikam būs kvalitatīvs Argentīnas steiks.

- Kura grāmata/filma/personība ir uz Jums atstājusi vislielāko ietekmi – profesionāli un personīgi?

Ja pavisam godīgi, tad nekāds liels grāmatu lasītājs es neesmu, bet no tā, ko pēdējā laikā esmu izlasījis, uz mani lielu iespaidu ir atstājušas visas trīs Hoseinī grāmatas, kas dod diezgan dziļu ieskatu Afganistānas dzīvē un pēc izlasīšanas šķiet, ka mums Latvijā vispār nav, par ko sūdzēties. Protams vienmēr patīk palasīt kaut ko par viesnīcām kā Viesnīca un Hotel Babylon, ko varētu droši saukt par industrijas klasiku. Pašlaik lasu Jelgava 94, kas izsauc daudz smaidu, jo tā ir ekskursija atpakaļ uz vētrainajiem deviņdesmitajiem. Pārsteidz, cik precīzi autors ir detaļās aprakstījis tā laika izjūtas.

Nedomāju, ka uz mani lielu ietekmi būtu atstājusi kāda filma, bet mani saista daudz kas no vācu kino kā Soul Kitchen, Good by Lenin, Almanya, Knocking on the Heavens Door, Sonnenallee.

Runājot par personībām, personīgi tie noteikti ir vecāki, bet profesionāli tie būs ļoti daudzi cilvēki, ar ko šos 20 gadus esmu strādājis kopā un no kuriem esmu mācījies.

- Kur un kā vislabāk atpūsties pēc darba un smelties enerģiju?

Visvairāk es izbaudu atpūtu ģimenes lokā, vai tās būtu kādas ekskursijas, izbraucieni, sporta aktivitātes vai vienkārši jautri pavadīts laiks vasarnīcā. Pa retam uzspēlēju galda tenisu un volejbolu, vasarā izbraucu ar riteni un ziemā visi kopā kāpjam uz distanču slēpēm. Bet nu sportot noteikti vajadzētu vairāk nekā tas tiek darīts pašlaik. Vēl viena kaislība man ir futbols, ko izbaudu skatoties. Tā ir vēl viena saite, kas palikusi ar Frankfurti – joprojām esmu Eintracht Frankfurt futbola komandas fanu kluba biedrs, aktīvi sekoju līdzi kluba gaitām un mēģinu arī reizi gadā apmeklēt kādu spēli, kas katru reizi ir neaizmirstams piedzīvojums.

- Izstāstiet, lūdzu, savu mīļāko anekdoti vai kādu smieklīgu/interesantu atgadījumu no dzīves/darba.

Tiem, kas strādā viesnīcās, anekdotes nemaz nevajag, jo dažādu pārpratumu un jocīgu situāciju ir ļoti daudz. Jau sen, sen sapratu, ka šī ir viena jautrākajām industrijām, jo parasti nevienam no maniem draugiem, kas nestrādā viesnīcās, nekad tik daudz uzjautrinošu stāstu nav. Viss ir pavisam vienkārši, satiekas dažādas kultūras, bieži vien valodas barjera un vienkārši cilvēks ir ārpus savas komforta zonas. Nu tad pastāstīšu vienu no saviem mīļākajiem stāstiem vēl no Frankfurtes laikiem.

Pie manis reģistrējas kungs no Japānas un jau izskatās, diezgan pārsteigts, kad pasniedzu viņam reģistrācijas formu, kura jāatdzīst pēc sava apjoma daudz neatpalika no pirkuma līguma. Neatguvies no pārsteiguma, kungs man jautā, ko viņam pildīt? Uz ko es laipni paskaidroju, ka man vajag tikai viņa adresi un parakstu, nu tad viss sākas.

Kungs: «Kādu adresi?»

Es: «Adresi, kur jūs dzīvojat.»

Kungs: «Bet es dzīvoju Japānā!»

Es: «Nu tad jūsu adresi Japānā.»

Kungs: «OK» un sāk ļoti cītīgi rakstīt. Tā kā man vēl viss jānoformē sistēmā, īpaši nepievēršu uzmanību, ko viņš tur raksta, nu kad man jau atslēga gatava, nedaudz vēl pagaidu, kamēr kungs uzvelk pēdējo loku un stiepjos pēc reģistrācijas kartes. Kad uzmetu tai aci, gandrīz vienlaicīgi iekožu mēlē, jo visā milzu formulārā stāv uzrakstīti lielajiem burtiem tikai divi vārdi: «IN JAPAN.»

- Jūsu novēlējums db.lv lasītājiem.

Esiet pozitīvi un neesiet augstprātīgi! Jūsu attieksme ietekmē jūsu apkārtējo vidi un tā vienkārši izplatās kā, vai nu pozitīva, vai negatīva infekcija. Mainiet lietas, ko variet ietekmēt, un mēģiniet nesatraukties, par to, ko jūs nevariet ietekmēt. Un pats galvenais visiem labu veselību, jo visu pārējo var nokārtot!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telpas konferencēm un semināriem ir jārezervē savlaicīgi; pieaugot dažādām izmaksām, to cena ir kāpusi.

