Jaunākais izdevums

Par profesionālo pakalpojumu uzņēmuma EY partneri no 1. jūlija kļūst Zane Caune, kas kopš 2017. gada ir EY asociētā partnere un vada grāmatvedības ārpakalpojumu virzienu ar vairāk kā 45 speciālistu komandu.

Līdz ar Z. Caunes pievienošanos, EY Baltijā kopumā būs 31 partneris.

Z. Caune EY strādā aptuveni 18 gadus un savu karjeru uzņēmumā sāka kā Vecākā konsultante, bet savas profesionālās gaitas viņa ir sākusi Valsts kasē. Z. Caune ir beigusi Banku augstskolu un ieguvusi Bakalaura grādu grāmatvedībā un finansēs. Tāpat Z. Caune ir Sertificētu grāmatvežu asociācijas (FCCA) biedre.

“Šodien man ir gods iepazīstināt ar mūsu jaunāko partneri. Zane ir pieredzējusi profesionāle, kas jau ir nostiprinājusi savu reputāciju nozarē ar zināšanām, dažādiem sasniegumiem un rūpēm par klientiem un savu komandu. Viņa ir sasniegusi savas karjeras līdz šim augstāko posmu, pārstāvot mūsu vērtības un sniedzot augstākās kvalitātes, inovatīvus pakalpojumus mūsu klientiem, un, kopā ar mūsu komandu, cenšoties veidot labāku uzņēmējdarbības vidi un dodot savu ieguldījumu sabiedrības attīstībā. Jaunu, dinamisku līderu pievienošanās vadības komandai ir kritiski svarīga EY panākumiem un mūsu līderu pozīcijai Latvijas un Baltijas profesionālo pakalpojumu jomā. Es apsveicu Zani un novēlu turpmākus karjeras panākumus,” saka Jonas Akelis, EY vadošais partneris Baltijas valstīs.

“Finanšu ārpakalpojumu nozari šobrīd ietekmē vienlaicīgi vairākas tendences, proti, talantīgu darbinieku pieejamība, spēja īstenot biznesa digitālo transformāciju, darba procesu pārveide uz hibrīda sadarbības modeļiem un arvien plašāks tehnoloģiju pielietojums, kā arī dziļākas iespējas, ko sniedz datu apstrāde. Mūsu EY komanda strādā, lai klientiem nodrošinātu pakalpojumus, kas atbilst šīm tendencēm un iet līdzi vai soli priekšā laikam. Šis ir dinamisks process, kas prasa nepārtrauktu apmācību un izaugsmi gan jaunu tehnoloģiju, gan mainīgās regulējošās vides, gan globalizācijas ietekmē. Priecājos pievienoties EY partneru komandai, lai turpinātu atbalstīt Latvijas un citu valstu uzņēmējus,” saka Zane Caune, EY partnere.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Jauni paradoksi, ar ko jātiek galā uzņēmumu valdēm un finanšu vadītājiem

Db.lv,21.07.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

50% uzņēmumi šobrīd sasniedz īstermiņa peļņas rādītājus, samazinot tēriņus mērķiem, kas tiek uzskatīti par ilgtermiņa prioritātēm, liecina jaunākais EY (agrāk Ernst & Young) finanšu direktoru noskaņojuma pētījums EY Global DNA of the CFO.

Pētījums parāda, ka īstermiņa peļņas dēļ visvairāk tiek upurēti ESG jeb vides, sociālo un pārvaldības programmu ieguldījumi – tā norāda 37% pētījuma dalībnieku, lai arī 43% gadījumu uzņēmumi atzīst ESG investīcijas par prioritārām.

76% finanšu direktoru pasaulē atzīst, ka sarežģīta tirgus situācija un lēnā ekonomikas izaugsme rada spiedienu samazināt izdevumus, meklēt izmaksu efektivitātes risinājumus un sasniegt īstermiņa peļņas mērķus. Gandrīz visi jeb 90% finanšu direktoru norāda, ka uzņēmumi plāno samazināt vai iepauzēt izmaksas uz dažādām uzņēmumu darbības funkcijām no mārketinga līdz cilvēkresursiem.

Tāpat 34% finanšu direktoru atzīst, ka īstermiņa peļņas gūšanas dēļ šobrīd tiek samazinātas izmaksas tehnoloģiju un digitālajām inovācijām, lai arī 43% uzņēmumos šīs tiek uzskatītas par ilgtermiņa prioritātēm. Izmaksas piegādes ķēžu nostiprināšanai, kas 37% gadījumu tiek uzskatītas par ilgtermiņa prioritātēm, tiek samazinātas 24% uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākais EY patērētāju svētku sezonas uzvedības tendenču pētījums atklāj, ka 69% cilvēku šogad plāno iepirkties izpārdošanās, piemēram tā saucamajās “Singles Day” vai “Melnās piektdienas” akcijās.

Tomēr 64% apšauba atlaižu/akciju patieso vērtību un 58% secina, ka preces, kuras viņi vēlas, nav iekļautas akcijā.

Tāpat pētījums arī parāda, ka cilvēki visā pasaulē mēģinās taupīt dažādos veidos, piemēram, 78% centīsies samazināt ēdiena daudzumu, kas pēc svētkiem paliek pāri, 49% savukārt taupīs elektrību un nedegs papildu gaismas svētku laikā, bet 40% plāno rīkot mazākas svinības kā parasti, lai taupītu izmaksas.

Interesanti, ka šie rādītāji dažādos pasaules reģionos atšķiras tikai nebūtiski, kas norāda uz kopēju taupības tendenci šajā svētku sezonā.

EY pētījums arī atklāj, ka pasaulē kopumā 38% cilvēku jau ir sākuši veikt savus svētku pirkumus, kamēr 37% plāno to darīt novembrī, lai pagūtu dāvanas saņemt pirms svētkiem. Atbilstoši EY pētījumam, tikai 15% patērētāju pirkumus atliek uz decembri. Savukārt, katrs desmitais pētījuma respondents atzīst, ka nekādus svētku pirkumus veikt neplāno.

Komentāri

Pievienot komentāru