Jaunākais izdevums

Nākamā gada rudenī Lietuvā durvis vērs Baltijā pirmais sporta un atpūtas preču veikals «Decathlon». Tas atradīsies Lietuvas galvaspilsētā Viļņā, Biznesa un tirdzniecības parkā, informē veikala pārstāvji.

Tiek plānots, ka tā platība būs 5000 kvadrātmetri, taču projekts nodrošinās iespēju to ar laiku paplašināt par vēl 1000 kvadrātmetriem. Projekta attīstītāja ir nekustamā īpašuma aģentūra VPH.

«Sagaidāms, ka »Decathlon« kļūs par nozares flagmani tādā līmenī, kas pielīdzināms mājas interjera preču tirgotājam IKEA. IKEA ienāca Lietuvas tirgū pirms četriem gadiem,» komentē VPH pārstāvis Artūrs Šukis. «»Decathlon« ir visā pasaulē plaši zināma preču zīme. Aktīvajam dzīvesveidam kļūstot arvien populārākam, pieaug pieprasījums pēc sporta un atpūtas precēm, tāpēc mums nav šaubu, ka jaunais īrnieks piesaistīs lielas gan pilsētas iedzīvotāju, gan viesu plūsmas,» saka VPH pārstāvis.

Šā gada augustā «Decathlon» Lietuvā atvēra interneta veikalu. Projektu plāno attīstīt ne tikai kā veikalu, bet arī kā vietu, kur uzreiz var izmēģināt jebkuru sporta preci - no loka šaušanas piederumiem līdz pat teltij, skaidro Lietuvas «Decathlon» menedžeris Nikolass Fogola. «Viens no galvenajiem kompānijas mērķiem ir iesaistīt pēc iespējas vairāk cilvēku dažādās sporta aktivitātēs, un tam vajadzīgs daudz vietas. Turklāt ārpus veikala būs arī sporta laukums, kur gan mūsu darbinieki, gan apmeklētāji varēs iesaistīties sporta aktivitātēs,’’ pauž N. Fogola.

Viņš arī norāda, ka komerciālie projekti, kas attīstīti parkā, netālu no lidostas, pamazām iegūst arvien skaidrāku koncepciju, un tiem ir potenciāls papildināt vienam otru. Turpat netālu atrodas arī patērētāju vidū iemīļotais veikals IKEA un iepirkšanās centrs »Nordika«.

VPH ir nekustamā īpašuma projekta attīstības un apsaimniekošanas uzņēmums ar vairāk nekā 20 gadu biznesa pieredzi Kanādā, Baltijas valstīs, Krievijā un Baltkrievijā. Kopējā komercprojektu platība, kurus pašlaik attīsta VPH, veido teju 100 000 kvadrātmetru. VPH galvenā mītne ir Viļņā, un tai ir nodaļas Rīgā, Latvijā un Toronto, Kanādā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Decathlon ienāks Latvijā

Zane Atlāce - Bistere,11.05.2020

Francijā izveidotajā "Decathlon" ķēdē ietilpst vairāk nekā 1400 veikalu 47 valstīs Eiropā, Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā, Āfrikā un Āzijā (attēlā veikals Spānijā).

Foto: ZUMAPRESS.com/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar tirdzniecības centra "Sāga" atklāšanu, rudenī Latvijā ienāks pasaulē lielākais sporta zīmolu tirgotājs "Decathlon" ar plašāko Baltijā veikalu.

"Decathlon" būs daļa no jaunā tirdzniecības centra unikālā koncepta, kas paredz izveidot pirmo sporta klasteri Latvijā, apvienojot vienuviet plašāko sporta preču, fitnesa centru piedāvājumu un āra treniņu un atpūtas iespējas.

"Varam apstiprināt, ka šobrīd gatavojamies pirmā "Decathlon" veikala atvēršanai Latvijā šī gada rudenī. Latvijā pēdējo gadu laikā ir būtiski attīstījies sports, kļūstot par arvien nozīmīgāku iedzīvotāju dzīvesveida sastāvdaļa. Esam pārliecināti, ka mūsu plašais sortiments un unikālais pārdošanas koncepts spēs sekmēt vēl augstāku dzīves kvalitātes līmeni, ko rada sports un saturīgi pavadīts brīvais laiks. "Decathlon" ir daudzu pasaulē atzītu un iecienītu zīmolu radītājs. Mūsu mērķis ir padarīt sportu pieejamu pēc iespējas vairāk cilvēkiem, pielāgojoties to sagatavotības līmenim, vietai, cenu līmenim un arī ērtai lietošanai. Mūsu produkti ir unikāli, un tos var izmēģināt uz vietas veikalā, kur klienti var izjust pārsteidzošu pieredzi," norāda "Decathlon Riga" vadītājs Jordane Czapski.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules sporta zīmolu tirgotājs "Decathlon" gatavojas pirmā veikala atklāšanai Latvijā un drīzumā atklās arī elektronisko tirdzniecību ar piegādi visā Latvijā.