Latvijā joprojām nav multifunkcionāla konferenču centra ar ietilpīgām zālēm, kuras var uzņemt patiešām lielu apmeklētāju skaitu; uz vērienīgiem pasākumiem – starptautiskām konferencēm un kongresiem – telpas tiek aizrunātas jau gadu vai pat divus uz priekšu. Tās tiek rīkotas viesnīcās, Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā, augstskolās, Rīgas Latviešu biedrības namā un citviet. DB aptaujātie telpu pārvaldnieki šogad ir paaugstinājuši maksu par telpām vai plāno to darīt tuvākajā laikā.

Pēdējos piecos gados Radisson Blu cenu politiku ir mainījusi tikai reizi – šā gada sākumā. Par aptuveni 10% ir augusi telpu nomas maksa Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel, Ridzene Hotel un Elizabete Hotel. Cenas pieaugumu galvenokārt ietekmējuši ārējie faktori – piegādātāju izmaksas un dažādas ekonomiskās un finanšu norises valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Izsniedz 25 miljonu eiro kredītu Astor Group viesnīcu īpašumu biznesa attīstībai

Db.lv,17.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rietumu Banka ir izsniegusi 25 miljonu eiro kredītu Astor Group uzņēmumiem, kas nodarbojas ar daudzu Rīgā pazīstamu viesnīcu īpašumu pārvaldīšanu un attīstību, piemēram, Radisson Blu Daugava, Radisson Blu Rīdzene, Park Inn by Radisson Valdemara, Park Inn by Radisson Residence Riga Barona un Radisson Hotel Old Town Riga.

Finansējums izsniegts gan uzņēmuma apgrozāmiem līdzekļiem, gan nākotnes attīstībai un saistību refinansēšanai.

Saskaņā ar uzņēmuma stratēģiju, Astor Group tuvākajā laikā plāno atsevišķu īpašumu renovāciju un to funkciju paplašināšanu. Tāpat uzņēmums iecerējis uzlabot esošo īpašumu infrastruktūru, lai panāktu ilgtspējīgāku enerģijas izmantošanu.

“Darījums ar Astor Group atspoguļo Rietumu Bankas darbības fokusu – mēs finansējam nozīmīgus, liela mēroga uzņēmumus un to projektus Latvijā un citās Baltijas valstīs, izprotot uzņēmuma biznesa specifiku un izstrādājot tam individuāli piemērotu risinājumu. Mēs augstu vērtējam Astor Group tirgus pozīciju un nākotnes potenciālu Rīgas viesmīlības jomā,” saka Jeļena Buraja, Rietumu Bankas valdes priekšsēdētāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca SIA "Viesnīca "Rīdzene"", kas darbojas ar nosaukumu "Radisson Blu Hotel Rīdzene", izveidojusi uzņēmumu SIA "SPV Rīdzene", liecina "Firmas.lv" informācija.

Jaunizveidotais uzņēmums reģistrēts 3.jūnijā, un tā pamatkapitāls ir 4,1 miljons eiro. Patiesie labuma guvēji ir četri Norvēģijas valstspiederīgie - Bents Kristiāns Vilhelmsens, Pēters Prēbens Vilhelmsens, Arne Aleksandrs Vilhelmsens un Agnese Vilhelmsena. Viņi visi ir arī "Viesnīca "Rīdzene"", kas pieder Norvēģijas uzņēmumam "Linstow", patiesie labuma guvēji.

Kā aģentūrai LETA skaidroja SIA "Linstow Baltic" pārstāvis Gunārs Klēģeris, "SPV Rīdzene" izveide saistīta ar iekšēju reorganizācijas procesu, par kuru uzņēmumam nav būtiskas informācijas, ko pašreiz sniegt.

Par "SPV Rīdzene" valdes priekšsēdētāju ir iecelta Elvīra Korsakova, kas ir arī "Radisson Blu Hotel Rīdzene" un citu ar "Linstow" saistīto uzņēmumu valdēs, kā arī Jānis Valdmanis, kurš arī ir vairākās ar "Linstow" saistītu uzņēmumu valdēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole Rīga” vadītāja amatā no 1.aprīļa stājas Valdis Portnajs, kuram ir teju 20 gadu pieredze viesmīlības jomā, un iepriekš viņš ir vadījis virkni lielo viesnīcu Latvijā.

Jaunais vadītājs izraudzīts konkursa kārtībā.

“Viens no iepirkšanās un izklaides centra “Akropole Rīga” mērķiem ir līdera pozīcijas stiprināšana starp iepirkšanās centriem Latvijā un Baltijā – no šodienas tas būs manā pārziņā. Savu pienesumu turpmākā attīstībā saredzu teju 20 gadu gaitā viesmīlības nozarē uzkrāto zināšanu pārnesē uz iepirkšanās centra ikdienas darbību, jo ticu, ka abās sfērās ir daudz kopīga. Manu uzdevumu lokā būs arī klientu lojalitātes veicināšana un arvien jaunu klientu piesaiste, kā arī visaugstāko apkalpošanas standartu saglabāšana un turpmākā attīstīšana,” saka V.Portnajs.

Iepriekš V.Portnajs savu karjeru saistījis ar viesnīcu un viesmīlības nozari.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rezidor Hotel Group atver reģionālo ofisu Rīgā

Zane Atlāce - Bistere,12.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu uzņēmums Rezidor Hotel Group izveidojis Baltijas reģionālo ofisu, kurš atradīsises Rīgā, informē Agija Kola-Kanča.

