Kā katru gadu Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) organizē Latvijas dalību starptautiskajā tūrisma gadatirgū- World Travel Market 2008, kas notiek Londonā laikā no 10. līdz 13.novembrim. Otrs lielākais tūrisma gadatirgus Eiropā, kas tiek uzskatīts par sezonas priekšvēstnesi un kur tiek iepazīstināti gan tūrisma nozares profesionāļi, gan potenciālie ceļotāji ar jaunumiem no katras valsts, informē TAVA.
Londonas starptautiskais tūrisma gadatirgus World Travel Market ir atzīts par tūrisma profesionāļu prestižāko un lielāko ikgadējo tikšanās vietu. 2007.gadā izstādi apmeklēja 48 111 dalībnieki no 193 valstīm, šogad plānots, ka pasākumu apmeklēs vēl vairāk tūrisma nozares pārstāvju. Londonas gadatirgu tūrisma profesionāļi uzskata par jaunās tūrisma sezonas atklāšanas pasākumu.
Starptautiskajā tūrisma gadatirgū World Travel Market 2008 Latvijas stendā kopīgi ar TAVA un Latvijas Tūrisma biroju Londonā piedalās sekojoši Latvijas tūrisma nozares dalībnieki – aviokompānija airBaltic, Baltic Beach Hotel, Latvijas ienākošā tūrisma firmas Con-ex un Baltic Travel Group, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, kā arī Latvijas koncerti.
Latvijai ir atsevišķs stends, kurā visiem izstādes apmeklētājiem ir iespēja iepazīties ar aktuālākajiem tūrisma produktiem, jaunākajām tūrisma publikācijām, kā arī tūrisma nozares pārstāvjiem. Latvijas dalībnieku klātbūtne tūrisma gadatirgū dod iespēju satikt savus biznesa partnerus un nodibināt profesionālus kontaktus turpmākai sadarbībai.
TAVA direktors Uldis Vītoliņš uzsver, ka "ārvalstu tūrisma profesionāļu iepazīstināšana ar tūrisma iespējām Latvijā ir nemainīgi nozīmīga mārketinga aktivitāte. Dalība starptautiskajos tūrisma gadatirgos ir veids, kā popularizēt Latviju un veicināt tūrisma profesionāļu savstarpējo sadarbību."
Būtu jāpiemin, ka šogad Latvijas stendam izstādē ir jauns dizains, kurš izceļas ar spilgtām un radošām krāsām. Stendā atspoguļotas gan Latvijas dabas ainavas, gan pilsētas un Vecrīgas šarms, kā arī akcentēts Jūgendstils.
TAVA viens no galvenajiem uzdevumiem ir piesaistīt ceļotāju uzmanību, sniedzot informāciju par Latviju kā pievilcīgu ceļojuma galamērķi gan biznesa, gan kultūras ceļotāju vidū.