Mazumtirgotājs «Maxima Latvija» uzsācis Biznesa pakalpojumu centra izveidi. Tā ietvaros tiks izveidota vienota platforma, kurā tiks reģistrēti un strukturēti visi klientu un darbinieku pieprasījumi, jautājumi un cita informācija, ļaujot statistiski fiksēt aktuālākos jautājumus, kā arī savlaicīgi un efektīvi identificēt jomas, kuras nepieciešamas pilnveidot.
«Stiprinot klientu pieredzes pārvaldību augstākās vadības līmenī, esam uzsākuši darbu pie jaunas uzņēmuma struktūrvienības izveides, uzticot to zinošam un profesionālam klientu attiecību ekspertam Ingai Šeningai, kurai ir vairāk nekā 20 gadu pieredze klientu pieredzes vadībā,» informē «Maxima Latvija» valdes locekle Kristīne Āboltiņa.
I. Šeningas pienākumos ietilps jaunā Biznesa pakalpojumu centra izveide, vadība un darbības nodrošināšana. Plānots, ka Biznesa pakalpojumu centrs klientiem un darbiniekiem būs pieejams no 2020. gada sākuma, līdz tam koncentrējoties uz tā izveidi, testēšanu un labākas pieredzes ieviešanu praksē.
«Biznesa pakalpojumu centra izveide būs ieguvums gan «Maxima» veikalu darbiniekiem, gan ikvienam pircējam. Viens no galvenajiem uzdevumiem būs ātras un ērtas informācijas aprites sistēmas izveide, kas veicinās veikalu operatīvo darbu un nodrošinās pilnveidotu informācijas apmaiņas procesu ar mūsu klientiem,» norāda I. Šeninga.
I. Šeninga iepriekš 20 gadus strādājusi «SEB» bankā, ieņemot ar klientu pieredzes pilnveidi un jaunu produktu un pakalpojumu sistēmu ieviešanu un attīstību saistītus amatus. Viņas pārziņā bijusi klientu centra vadība, eiro ieviešanas projekti, kredītu izsniegšanas sistēma, produktu un procesu nodaļas vadība un citi uz klientu pieredzi vērsti projekti. I.Šeningai ir trīs augstākās izglītības ekonomikā un uzņēmējdarbībā: Daugavpils Pedagoģiskajā Universitātē iegūts bakalaura grāds ekonomikā, Latvijas Universitātē iegūts maģistra grāds uzņēmējdarbībā un Makvērijas Universitātē Sidnejā, Austrālijā, iegūts maģistra grāds uzņēmējdarbībā.