Baltijas un Ukrainas reģionālā biroja direktora amatā iecelts līdzšinējais Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel viesnīcas ģenerāldirektors Maikls Džakobi, kurš tagad ir atbildīgs par visiem 18 Rezidor īpašumiem ar vairāk nekā 4300 istabām Baltijas valstīs un Ukrainā.

Tikmer Gerhards Erasmus ir kļuvis par Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel viesnīcas jauno ģenerāldirektoru. Radisson Blu Elizabete un Radisson Blu Rīdzene viesnīcas turpmāk vadīs jaunais ģenerāldirektors Džordžs Miu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdināšana semināru, konferenču un izstāžu laikā ir neatņemama šo pasākumu sastāvdaļa, kas gadu gaitā mainās, pieaugot organizatoru un apmeklētāju prasībām

Tā liecina DB uzņēmēju aptauja. Protams, pats svarīgākais konferencē vai seminārā ir tā temati un runātāji, tomēr tikpat nozīmīga ir arī pasākuma norises vieta un ēdināšana, kafijas pauzes. «Agrākais standarts – maizītes – vairs neiet cauri. Labā seminārā rīkotāji vēlas pārsteigt arī ar ēdināšanu, un arī cilvēki to sagaida,» saka Terra restorāni vadītāja Ilze Megne. Ēdiens nebūs tas, kā dēļ cilvēks izvēlēsies apmeklēt kādu semināru vai konferenci, taču tā kvalitāti pasākuma apmeklētāji pēc tam pārrunās. «Mūsdienās ir grūti iedomāties konferenci, semināru vai izstādi bez kafijas pauzes vai pusdienām. Ēdināšana pasākumu ietvaros jau ir kļuvusi par standartu, ar ko rēķinās lielākā daļa pasākumu apmeklētāju. Ēdiena kvalitāte noteikti ir viens no pasākuma vērtēšanas un reizē arī izdošanās kritērijiem,» norāda Kaspars Ekša, Radisson Blu Hotel Latvija, Radisson Blu Ridzene Hotel, Radisson Blu Elizabete Hotel mārketinga vadītājs. Pasākumu rīkotāji ir kļuvuši prasīgāki un gaida arvien radošāku pieeju gan ēdienkartes piedāvājumā, gan arī ēdiena noformēšanā un pasniegšanā. «Ēdināšana, protams, ir viens no svarīgākajiem punktiem šādu pasākumu organizēšanā. Esam pamanījuši, ka atsauksmēs šis punkts vienmēr tiek uzsvērts – gan gadījumos, kad cilvēkiem viss ir ļoti paticis, gan arī tad, ja kaut kas nav bijis tā, kā sagaidīts,» saka Kristīne Štāla-Bula, Hotel Jurmala Spa & Conference Centre Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja. Arī Mercure Riga Centre Hotel Konferenču un pārdošanas menedžere Anastasija Bondarenko norāda, ka klienti vienmēr domā par ēdienu un kafijas pauzēm. Visi vēlas pārsteigt savu pasākumu apmeklētājus ne vien ar programmu, bet arī ar ēdienu un kafijas paužu daudzveidību, tāpēc pirms semināra vai konferences notiek abu pušu tikšanās, kur kopīgi domā par to.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot viesnīcu tīklu Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā, Radisson Hotel Group uzņēmums Radisson Hospitality AB paziņojis par zīmola Radisson viesnīcas atvēršanu Vecrīgā.

Šobrīd viesnīcas nosaukums ir Astor Riga Hotel, taču 2018. gada nogalē tā kļūs par Radisson Old Town Riga Hotel.

«Mēs esam priecīgi parakstīt līgumu par pirmo zīmola Radisson viesnīcu Baltijas valstīs. Rīgā tiek pārstāvēti četri no mūsu astoņiem viesnīcu zīmoliem un Radisson Old Town Riga lieliski papildina mūsu portfeli šajā reģionā. Ar topošo viesnīcu mēs demonstrējam savu apņemšanos saglabāt vadošo pozīciju Baltijas valstīs,» informē Radisson Hotel Group izpilddirektors, viceprezidents un galvenais attīstības vadītājs Elijs Jounss (Elie Younes).

Līdz šim Baltijā pārstāvētas zīmolu Radisson Blu un Park Inn by Radisson viesnīcas, taču tuvākajā laikā ir plānots ieviest divus jaunus zīmolus – Radisson RED un Radisson.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar solītajiem palīdzības pasākumiem Latvijas viesnīcām vien nepietiek - ar ārkārtējā stāvokļa ieviešanu to darbība ir paralizēta, lielākajai daļai darbinieku nav darba gandrīz mēnesi, informācija par dīkstāves pabalstiem ir mainīga, viesnīcas viena pēc otras tiek slēgtas un tukšās ēkas jau sāk piesaistīt zagļus, pauž viesnīcu tīkla "Mogotel" izpilddirektore Jeļena Stirna.

"Otrais Covid-19 vilnis Latvijas viesnīcas piemeklēja vēl nežēlīgāk nekā pirmais. Apstaigājiet šodien Vecrīgu un redzēsiet, kā tā pārvēršas par "spoku pilsētu" - slēgtas tādas viesnīcas kā "Avalon hotel & Conferences", "Pullman Riga Old Town", "Semarah Hotel Metropole", "Radisson Blu Rīdzene", "Tallink Hotel Riga", "Park Inn by Radisson Riga Valdemara", "Hotel Bergs", "Opera Hotel", "Hotel Roma", "Justus" un daudzas citas Rīgas viesnīcas. Kopš 2020.gada septembra "Mogotel" ir jāslēdz viena viesnīca ik pēc divām nedēļām. Šobrīd no trīspadsmit martā atvērtajām viesnīcām darbojas tikai piecas", komentē J. Stirna.

