Stiprinot saldumu zīmola konkurētspēju, Laima ieguvusi jaunu vizuālo identitāti. Drīzumā plašākai publikai tiks prezentēta jauna zīmola Laima produktu līnija.
Eriks Smits-Hansens, Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs, komentē: «Laikam ejot un paaudzēm mainoties, arī tādiem vēsturiskiem zīmoliem kā Laima ir svarīgi iet kopsolī ar laika ritējumu. Turpināt būt aktuāliem, runāt par nozīmīgām vērtībām un būt pamanāmiem gan dažādu paaudžu cilvēku ikdienā, gan svinībās. Tādēļ, veidojot jauno Laimas vizuālo identitāti, mums bija svarīgi turpināt Laimas vēsturisko mantojumu un izteikt to mūsdienīgā, konkurētspējīgā rokrakstā.»
Jaunā Laimas vizuālā identitāte būs vienota visam Laimas produktu sortimentam, Laimas saldumu veikaliem un Laimas šokolādes muzejam. Vizuālās identitātes nomaiņas process ir uzsākts un tas notiks pakāpeniski.
«Laimas logotips ir redzamākais un viens no galvenajiem zīmola aktīviem. Jaunā versija veidota, apvienojot elementus no trim nozīmīgiem Laimas periodiem. Pamatā saglabāts lakoniskais mūsdienu raksts, kas papildināts ar vijīgo līniju no pirmā Laimas logotipa, kas radīts vēl pagājušā gadsimta divdesmitajos gados. Līnija zīmei piešķir atraktivitāti un reizē pauž atvērtību, atdarinot smaidu. Lai Laimas produkcija būtu pamanāma veikalu plauktos, jaunā rakstu zīme baltiem vai zelta burtiem izcelta uz izteiksmīga apļa sarkanā krāsā. Arī tas ir likumsakarīgi, jo tieši sarkanā ir bijusi Laimai raksturīgā krāsa vairāk nekā 40 gadus tās pastāvēšanas vēsturē,» papildina Laimas mārketinga vadītāja Maija Brūkle.
Orkla Confectionery and Snacks Latvija kopš 2016. gada sākuma apvieno vairākas juridiskās personas, kas kādreiz darbojās katra individuāli – SIA NP Foods, AS Laima, AS Staburadze un AS Latfood, saglabājot visus zīmolus, produktu portfeļus un ražošanas procesus.