«Nespēja uzticēties, savu tiešo interešu lobēšana un pašlepnums ir galvenās, bet ne vienīgās problēmas,» īsi pēc atkāpšanās no Latvijas Reklāmas asociācijas prezidenta amata situāciju asociācijā raksturoja tās bijušais prezidents Kārlis Gedrovics, kurš asociācijas biedru ārkārtas uzticības balsojumā saņēma vien puses asociācijas biedru atbalstu un pēc tam nolēma pamest prezidenta amatu,
Ziņa papildināta ar K. Gedrovica viedokli 3., 4. rindkopā.
Asociācijas ārkārtas kopsapulcē 8. janvārī bija paredzētas viena padomes locekļa vēlēšanas, jo padomes sastāvu bija jāveido septiņiem cilvēkiem. Sapulces laikā sākās diskusijas par novembrī notikušajām vēlēšanām un ievēlēto prezidentu - Inspired Communications vadītāju K. Gedrovicu. Līdz ar to nedaudz vairāk nekā pirms mēneša ievēlētais prezidents lūdza veikt uzticības balsojumu, kura rezultāts bija neizšķirts, un tādēļ K. Gedrovics pieņēma lēmumu pamest asociācijas prezidenta amatu, norādot – lai realizētu savu programmu, viņam nepieciešams lielāks biedru atbalsts un līdzdalība, skaidro I. Krīgere-Lāce.
Kopā ar prezidentu no amata atkāpušies arī pārējie padomes locekļi.
«Lielai daļai Latvijas Reklāmas asociācijas biedru savā starpā šobrīd ir būtiskas problēmas vienoties par jelkādu virzienu. Mērnieku laiki vietā un situācijā, kur nav īsti ko mērīt. Nespēja uzticēties, savu tiešo interešu lobēšana un pašlepnums ir galvenās, bet ne vienīgās problēmas,» norādīja K. Gedrovics. Viņš pauda, ka šādā stāvoklī «vadīt sabiedrisku organizāciju ir ļoti apgrūtinoši, kur nu vēl panākt būtiskas izmaiņas».
K. Gedrovics norādīja, ka uzticības balsojumu viņš veica cerībā rast motivāciju turpināt darbu amatā. «Redzot balsojuma rezultātu17:17, kopā vienbalsīgi [ar padomi] pieņēmām lēmumu atkāpties, dodot iespēju gan pašiem vēlreiz kandidēt, ja tā izlemsim, gan kandidēt citiem, ja būs, kas atradīs motivāciju kandidēt,» skaidro K. Gedrovics, paužot cerību, ka pašreizējie notikumi veicinās asociācijas «restartu».
Jaunas asociācijas prezidenta un padomes vēlēšanas notiks pēc mēneša, un amatiem var pieteikties jebkurš Latvijas Reklāmas asociācijas biedrs, norāda I. Krīgere-Lāce.
K. Gedrovics asociācijas prezidenta amatā tika ievēlēts 22. novembrī ar vienas balss pārsvaru. Tāpat novembra nogalē tika ievēlēti arī pieci padomes locekļi. Jauns asociācijas prezidents tika vēlēts, jo beidzās iepriekšējā vadītāja pilnvaru termiņš.
Iepriekš asociācijas prezidenta amata pienākumus pildīja Ģirts Ozols, kurš līdz oktobra vidum vadīja MMS Communications Latvia. Ģ. Ozols turpina darboties Latvijas Reklāmas asociācijas padomē.
Īsi pēc ievēlēšanas K. Gedrovics pauda, ka par vienu no saviem mērķiem šajā amatā viņš izvirzījis sadarbības veicināšanu nozarē. Tāpat K. Gedrovics pauda, ka tic reklāmai kā būtiskai ekonomiskās sistēmas sastāvdaļai, un, viņaprāt, ja nebūs reklāmas, ekonomikas struktūra būs daudz neefektīvāka.