"Mūsu klients ir ārzemju tūrists. Tagad viņu vienkārši nav. Mēs nevaram nodrošināt viesmīlības pakalpojumus bez viesiem, lai gan viesnīcu darbība formāli nav aizliegta. Tas ir tāpat kā izvilkt grīdas lupatu no apkopējas rokām un teikt: "Turpini tīrīt grīdu!"" pauž "Mogotel" izpilddirektore.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Elizabetes ielā Rīgā plāno atvērt Radisson RED zīmola viesnīcu

LETA,13.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu grupa The Rezidor Hotel Group līdz 2020.gadam Rīgā plānot atvērt jaunu Radisson RED zīmola viesnīcu, informēja viesnīcu grupas pārstāvji.

Aģentūra LETA šā gada martā jau vēstīja, ka nākamo trīs gadu laikā viesnīcu grupa Carlson Rezidor Hotel Group plāno Rīgā atvērt vēl vienu no tās pārstāvēto zīmolu - Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām.

Jaunā viesnīca ar 220 numuriņiem būs pirmā Radisson RED zīmola viesnīca Latvijā, kas ir viesnīcu grupas Carlson Rezidor Hotel Group jaunais dzīvesstila zīmols tā sauktās millenials paaudzes ceļotājiem. Radisson RED viesnīca Rīgā tiks atvērta sadarbībā ar nekustamo īpašumu pārvaldītāju Astor Group.

The Rezidor Hotel Group izpilddirektora vietnieks un galvenais attīstības speciālists Elijs Junjes norāda, ka Rīgā gaidāmā Radisson Red zīmola viesnīca pastiprinās viesnīcu grupas klātbūtni tirgū un tās dominējošo pozīciju Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bīstama darbinieka pieņemšana uzņēmumam var izmaksāt pārāk dārgi – var sabojāt mikroklimatu kolektīvā un pazaudēt labākos kadrus

Lielākā daļa darbinieku, kas pamet savu darba vietu, to dara kaitniecisku vai toksisku kolēģu dēļ. Ir pētījumi, kas liecina, ka labi darbinieki vismaz 54% gadījumu aiziet no darba tieši šādu apsvērumu dēļ.

Vidējās izmaksas viena darbinieka atlasei ir nedaudz virs četriem tūkstošiem eiro (SIA Eiro Personāls 2015. gada pētījuma dati), bet «toksiska» darbinieka piesaistes izmaksas uzņēmumam mērāmas krietni virs 10 tūkstošiem eiro (ārvalstu pētījumu dati), informē SIA Eiro Personāls vadītāja Evita Mackeviča. Viņa atzīst, ka jautājums par šādu darbinieku ietekmi uz uzņēmuma biznesa rezultātiem, iekšējo kultūru, darbinieku labklājību un apmierinātību darbā Latvijā ir maz pētīts. «Svešinieks, kaitnieks vai «toksisks» darbinieks ir tikai daži no apzīmējumiem, kā tiek dēvēts darbinieks, kurš ir negatīva mikroklimata avots – aprunā citus, uzskata sevi par pārāku, ir nelaipns, rupjš, norāda uz citu kļūdām, atliek darbus uz vēlāku laiku, meklē kļūdas nevis risinājumus vai veic kādu citu kaitniecisku darbību,» saka E. Mackeviča. Negatīvi, destruktīvi vai pat toksiski darbinieki ir teju ikvienā darba kolektīvā, ir pārliecināta Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Ridzene Hotel, Elizabete Hotel Personāla daļas vadītāja Ineta Niedra. Uzņēmumam var kaitēt gan slinks un darbā neieinteresēts darbinieks, gan neapstādināms pļāpa un tenkotājs, nemitīgs čīkstētājs, intrigants, neremdināms darbaholiķis, pārāk nesavaldīgs un autoritatīvs vadītājs, darbinieks, kurš pārkāpj likumu vai dažādas sabiedrībā vispārpieņemtās normas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Helsinkos atvērta pirmā viesnīca Radisson RED, kas atrodas jaunā un modernā ēkā pilsētas vecākajā parkā – Kaisaniemi parkā.

Viesnīca Radisson Red Helsinki atvērta modernisma stilā celtā jaunā ēkā, ko projektējis Somijas arhitektūras uzņēmums Anttinen Oiva Arkkitehdit.

Astoņu stāvu viesnīcā ir 195 numuri un apartamenti ar Radisson RED raksturīgo dizainu. Pirmajā stāvā viesiem un vietējiem iedzīvotājiem ir pieejams restorāns RED Bar and Kitchen. Tāpat arī pieejams bārs un āra vasaras terase ar skatu uz blakus esošo Kaisaniemi parku.

