Luminor bankomātos Baltijā ievieš drošu un klientiem ērtu piekļuvi pakalpojumiem bez kartes ievietošanas bankomātā.
Lai izņemtu vai iemaksātu naudu, apskatītu konta bilanci vai izmantotu kādu citu pakalpojumu, klientam ir vien jānopīkstina sava bezkontakta maksājumu karte, viedtālrunis vai viedpulkstenis ar aktivizētu bezkontakta maksājumu funkciju un jāievada PIN kods.
“Īsā laika periodā esam ieviesuši vairākus uzlabojumus, lai atvieglotu maksājumus mūsu klientiem. Tagad pirmie Baltijā esam ieviesuši iespēju piekļūt bankomātiem bez kartes, izmantojot tikai viedtālruni. Viedtālrunis ir kļuvis par ierasto ierīci, kas vienmēr ir pa rokai. Bezkontakta darījumi bankomātos ir droši, jo jebkurš šāds darījums klientam ir jāapstiprina ar savu kartes PIN kodu, un klienti ir aicināti to aktīvi izmantot,” informē Kerli Vares, Luminor vadītāja Latvijā.
Bankas dati liecina, ka šobrīd jau vairāk nekā 14% jeb 36 000 Luminor klientu Baltijā ikdienā izmanto maksājumus ar viedtelefoniem vai viedpulksteņiem, un pakalpojuma popularitātes pieaugums ir vērojams visā Baltijā. Aptuveni puse (52%) šo funkciju izmanto vismaz 10 reizes mēnesī.
No bankomātos pieejamiem pakalpojumiem klienti pagājušajā gadā visaktīvāk izmantoja skaidras naudas izņemšanu un iemaksas veikšanu: vidējais mēnesī izņemtās summas apjoms Latvijā bija 194 eiro, Igaunijā - 200 eiro, bet Lietuvā - 254 eiro, kas ir neliels pieaugums, salīdzinot ar 2020.gadu.
Savukārt bankomātos iemaksātās summas pērn Latvijā bija vidēji 348 eiro, bet 2020.gadā tie bija 330 eiro.