Krosoverkupeja Toyota C-HR diezgan paredzami kļūs par nākamā gada japāņu autogiganta modīgāko un pirktāko modeli Baltijā
Kāpēc? Vispirms jau tāpēc, ka šis uz Toyota Prius platformas būvētais krosovers ir apveltīts ar tādu eksterjera un interjera dizainu, kas ir viens no visu laiku emocionālākajiem dizainiem, kāds Toyota sērijveida modeļiem jebkad ir bijis. Var jau pārmest, ka Toyota apzināti vai neapzināti ir paviesojusies sava tautieša Honda dizaina elementu skapī un dažas detaļas, piemēram, aizmugurējos lukturus, ir «nospērusi» no Honda Civic. Arī pats modeļa nosaukums C-HR drīzāk ir hondisks, nevis tojotisks. Globalizācijas laikmetā to visu var piedot, kaut vai tikai tāpēc, ka Toyota modeļu paletē beidzot ir aizkrāsots baltais plankums, kur savulaik neveiksmīgi mēģināja startēt Toyota Urban Cruiser modelis.
Kas attiecas uz C-HR modeļa cenu, tad tā ir negaidīti zema, vismaz salīdzinot ar to, kas iepriekš kuluāros tika solīts. Bāzes modeļa priekšpiedziņas Toyota C-HR maksās, sākot no 18 390 eiro. Ar Multidrive S variatoru – sākot no 22 570 eiro, bet, pieliekot klāt tam pilnpiedziņu, – sākot no 24 660 eiro. Visbeidzot zaļās domāšanas piekritējiem C-HR hibrīds maksās, sākot no 24 990 eiro. Šie skaitļi liek noprast, ka no C-HR 2017. gadā būs jauzmanās ne tikai citu marku līdzīgas koncepcijas modeļiem, bet arī kompaktklases hečbekiem, tostarp arī Toyota Auris nāksies sajust C-HR klātbūtni tirgū.
Visu auto apskatu Toyota beidzot ļauj vaļu emocijām lasiet 2. decembra laikrakstā Dienas Bizness.