“Ar prieku paziņojam par mūsu pirmās viesnīcas Radisson RED atvēršanu Somijā, Helsinkos, “Baltijas pērlē”. Radisson RED Helsinki Skandināvijā ir mūsu ceturtā Radisson RED viesnīca pēc pirmās viesnīcas Radisson RED atvēršanas Dānijā, Orhūsā, un divām viesnīcām Oslo. Mūsu Radisson RED zīmols ir iecienīts Ziemeļvalstu reģionā, pateicoties tā uzsvaram uz modernu dizainu un mākslu, kā arī mierīgajai videi, kas piemērota biznesa un atpūtas ceļotājiem. Mēs ar nepacietību gaidām gan vietējos, gan starptautiskos ceļotājus mūsu jaunajā un dinamiskajā viesnīcā,” saka Radisson Hotel Group Ziemeļeiropas un Rietumeiropas reģiona vecākais viceprezidents Toms Flanagans Kartunens (Tom Flanagan Karttunen).

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs

Žanete Hāka,30.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs (Gerard Kelly), kurš turpmāk būs atbildīgs arī par vairākiem Radisson Hotel Group īpašumiem Rīgā.

Pēc vairāk nekā 10 viesnīcas menedžera amatā aizvadītiem gadiem Īrijā, Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Krievijā tagad viņa pārziņā būs arī Latvijā esošo viesnīcu Radisson Blu Daugava Hotel, Radisson Hotel Old Town Riga, Park Inn by Radisson Riga Valdemara un Park Inn by Radisson Residence Riga Barona vadība un biznesa attīstība, ko Kellijs ikdienā pārraudzīs no uzņēmuma centrālā biroja Rīgā.

Džerardam Kellijam ir vairāk nekā 13 gadus ilga pieredze viesmīlības nozarē, un viņš savas profesionālās darbības laikā ir pieredzējis neskaitāmu Eiropas viesnīcu atklāšanas un renovācijas. 2006. gadā viņš pievienojās Radisson komandai kā bāra vadītājs Park Inn Dundalk viesnīcā Īrija, trīs mēnešus vēlāk tika paaugstināts par operāciju menedžeri un pēc tam vien sešus mēnešus vēlāk tika iecelts par ģenerālmenedžeri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Gatavojoties Rail Baltica, pie Origo būvēs jaunu viesnīcu

Natālija Poriete,27.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vasaras beigās Rīgā plānots sākt būvēt operatora Radisson viesnīcu, kura strādās ar zīmolu Red, intervijā rus.db.lv pastāstīja kompānijas Astor Group finanšu direktors Māris Stafeckis.

Paredzams, ka būvniecība ilgs 18 mēnešus.

Viesnīca tiks būvēta Rīgas centrā – netālu no tirdzniecības centra Origo, līdzās vietai, kur būs Rail Baltica stacija. Patlaban tajā vietā atrodas Mildas tirdziņš, līdz ar to precīza viesnīcas atrašanās vieta būs starp Satekles, Elizabetes un Birznieka-Upīša ielām.

«Vēsturiski mums jau šī vieta pieder – zemes gabals un trīs uz tā atrodošās ēkas. Šīs viesnīcas atrašanās vieta būs labākā no visām mūsu viesnīcām. Līdzās Rail Baltic dzelzceļa terminālim , kas ir milzīgs infrastruktūras pluss,» viņš uzsvēris.

M. Stafeckis pastāstīja, ka viesnīcu pārvaldīs Rezidor Hotel Group, bet operators būs Radisson. Ja nesen atvērto viesnīcu zīmols ir Park Inn, tad jaunā viesnīca būs ar zīmolu Red, kas, pēc viņa teiktā, nav īpaši izplatīts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

TAVA: Latvijā vērojams straujš ārvalstu viesu pieplūdums

Žanete Hāka,25.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šogad salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir vērojams ārzemju viesu straujš pieplūdums, kas galvenokārt skaidrojams ar nozares organizāciju īstenotajiem pasākumiem ārējā tūrisma veicināšanai, norāda ka Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) vadītājs Armands Slokenbergs.

Centrālās statistikas pārvaldes dati rāda, ka šāgada pirmajā ceturksnī Latvijas viesnīcās apmetušies 348,5 tūkstoši ārvalstu tūristu, kas bija par 15,7% vairāk nekā pagājušā gada trijos pirmajos mēnešos, bet ārzemnieku viesnīcās pavadīto nakšu skaits šogad pirmajos trijos mēnešos bijis par 3% lielāks nekā attiecīgā periodā pērn.

Saskaņā ar jaunākajiem datiem arī otrais ceturksnis ir sācies ar izaugsmi. Proti, aprīlī viesnīcu numuru noslogojums sasniedza 42,1% iepretim 39,8% šajā pašā mēnesī pērn, bet maijā tas pieauga līdz 52,8% pretstatā 50,3% pagājušā gada maijā.

Asociācijas Lauku ceļotājs prezidente Asnāte Ziemele pastāstīja, ka iepriekšējos gados Latvijā samazinājās tūristu skaits no Vācijas, bet šogad viņi ir atgriezušies ar uzviju. Turklāt, pēc viņas teiktā, audzis ceļotāju skaits no Beniluksa valstīm - Beļģijas, Luksemburgas un Nīderlandes, bet skandināvu tūristu skaits ir tikpat liels, cik citus gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS “Valsts nekustamie īpašumi” (VNĪ) izsolē veiksmīgi nosolījusi bijušo Amerikas Savienoto Valstu vēstniecības ēku Raiņa bulvārī 7, Rīgā.