Francijā dibinātā ģimenes uzņēmuma "Decathlon" ķēde, kurai Latvija pievienosies kā 60. valsts, ir lielākais sporta preču tirgotājs pasaulē ar vairāk nekā 1600 veikaliem Eiropā, Ziemeļamerikā, Dienvidamerikā, Āfrikā un Āzijā.

"Decathlon Rīga" būs Latvijā līdz šim nebijuša koncepta sporta centrs, kur ikviens sporta entuziasts un aktīvās atpūtas cienītājs varēs iepazīties ar vairāk nekā 70 dažādiem sporta veidiem.

"Decathlon" uzsver, ka pircējam draudzīgas cenas iespējamas, ieguldot savas loģistikas organizācijā, optimizējot uzglabāšanu, transportēšanu un automatizāciju, līdz ar to samazinot izmaksas un ietekmi uz vidi. "Decathlon" nelieto iepakojumu, piemēram, iztiek bez kurpju kastēm, un stratēģiski izvieto noliktavas netālu no saviem veikaliem, lai nodrošinātu efektīvāku nosūtīšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas sporta aprīkojuma mazumtirdzniecības uzņēmums "Decathlon" otrdien paziņoja, ka aptur savu veikalu darbību Krievijā dažas dienas pēc tam, kad Ukraina aicināja boikotēt franču kompānijas, kas joprojām strādā Krievijā.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis, pagājušajā trešdienā uzrunājot Francijas parlamentu ar video starpniecību, aicināja Francijas uzņēmumus nekavējoties pamest Krieviju.

Savukārt svētdien Ukrainas ārlietu ministrs Dmitro Kuleba aicināja boikotēt Francijas lielveikalu tīklu "Auchan", kā arī mājas un dārza preču veikalu ķēdi "Leroy Merlin" un sporta preču veikalu tīklu "Decathlon". Šie uzņēmumi ietilpst holdingkompānijā "Association Familiale Mulliez".

"Stingri ievērojot starptautiskās sankcijas, "Decathlon" konstatējis, ka vairs netiek izpildīti piegādes nosacījumi, lai turpinātu darbību Krievijā. "Decathlon" ir jāaptur savu veikalu darbība," teikts Francijas uzņēmuma paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Francijas sporta preču tirdzniecības gigants Decathlon sāk darbību Baltijas valstīs

LETA--BNS,24.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas sporta preču tirdzniecības gigants Decathlon sāk darbību Baltijas valstīs, atverot interneta veikalu, un norāda, ka drīzumā varētu tikt pieņemts lēmumu par fiziska veikala atvēršanu.

Uzņēmums plāno darboties no Viļņas un neizslēdz iespēju Lietuvā vai citā Baltijas valstī uzbūvēt noliktavu, tāpēc nākotnē paredzēts meklēt ražošanas partnerus reģionā.

«Mēs paplašināmies un cenšamies atrast iespējas Decathlon darbības sākšanai Lietuvā, Latvijā un Igaunijā. Mēs sākam savu darbību, izmantojot mājaslapu, un pēc saņemtajām atsauksmēm mēs izvērtēsim iespējas fiziska veikala atvēršanai. Pēc atsauksmju saņemšanas mēs noteiksim, kura pilsēta būs mums interesantākā, lai izveidotu tajā bāzi, taču pagaidām Viļņa sniegs labas iespējas,» norāda struktūrvienības Decathlon Lietuva vadītājs Nikolā Fogolā.

Viņš skaidro, ka uzņēmumam ir noteikts termiņš, lai pieņemtu lēmumu par darbības izvēršanu Lietuvā un Baltijas reģionā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tipiski tirdzniecības centri jau tuvākajā nākotnē izzudīs un transformēsies, piektdien konferencē «Kā attīstīsies nekustamā īpašuma tirgus Latvijā?» sacīja komercīpašumu pakalpojumu uzņēmuma «CBRE Baltics» Tirgus izpētes un konsultāciju pakalpojumu direktore Vineta Vigupe.

«Tirdzniecības centri pārtaps par multifunkcionālajiem centriem, kuros iepirkšanās vairs nebūs galvenā funkcija un galvenais laika pavadīšanas veids. To galvenā funkcija turpmāk būs brīvā laika pavadīšanas iespējas un citas pieredzes iegūšana,» skaidroja Vigupe.

