Jaunākais izdevums

Šonedēļ paziņoti Best Marketing organizētā Baltijas aģentūru reitinga rezultāti. Tas reprezentē veiksmīgāko radošo reklāmas aģentūru sasniegumus, pamatojoties uz to panākumiem dažādos starptautiskos konkursos. Par 2024. gada aģentūru Baltijā atzīta Latvijas lielākā reklāmas aģentūra MAGIC, kas 2024. gadā kopumā saņēmusi 53 balvas un nominācijas Baltijas, reģionālajos un Eiropas festivālos un konkursos.

Best Marketing veido Baltijas aģentūru topu kopš 2014. un ir galvenais rādītājs, kas atspoguļo aģentūru radošo izcilību un inovatīvo pieeju komunikācijā un dizainā reklāmas nozarē, atbilstoši aģentūru sniegumam nozares konkursos. Šogad vērtēšanas procesā veiktas izmaiņas un punkti tikuši piešķirti, balstoties tikai uz starptautisko konkursu rezultātiem, vairs nevērtējot vietējos konkursus.

Apliecinot reklāmas nozares augsto līmeni Latvijā, šī gada Baltijas topa desmitniekā iekļuvušas kopumā piecas aģentūras no Latvijas, trīs aģentūras no Lietuvas un divas – Igaunijas.

2024. gada Best Marketing reitinga rezultāti:

  1. Magic (LV)

  2. Not Perfect Vilnius (LT)

  3. Deep White (LV)

  4. Fabula Rud Pedersen (LT)

  5. Golin (LV)

  6. Not Perfect Tallinn (EST)

  7. Autoriai (LT)

  8. Tabasco (EST)

  9. McCann Riga (LV)

  10. White Label (LV)

MAGIC vadošais partneris Andris Rubīns, skaidrojot panākumus, stāts: “Ja apvieno 30 gadu pieredzi ar radošām ambīcijām un augsti motivētu talantu komandu – viss ir iespējams. Mūsu komandā ir gan pieredzējuši nozares smagsvari, gan jaunie talanti. Dažādībā ir spēks, un tas ir mūsu komandas veiksmes stāsts. Protams, uzvarēt ir liels gods, taču apbalvojumi nekad nav mūsu galvenais pašmērķis. Veidot kampaņas, kas rezonē ar sabiedrību un atstāj paliekošu iespaidu gan. Mūsdienās, kad konkurence par uzmanību ir milzīga, spēja izcelties un radīt ko unikālu, atmiņā paliekošu, ir svarīgāk kā jebkad. Tāpēc uzticēšanās un ciešas attiecības ar mūsu draugiem - klientiem, kuri nebaidās un ir atvērti radošām idejām, ir būtiska panākumu atslēga.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šo piektdien, 11. oktobrī, pasaku maģijas gaisotnē norisināsies astotais starptautiskais iluzionistu Pecolli vadītais konkurss “Magic Mania – Fairytale”.

Visa vakara garumā deviņi izcili iluzionisti no sešām pasaules valstīm sacentīsies par augstāko titulu un vērienīgām balvām. Pasākuma laikā skatītāji varēs baudīt īpašā viesa – divkārtējā pasaules čempiona burvju mākslā TOPAS – virtuozos ilūziju priekšnesumus.

“”Magic Mania” ir īpašs notikums, kas ne tikai pulcē pasaules labākos iluzionistus, bet arī rada maģijas un pārsteigumu atmosfēru gan dalībniekiem, gan skatītājiem. Mēs esam lepni, ka konkurss ir izveidojies par platformu, kurā talantīgākie burvju mākslinieki no visas pasaules var demonstrēt savas prasmes un sacensties par augstākajiem tituliem. Šī ir arī lieliska iespēja maģijas cienītājiem piedzīvot neaizmirstamu vakaru, kurā ikviens priekšnesums ved uz ilūziju pasauli, pārkāpjot ikdienas realitātes robežas,” saka Dace Pecolli.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti Latvijas zīmolu topa 2024. gada finālisti, informē pasākuma organizatori.

Par vietām kādā no septiņām kategorijām šogad Latvijā sacentās kopumā 363 zīmoli, bet finālā ierindojušies 35. Savukārt visas Baltijas 2024. gada laureāti tiks noskaidroti jau 20. septembrī, mārketinga nozares pasākuma – Baltic Brand Forum – laikā.

Finālisti noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījuma Brand Capital datiem, ko veica kompānija Norstat.

Šogad pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tādējādi ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.

Norstat vadītāja Latvijā Linda Ezera: “Brand Capital pētījums ir unikāls rīks, jo tas sniedz iespēju vairāk nekā 600 zīmolu precīzi izprast savu pozīciju Baltijas tirgū. Šāda mēroga pētījums ļauj izvērtēt patērētāju gaidas un vajadzības, kā arī nodrošina zīmoliem iespēju pielāgot savu mārketinga stratēģiju un aktivitātes atbilstoši jaunākajām tirgus tendencēm. Vienlaikus, neslēpsim, tas ļauj arī izcelties citu zīmolu vidū savā nozarē, kas mūsdienās nav mazsvarīgi!”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maskavā pašnāvību izdarījis Latvijas basketbolists Jānis Timma, vēsta portāls "basketnews.lt".

