«Lattelecom mobilā televīzija šobrīd ir izstrādes stadijā, tādēļ pagaidām neko vairāk negribētos komentēt,» DB norādīja Lattelecom televīzijas daļas direktore Inga Alika, piebilstot, ka Lattelecom strādā arī pie interneta televīzijas funkcionalitātes papildināšanas, kā arī satura uzlabošanas.
«Cilvēku dzīves stils un paradumi strauji mainās – informāciju cilvēki vēlas iegūt ātri un tūlīt. Ja agrāk televīzija bija ekskluzīvi tikai mājas izklaides priekšrocība, tad tagad to ir iespējams skatīties arī tur, kur cilvēki pavada aizvien vairāk laika – datora ekrānā. Interneta televīzija ir arī pasaules tendence, savus televīzijas risinājumus internetā jau ir izstrādājuši tādi lielie pasaules dūži kā Apple un Google. Tādēļ, ejot līdzi laikam, arī Lattelecom kā nozīmīgākais televīzijas pakalpojumu virzītājs Latvijā piedāvā progresīvu produktu,» pamato I. Alika.
TV pakalpojumu jomā arvien nozīmīgāku lomu spēlē tehnoloģiju attīstība un platjoslas interneta pieejamība, atzīmē Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.
Viņš norāda, ka pasaulē TV pakalpojumu jomā attīstās arī tā sauktais nelineārais saturs – tās ir filmas vai raidījumi, kas nav piesaistīti konkrētam raidlaikam, bet pieejami skatītājam ērtā laikā.
Lattelecom šobrīd piedāvā trīs televīzijas platformas – virszemes TV (signāls līdz skatītājiem ceļo pa gaisu) un interaktīvā TV (signāls tiek nogādāts pa vadiem) un interneta TV.
Kopumā TV pakalpojumu segmentā lielākie tirgus spēlētāji Latvijā ir Lattelecom, Baltcom, IZZI un Viasat. Lattelecom kopumā TV pakalpojuma segmentā ir 250 tūkst. klientu (ciparu TV + IP TV). Baltcom šajā jomā ir 140 tūkst. klientu, IZZI – 120 tūkst. klientu, bet Viasat satelīttelevīziju skatās ap. 70 tūkst. klientu.