Viņa norādīja, ka lielas izmaiņas ienesīs jau multifunkcionālā centra «Akropole» atklāšana. «Tirdzniecības centri, kuriem būs laba atrašanās vieta un kuri spēs saviem klientiem nodrošināt vairāk nekā tikai iepirkšanos, nebūs zaudētāji no «Akropoles» ienākšanas. Ieguvēji būs tie, kuri piedāvās plašākas izklaides, fitnesa un citas iespējas. Mazāk veiksmīgos tirdzniecības centros var notikt nomas maksas korekcija, kā arī pieaugt brīvo platību īpatsvars,» sacīja Vigupe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar jaunā "SĀGA" tirdzniecības centra atvēršanu rudenī tiks izveidotas ap 500 jaunas darba vietas, kas kopā ar blakus esošo "IKEA" tirdzniecību centru veidos jaunu darījumu centru Rīgā.

Jaunā centra attīstībā plānots ieguldīt aptuveni 68 miljonu eiro lielas investīcijas.

"Neskatoties uz pandēmijas radītajiem riskiem, mēs kā investori un attīstītāji pieņēmām lēmumu turpināt projektu iepriekš noteiktajā laika grafikā un apjomā. Šis, līdzīgi kā citi lieli investīciju projekti Latvijā, šobrīd silda ekonomiku un jau būvniecības stadijā nodrošina darbavietas un saimniecisko apriti daudziem lieliem un maziem uzņēmumiem. Tomēr pēc atvēršanas rudenī tam būs vēl lielāka pozitīva ietekme uz vietējo ekonomiku, pateicoties atvērto veikalu, biroju, sporta un veselības klasteru, restorānu halles, pirmsskolas iestādes radītajām darbavietām un papildu nomaksātajiem nodokļiem valsts budžetā," lēš SIA "VPH Latvia" direktors Juris Barkāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau 22. maijā Rīgas Kultūras un tautas mākslas centrā “Mazā ģilde”, Amatu iela 5, Rīgā, norisināsies “Latvijas - Francijas biznesa forums”, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA).

Forums pulcēs politikas veidotājus un vairāk nekā 160 pārstāvjus no tādiem starptautiskiem transporta, aizsardzības un atjaunojamās enerģijas nozaru uzņēmumiem kā “Airbus”, “Alstom”, “Axon Cable”, “Bererix”, “Bodet Time”, “Bouygues”, “Business France”, “Decathlon”, “Didaxis”, “Egis, Eiffage”, “Fives”, “Fokker Next Gen”, “France Hydrogène”, “Geodis”, “Ingerop”, “Knds France”, “Mbda”, “Schneider Electric”, “Société Des Grands Projets”, “SNCF Hubs & Connexion”, “Systra”, “Thales”, “NGE Group” u.c.

Francija ir nozīmīga Latvijas ekonomiskās sadarbības partnervalsts. Pēdējos gados pieaugusi Latvijas ārējā tirdzniecība ar Franciju, 2023. gadā eksportētas preces un pakalpojumi pat 674,8 miljonu eiro apmērā, visvairāk mašīnbūves un kokapstrādes nozarē, savukārt pēc kopējā preču un pakalpojumu tirdzniecības apgrozījuma Francija ierindojas 14. vietā Latvijas ārējās tirdzniecības partneru starpā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Tagad tiek īstenoti trīs projekti vienlaicīgi, tas ir optimāls ienākšanas brīdis.

Šobrīd ir īstais brīdis, lai kompānijas, zīmoli varētu veidot savu veikalu ķēdi

Tā intervijā DB akcentē tirdzniecības centru (t/c) attīstīšanas un pārvaldīšanas SIA Linstow Center Management (LCM) valdes loceklis Mārcis Budļevskis.

Pēc vairāku gadu klusuma tieši pēdējā laikā atsākusies vairāku iepirkšanās objektu būvniecība, LCM šobrīd virza divus vērienīgus projektus – tirdzniecības parka Alfa paplašināšanu un t/c Origo nākamo kārtu. Paralēli tam Ķengaragā strauji top lietuviešu attīstītāju projekts – daudzfunkcionālais komplekss Akropole. Tādējādi šobrīd uzņēmumiem paveras iespējas tikt pie jaunām, plašām telpām. Bez tā šoruden Rīgas pierobežā, Stopiņu novadā, plānots atvērt sengaidīto IKEA, zināmu viļņošanos varētu raisīt arī iespējamā lielveikalu ķēdes Lidl ienākšana valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mazumtirdzniecība piedzīvo pārmaiņas, platības pieaug

Iveta Ardava, CBRE Baltics nomas projektu vadītāja,08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 mazumtirdzniecībā izraisīja globālu patērētāju plūsmas pārrāvumu uz fiziskajām tirdzniecības vietām. Arī pircēju tēriņi kļuva piesardzīgāki un pirkumi atlikti uz vēlāku laiku.

