Aizvadītajā gadā populārākie sarīkojumi Liepājā jau tradicionāli bijusi Tele2 Baltic Beach Party, liecina Liepājas reģiona tūrisma informācijas biroja (LRTIB) apkopotie dati.
Pludmales festivālu apmeklēja 55 tūkstoši skatītāju. Populārs bijis arī Līvas tirgus – aptuveni 16 tūkstoši apmeklētāju, un starptautiskais rallijs Kurzeme (ap 25 000 apmeklētāju).
Lai arī skaitļi liecina, ka tūristu plūsma salīdzinājumā ar 2008.gadu kopumā ir samazinājusies, dažos segmentos ir vērojams pieaugums, norāda LRTIB. Intensīvākie darba mēneši birojā ir jūnijs, jūlijs, augusts un septembris, kad vienā mēnesī apkalpoto klientu skaits sasniedzis vairāk nekā 2,5 tūkstošus (jūlijā). Vairāk nekā puse (51,9%) no kopējā apmeklētāju skaita Liepājā bijuši ārvalstu tūristi; visvairāk biroja apmeklētāju 2009.gadā bijuši no Vācijas (24,7%), Lietuvas (18,2%), Polijas (6,1%), Francijas, Somijas un Krievijas (3,5% līdz 3,7%). Pēc provizoriskiem datiem ir redzams klientu skaita samazinājums pilsētas naktsmītnēs, norāda LRTIB.
Tomēr vairākas viesnīcas ir atzinušas, ka to noslogotība salīdzinājumā ar 2008.gadu ir pat labāka. Jau tradicionāli šīs nozares lielākie mērķa tirgi ir Lietuva, Vācija, Krievija. Jūtamu klientu pieplūdumu pilsētas viesnīcās un viesu devuši sporta pasākumi – Eiropas Čempionāts basketbolā sievietēm, Eiropas čempionāts vindsērfingā, Eiropas čempionāts taiboksā amatieriem. Īpaši lielu klientu skaita pieaugumu ir piedzīvojis Liepājas Jahtu centrs, kur apkalpotas 339 jahtas, kas ir par 56 jahtām vairāk kā 2008.gadā.