Mediji vēsta, ka 32 gadus vecā basketbolista līķis atrasts dzīvojamās mājas kāpņu telpā Maskavas centrā. Savukārt medijs "Meduza" informē, ka krievu aģentūras "TASS" un "RIA Novosti" apstiprinājušas Timmas pašnāvību.

Oktobrī Timma basketbolista karjeru izvēlējās turpināt Krievijas bukmeikeru kompānijas "Liga Stavok" organizētā turnīrā, pārstāvot komandu "Alikson".

Timma, kurš pirmo spēli izlasē aizvadīja 2014.gadā, Latvijas valstsvienības kreklā ir aizvadījis 35 oficiālās spēles, gūstot 338 punktus, bet pavisam basketbolists ir piedalījies 56 Latvijas izlases spēlēs, gūstot 513 punktus.

Aizvadīto sezonu basketbolists uzsāka Stambulas "Daruššafaka" rindās Turcijas čempionātā, bet sezonu kopā ar Jāni Strēlnieku pabeidza Spānijas virslīgas klubā Santjago de Kampostelas "Obradoiro".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mūsdienās ārējie apstākļi bieži vien ir ļoti neskaidri, taču, neraugoties uz to, līderim ir jāspēj pieņemt lēmumi un jābūt pārliecinātam par tiem, uzskata Annija Mežgaile, TechChill vadītāja.

Ja dzīve rīt mainīsies, pieņemsi citu lēmumu, bet kopumā mans uzskats ir, ka visi lēmumi ir jāpieņem šodien, pārliecināta ir A.Mežgaile. Nenoliedzami - varbūt pēc gada mēs domāsim, ka varējām darīt citādāk, taču tam vairs nebūs nozīmes, jo mēs šo lēmumu jau būsim pieņēmuši. Līderim ir jāuzticas savām zināšanām un pieredzei, un reizēm jāspēj lēkt nezināmajā, vienlaikus saglabājot mieru. Paļauties uz kaut ko, ko tu vari paredzēt, nav grūti, taču tad nevar gaidīt arī citu rezultātu. Attīstībai nepieciešami drosmīgi lēmumi, spriež TechChill vadītāja.

Gūst rūdījumu

Uzaugu ģimenē, kurā liela loma bija kultūrai, tajā skaitā arī kino mākslai, tāpēc agrā bērnībā es vēlējos kļūt par aktrisi, atminas A.Mežgaile. “Skolas laikos vienmēr izcēlos kā viens no skaļākajiem un par sevi pārliecinātākajiem bērniem. Man nekad nebija bail uzstāties publikas priekšā vai aizstāvēt savu viedokli - iespējams, tādā veidā vēlējos piesaistīt sev uzmanību. Pirmo darba pieredzi guvu laikā, kad mācījos 11.klasē - strādāju vienā no smalkākajiem Rīgas restorāniem par viesmīli. Joprojām uzskatu, ka tā ir bijusi viena no manām vērtīgākajām darbavietām. Manuprāt, tie, kas agrā jaunībā ir izgājuši šo viesmīļu skolu, ļoti ātri iegūst rūdījumu. Vēl kā bērns biju iemesta vidē, kur apgrozās svarīgas personības, un man bija jāmāk prezentēt gan sevi, gan restorānu, gan arī jāsniedz atbilstošas kvalitātes pakalpojums. Tas nav maz, jo tev nav tāda varianta kā būt nedrošam - tev ir jāiet, jāskatās cilvēkiem acīs un jārunā. Jo ātrāk tu to saproti un iegūsti šo rūdījumi, jo vieglāki šķiet nākamie dzīves izaicinājumi,” spriež A.Mežgaile, kura pēc vidusskolas beigšanas sāka studēt komunikācijas nozarē.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Režisora Ginta Zilbaloža animācijas filma "Straume" jeb "Flow" ASV Kinoakadēmijas balvu pasniegšanas ceremonijā Losandželosā ieguvusi Latvijas vēsturē pirmo "Oskaru", uzvarot kategorijā "Labākā pilnmetrāžas animācijas filma".

"Straume" bija nominēta arī kategorijā "Labākā ārvalstu filma", bet šo balvu neieguva. Šajā kategorijā "Oskaru" ieguva Brazīlijas filma "I’m Still Here".

Saņemot balvu, Zilbalodis pateicās savai ģimenei, komandai, savam kaķim un sunim un atgādināja visiem mums, ka mēs atrodamies vienā laivā un mums ir jāpārvar domstarpības un jāsadarbojas.

"Ceru, ka šī balva atvērs durvis neatkarīgajiem animācijas filmu veidotājiem visā pasaulē. Šī ir pirmā reize, kad filma no Latvijas tikusi nominēta, tas mums nozīmē ļoti daudz. Esam ļoti iedvesmoti un ceram drīz šeit atgriezties," sacīja Zilbalodis.

Sarunā ar žurnālistiem uzreiz pēc balvas saņemšanas viņš teica, ka ir ļoti pateicīgs un arī ļoti vēlas atgriezties mājās. "Ļoti ilgojos pēc Latvijas un nevaru sagaidīt, kad varēšu taisīt nākamo filmu," atklāja Zilablodis.