Pārmaiņas, ar kurām saskārās mazumtirdzniecība vēl pirms Covid-19, bija ļoti izaicinošas, galvenokārt pieaugošās tiešsaistes tirdzniecības popularitātes dēļ. Viedokļi par fizisko veikalu un tirdzniecības centru lomu nākotnē bieži mēdz būt pesimistiski. Vispopulārākie ir virsraksti par tirdzniecības centru apokalipsi un norietu. Tehnoloģiju attīstības un Covid-19 dēļ līdzīgi norieta scenāriji tiek paredzēti ne tikai tirdzniecības, bet arī biroju telpām - mēs strādāsim mājās, bet preces un pakalpojumus iegādāsimies internetā. Nenoliedzot acīmredzamās iepirkšanās paradumu un telpu lietošanas pārmaiņas, kas aizsākās jau labu laiku atpakaļ, ir būtiski esošās norises analizēt ar lielāku laika distanci, ņemot vērā nozares datus un tirgu ietekmējošo dalībnieku plāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Covid-19 otrajā vilnī Rīgu papildina jauns tirdzniecības centrs

Zane Atlāce-Bistere,10.11.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 otrajā vilnī tirdzniecības centru segmentu Rīgā papildinājis atšķirīga koncepta iepirkšanās centrs Sāga; ekspertu skatījumā, līdzīga formāta centriem vēl ir brīva vieta gan Pierīgā, gan Latvijā.

Gluži tāpat kā ikvienā citā nozarē, arī tirdzniecības segmentā, kur šis gads sākās diezgan optimistiski, negaidītā Covid-19 pandēmija viesusi pamatīgas korekcijas. Strauji augošie tirdzniecības apjomi pēkšņi piebremzēja, liekot saprast – pastāvēs, kas pielāgosies. Un, lai gan spriedze brīžiem lika uzdot jautājumu, vai e-komercija ņems virsroku, realitāte ātri vien apliecināja, ka arī klātienes iepirkšanās nekur neizzudīs. Jaunā kovidrealitāte neizjauca arī tirdzniecības centra Sāga atklāšanas plānus. Tieši atšķirīgais koncepts un fokuss uz mājas preču tirdzniecību ļauj Sāgai cerēt uz pircēju interesi arī šajā kovidlaikā. Pandēmijas ierobežojumu, kā arī citu iemeslu dēļ kāds laiks vēl jāpagaida līdz fitnesa centra, bērnu izklaides zonas, kā arī doktorāta atklāšanai. Taču liela daļa nomnieku, tostarp Būvniecības ABC, Jysk, Rimi, Francijas sporta preču ražotājs un tirgotājs Decathlon u.c. savu darbu jau sākuši. Sāgas attīstītājas, SIA VPH Latvia direktors Juris Barkāns teic: esam piesardzīgi, bet optimistiski.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Igaunijas pakomātu ražotāju Cleveron plānots sadalīt divās kompānijās

LETA--BNS,24.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vīlandē bāzētā Igaunijas pakomātu ražotāja "Cleveron" valde un padome iesniegusi izskatīšanai akcionāru pilnsapulcē plānu uzņēmumu sadalīt divās daļās.

Plāns paredz, ka "Cleveron" turpinās pašreizējo pamatbiznesu - pakomātu un robotu tehnoloģiju izstrādi, ražošanu un pārdošanu visā pasaulē.

Savukārt no pamata uzņēmuma tiktu atdalīts 2018.gadā izveidotais autonomo piegādes transportlīdzekļu attīstības bizness. Tajā strādā apmēram 50 cilvēku un "Cleveron" tajā investējis vairāk nekā piecus miljonus eiro. Kompānija pirmdien paziņoja, ka jauno uzņēmumu sauks "Cleveron Mobility".

Uzņēmuma sadalīšanas mērķis ir turpināt arvien straujāku izaugsmi abos biznesa virzienos, "Cleveron Mobility" mēģinot padarīt pēdējā piegādes posma transportēšanu efektīvāku un videi draudzīgāku, savukārt "Cleveron" cenšoties nākamo piecu gadu laikā savu biznesa apmēru desmitkāršot.

Komentāri

Pievienot komentāru