“Priecājamies par to, ka ēka Raiņa bulvārī 7 ieguvusi jaunu īpašnieku, jo vieta ir ļoti perspektīva – īpaši piemērota tūrisma un viesmīlības sektora objektu attīstīšanai. Vairumā pašreiz veiksmīgi noslēgto lielo izsoļu vērojam, ka investoriem ir ievērojama interese par ieguldījumiem Rīgas pilsētas vēsturiskajā centrā esošajos nekustamo īpašumu izsoles objektos,” VAS “Valsts nekustamie īpašumi” valdes loceklis Andris Vārna.

Bijušās ASV vēstniecības ēka ir arhitektūras piemineklis ar vēsturisku nozīmi. Teju trīs tūkstošus kvadrātmetru lielais nekustamais īpašums izvietots prestižā Rīgas centra rajonā, klusajā centrā ar teicamu skatu uz Bastejkalna parku. Nama tuvumā jau šobrīd atrodas vairākas viesnīcas „Radisson Blu Rīdzene” un „Grand Poet by Semarah Hotel”, kā arī izglītības iestādes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

VNĪ atklāj pieteikšanos trīs biroju ēku izsolēm Rīgas centrā

Db.lv,12.04.2023

Nekustamais īpašums Merķeļa ielā 11 atrodas izdevīgā vietā ar augstu prestižu – starp Raiņa bulvāri, Marijas, Merķeļa un Krišjāņa Barona ielām.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

VAS “Valsts nekustamie īpašumi” (VNĪ) atklājusi pieteikšanos trīs Rīgas centra biroju un administratīvo ēku izsolēm – Krišjāņa Valdemāra ielā 17a, Merķeļa ielā 11 un Raiņa bulvārī 7. Pieteikties izsolēm un īpašumu apskatei iespējams līdz 2023.gada 15.maijam, informē VNĪ valdes loceklis Andris Vārna.

Nekustamie īpašumi atrodas pašā Rīgas centrā. To vēsture un iespējamā nākotne saistīta ar biroja, administratīvo un dzīvojamo telpu attīstības iespējām.

Izsolēm var pieteikties līdz šā gada 15.maijam interneta vietnē izsoles.ta.gov.lv.

“VNĪ aktīvi strādā pie valsts nekustamo īpašumu portfeļa attīstības, sakārtošanas un pilnveides. Īpašumi, kas ilgtermiņā netiek un netiks izmantoti valsts pārvaldes uzdevumu īstenošanai, tiek virzīti atsavināšanai. Tādējādi mums ir iespēja ne tikai sakopt īpašumus un revitalizēt vidi degradējošās teritorijas, bet arī dot gan ēkām, gan īpašumiem jaunas izaugsmes iespējas un atklāt to paslēpto potenciālu. Ņemot vērā augsto interesi par izsolē piedāvātajām, valsts īpašumā esošajām administratīvajām ēkām Rīgas pilsētas centrā, esmu pārliecināts, ka šīs ēkas radīs jaunas attīstības iespējas to nākamo īpašnieku rokās,” norāda A.Vārna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu ķēde "Radisson" plāno atvērt viesnīcu Liepājā, informē "Radisson Hotel Group".

Plānots, ka viesnīca atradīsies vēsturiskā, "art deco" stila ēkā un tajā tiks izveidoti 90 viesnīcas numuriņi, restorāns, bārs, kā arī divas konferenču telpas un divas banketu zāles. Tāpat viesnīcas ēkā būšot sporta zāle un SPA.

Pagaidām precīzu viesnīcas atrašanās vietu uzņēmums neatklāj. Toties reģionālais laikraksts "Kurzemes Vārds" vēsta, ka iespējamā mājvieta jaunajai viesnīcai izraudzīta vēsturiska ēka Kūrmājas prospektā 8/10. To laikrakstam apstiprinājis ēkas īpašnieks uzņēmējs Oļegs Hramovs, atklājot, ka nama rekonstrukcijas projektu izstrādā arhitekts Agris Padēlis-Līns. Uzņēmējs arī apliecinājis, ka runa ir par “Radisson” viesnīcu.

DB jau vēstīja, ka Kūrmājas prospekta 8/10 iegādes darījums bija 13.lielākais nekustamā īpašuma darījums Latvijā - SIA "Lenkas Energo" pērn septembrī par 1,2 miljoniem eiro pārdeva 2296 kvadrātmetrus zemes ar divām ēkām Liepājā, Kūrmājas prospektā 8/10 O.Hramovam. Hipotekārais kredīts darījumā netika izmantots.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Divu Park inn by Radisson viesnīcu izveidē Rīgā investēti 25 miljoni eiro

Zane Atlāce - Bistere,23.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 23.martā Rīgā oficiāli atklātas divas jaunās Park Inn by Radisson tīkla viesnīcas - Park inn by Radisson Residence Riga Barona un Park Inn by Radisson Riga Valdemara, informēja The Rezidor Hotel Group reģionālais viceprezidents Mišels Stalports (Michel Stalport).

Viesnīcu izveidē Rīgā investēti 25 miljoni dolāru. M.Stalports informēja, ka tuvākajā laikā Rīgā plānots atklāt vēl vienu Radisson tīkla viesnīcu. Sīkāka informācija par šo ieceri vai plānotajām investīcijām netiek atklāta, lai nekavētu vai neizjauktu pārrunu procesu, kurā iesaistītas gan bankas, gan pilsēta. Aģentūrai LETA ziņo, ka tā varētu būt viena no uzņēmuma pārvaldīto zīmolu Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām. Nosauktie zīmoli līdz šim Latvijā nav pārstāvēti.

