Igaunijas Patērētāju aizsardzības un tehniskā regulējuma pārvalde (TTJA) pērn oktobrī sākusi uzraudzības procedūru "Luminor Bank" par tās internetbankas darbības traucējumiem, kas ietekmē maksājumu pamatpakalpojumu nodrošināšanas kvalitāti klientiem. Nākamā regulārā pārbaude sāksies šogad otrajā ceturksnī.
Uzraudzības procedūrā TTJA lūgusi "Luminor Bank" skaidrojumus, kā arī tikusies ar bankas pārstāvjiem, lai izskatītu iespējamos risinājumus tiešsaistes bankas pakalpojumu kvalitātes nodrošināšanai.
Pašlaik banka pilnībā koncentrējas uz informācijas tehnoloģiju stabilitātes nodrošināšanu, turpinot investēt, stiprinot personālu un vadību, kā arī piešķirot papildu resursus un pastiprinot sadarbību ar partneriem, informēja pārvaldē.
TTJA pārstāvji apliecina, ka "Luminor Bank" ir apstiprinājusi, ka veiks pasākumus, lai panāktu plānoto stabilitātes līmeni, tomēr tādus uzlabojumus var veikt ilgākā periodā. Vienlaikus bankas mērķis esot jau tuvāko mēnešu laikā panākt vairākus uzlabojumus klienta ērtībām.
Pušu dialogs turpināsies, lai atrastu risinājumus internetbankas problēmām, kuras rada sistēmu sarežģītība pēc banku "DNB" un "Luminor" apvienošanas. Otrā ceturkšņa sākumā plānota bankas un regulatora pārstāvju atkārtota tikšanās, lai regulators uzklausītu bankas paveikto un nepieciešamības gadījumā vienotos par tālāko rīcību, vēsta regulatorā.
2017.gada oktobrī Baltijas valstīs darbu sāka "Nordea Bank" un DNB apvienotā banka "Luminor Bank", savukārt 2019.gada janvāra sākumā tika pabeigta Baltijas valstīs strādājošo "Luminor Bank" pārrobežu apvienošana, bankai turpinot darbību ar centrālo biroju Igaunijā un filiālēm Latvijā un Lietuvā. Bankas stratēģiskais investors ir ASV investīciju kompānija "Blackstone".