Db.lv jau rakstīja, ka janvārī durvis vēra viesnīca Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra, kas atrodas Pārdaugavā, blakus NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centram un iepretī Latvijas Bankas naudas glabātuvei. Viesnīcā izveidoti 178 numuri, trenažieru zāle, restorāns, daudzfunkcionāls konferenču centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvija darbu sācis jauns ģenerāldirektors - Maikls Džakobi, kurš turpmāk pildīs arī Baltijas Reģionālā direktora pienākumus un būs atbildīgs par visām astoņām Radisson Blu viesnīcām Baltijā, informē Radisson Blu Hotel Latvija mārketinga koordinatore Anete Mietule.

M. Džakobi ir gandrīz 12 gadus ilga starptautiska pieredze viesmīlības industrijā, kas gūta dažādos vadošos amatos viesnīcās Vācijā, ASV, Īrijā, Katarā un Gruzijā. M. Džakobi pievienojās Rezidor Hotel Group 2008. gadā kā ģenerāldirektora vietnieks Radisson Blu viesnīcā Kuveitā.

Gadu vēlāk viņš tika iecelts par ģenerāldirektoru Radisson Blu viesnīcā Muskatā, Omānā. 2012. gadā M. Džakobi kļuva par ģenerāldirektoru viesnīcai Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi, Gruzijā, un kopš 2014. gada janvāra viņš vienlaicīgi bija ģenerāldirektors divām viesnīcām Gruzijā - Radisson Blu Iveria Hotel, Tbilisi un Radisson Blu Hotel, Batumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par uzņēmuma "Radisson Hotel Group" viesnīcu “Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel” un “Radisson Blu Elizabete Hotel” klastera ģenerāldirektoru iecelts Daniels Baranovskis (Daniel Baranowski).

D. Baranovskis ir Kanādas un Polijas pilsonis, kurš izglītību ir ieguvis Toronto. Viņam ir vairāk nekā 20 gadu pieredze viesmīlības un tūrisma nozarē, ieņemot vadošus amatus starptautiskās viesnīcu ķēdēs. D. Baranovskis ir labi pazīstams ar Baltijas tirgus specifiku, jo pirms tam 7 gadus strādājis Baltijas tirgū, veiksmīgi vadot “Radisson Hotel Group” viesnīcas Viļņā un Tallinā.

D. Baranovskis uzsver, ka viens no pamatelementiem viņa vadībā būs sadarbības organizēšana ar Rīgas tūrisma un viesmīlības asociācijām un pašvaldību. Viņš uzskata, ka Rīgas atpazīstamībai ir būtisks faktors ilgtermiņa izaugsmē: “Es labprāt turpināšu darbu pie sadarbības iespēju radīšanas ar dažādām asociācijām un pašvaldību, lai kopīgi palielinātu tūristu plūsmu uz Rīgu. Es esmu pārliecināts, ka Latvijas galvaspilsēta ir izcils ceļojumu galamērķis, kas pārsteigs ikvienu tūristu ar unikālo kultūru, cilvēkiem un, protams, viesnīcu pakalpojumu augstajiem standartiem. Es uzskatu, ka kopīgi varam padarīt Rīgu par vienu no tūristu iecienītākajiem galamērķiem Eiropā.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien, 9.janvārī durvis vērusi viesnīca Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra, kas atrodas Pārdaugavā, blakus NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centram un iepretī Latvijas Bankas naudas glabātuvei.

Viesnīcas oficiālā adrese ir Krogus iela 1. «Mūsu otrās Park Inn by Radisson viesnīcas atvēršana Rīgā liecina par izaugsmes potenciālu un samērā augsto zīmola popularitāti, kurš īpaši radīts krāsu piešķiršanai ikdienā», saka Mišels Stalports (Michel Stalport), Carlson Rezidor Hotel Group Austrumeiropas un Krievijas reģionālais viceprezidents. «Esam lepni atvērt jau septīto viesnīcu Rīgā. Līdz ar veiksmīgi sadarbību ar viesnīcas īpašniekiem, mūsu jaunā Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra apliecina mūsu ciešo apņemšanos saglabāt līdera pozīcijas Baltijā piedāvājot mūsu viesiem izbaudīt lielisku viesmīlības pieredzi.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Radisson Hotel Group konferenču centros Baltijā neizmantos plastmasas izstrādājumus

Monta Glumane,26.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radisson Hotel Group plāno līdz 2018. gada beigām pārtraukt plastmasas izstrādājumu izmantošanu visos Baltijas valstu konferenču centros, informē Radisson Hotel Group.

Visi 14 «Radisson Blu» un «Park Inn by Radisson» viesnīcu konferenču centri Baltijas valstīs līdz 2018. gada beigām pārstās izmantot plastmasas izstrādājumus, tādējādi atbalstot cīņu pret plastmasas izstrādājumu radīto vides piesārņojumu. Plastmasas salmiņu, pildspalvu un ūdens pudeļu vietā viesnīcās tiks piedāvātas videi draudzīgākas alternatīvas, piemēram, papīra vai jebkura cita materiāla izstrādājumi, kas dabā noārdās bioloģiski. Šo iniciatīvu ir plānots īstenot arī «Radisson» restorānos un bāros programmas «Atbildīgs Bizness» ietvaros.

«Plastmasas izstrādājumu pārmērīga izmantošana daudzās nozarēs visā pasaulē veicina vides piesārņojuma palielināšanos. Kā viens no vadošajiem viesmīlības uzņēmumiem pasaulē jūtamies lielā mērā atbildīgi censties atbalstīt reģionus, kuros mēs darbojamies. Aizliegums izmantot plastmasas priekšmetus mūsu konferenču centros visā Baltijā ir solis pareizajā virzienā, un šo iniciatīvu turpmākajos gados esam apņēmušies īstenot visās mūsu tīkla viesnīcās,» stāsta Mihaels Jakobi (Michael Jacobi), «Radisson Hotel Group» reģionālais direktors Baltijas valstīs un Ukrainā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Carlson Rezidor Hotel Group, kurā ietilpst visas Latvijas Radisson Blu zīmola viesnīcas, paziņojis par zīmola maiņu – sākot ar šī gada 5. martu kompānijas jaunais nosaukums ir Radisson Hotel Group, kas tika izsludināts Starptautiskajā viesnīcu investīciju forumā (IHIF) Berlīnē.

«Šis ir aizraujošas ēras sākums, ko vieno mūsu jaunais zīmols un ilgtermiņa vīzija, kuras mērķis ir izvirzīt kompāniju pasaules viesnīcu pirmajā trijniekā,» norāda Rezidor Hotel Group prezidents un ģenerāldirektors, Radisson Hotel Group direktoru padomes priekšsēdētājs Federiko Dž. Gonsaless. «Mūsu piecu gadu operatīvais plāns ietver iniciatīvas, kuras ir vērstas uz mūsu vērtību pārformulēšanu, portfolio optimizēšanu, operatīvo procesu sakārtošanu, līdzekļu investēšanu jaunajās tehnoloģijās un darbinieku saliedēšanu».

«Radisson Hotel Group izveidošana ir mūsu ilgtermiņa sadarbības ar Rezidor Hotel Group attīstības rezultāts. Mēs kopā strādājam pie jaunā zīmola arhitektūras, lai radītu vēl lielāku vērtību mūsu viesiem un īpašniekiem,» atzīmēja Radisson Hospitality, Inc. galvenais izpilddirektors Džons M. Kids (John M. Kidd). «Šobrīd ir piemērots brīdis saskaņot mūsu stratēģiskos un operatīvos plānus, lai ienāktu tirgū kā vienots un saliedēts spēlētājs.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Viesnīca Latvija investīciju projektos šogad ir ieguldījusi 1,8 miljonus eiro

LETA,07.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Viesnīca Latvija (Radisson Blu Hotel Latvija) investīciju projektos šogad ir ieguldījusi 1,8 miljonus eiro, pastāstīja viesnīcas vadība.

Viesnīcas pārstāvji sacīja, ka šogad viesnīcā turpinājās pagājušajā gadā iesāktie fasādes siltināšanas darbi, kuros šogad ieguldīti 250 000 eiro. Kopumā četru gadu laikā viesnīcas fasādes siltināšanas darbos plānots ieguldīt 800 000 eiro. Tāpat šogad tika renovēts Skyline bārs viesnīcas 26.stāvā, modernizācijā ieguldot 500 000 eiro. Šogad īstenoti arī vairāki citi dažāda mēroga projekti, kuros kopumā ieguldīti vairāk nekā miljons eiro. Tostarp modernizēts konferenču centra tehniskais aprīkojums un veikta virkne ar informācijas tehnoloģiju (IT) un viesu drošību saistītu uzlabojumu.

Nākamgad Radisson Blu Hotel Latvija attīstībā plānots ieguldīt 1,4 miljonus eiro, lai rekonstruētu konferenču centru, kā arī atjaunotu vestibila zonu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, uz viesnīcas Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel terases jumta sadarbībā ar biškopi Jāni Šnikvaldu uzstādīti 10 bišu stropi, plānojot ievākt 500 kilogramus medus.

Ideja īstenota, lai veicinātu dabas daudzveidību pilsētā, pievērstu sabiedrības uzmanību bišu būtiskajai lomai dabā un to iznīkšanas riskam.

«Sekojot Radisson Blu viesnīcu piemēriem citās pasaules pilsētās, sadarbībā ar dravniecību Baltu dravas, šodien - pasaules Bišu dienā, uz viesnīcas terases jumta uzstādījām 10 bišu stropus. Sagaidām, ka katrs no tiem liepu ziedēšanas laikā divu nedēļu garumā varētu ienest 30 līdz 60 kilogramus medus, ko pēc tam ne tikai pasniegsim viesiem pie ēdienreizēm, bet brūvēsim savu medalu un medus liķieri,» stāsta viesnīcas direktors Gerhards Erasmus.

«Bišu saimes, kuras izvietotas pilsētās, spēj ievākt ne tikai vairāk, bet arī augstvērtīgāku medu. Tas saistīts ar faktu, ka pilsētās ir daudz apstādījumu, dārzu un parku, mazākas temperatūras svārstības un galvenokārt pilsētvide ir brīva no konvencionālajā lauksaimniecībā izmantojamām, bitēm un cilvēkam kaitīgajām pesticīdu atliekvielām. No bitēm iegūst arī pati pilsēta, jo tiek apputeksnēti tuvumā esošie koki un ziedi,» stāsta biškopis J. Šnikvalds.

Komentāri

Pievienot komentāru