Jaunākais izdevums

Kosmētikas ražotāja SIA "SLFNMD", kuras platforma "Selfnamed" nodarbojas ar skaistumkopšanas produktu ražošanu un apdruku pēc pieprasījuma, ir atvērusi jaunu ražotni ASV, Ziemeļkarolīnas štatā, informē kompānijas pārstāvji.

Šī paplašināšanās iezīmē būtisku pavērsienu uzņēmuma globālajā stratēģijā, padarot ASV klientiem vieglāku un pieejamāku ilgtspējīgas kosmētikas zīmolu radīšanu. Pateicoties jaunajai ražotnei, "Selfnamed" varēs ātri piegādāt personalizētus ādas, ķermeņa un matu kopšanas produktus klientiem visā ASV, skaidro kompānijas pārstāvji.

"Selfnamed" 2021.gadā sāka darboties kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" paspārnē un 2023.gadā sasniedza apgrozījuma pieaugumu par 3,6 reizēm. Šogad uzņēmums nodalījās no "Madara Cosmetics" ar mērķi paātrināt "Selfnamed" attīstību.

"Selfnamed" palīdz uzņēmumiem izveidot savas kosmētikas produktu kolekcijas. Uzņēmuma katalogā ir vairāk nekā 100 dabīgi produkti un videi draudzīgs iepakojums, kurus iespējams personalizēt un pasūtīt "Selfnamed" platformā, tādējādi ļaujot klientiem radīt un audzēt tirgum gatavus kosmētikas zīmolus.

"Selfnamed" līdzdibinātājs un pagaidu izpilddirektors Kristaps Birmanis norāda, ka kompānija līdz šim primāri koncentrējusies uz Eiropas tirgu, bet apmēram 5% klientu bāzes ir no ASV.

"Selfnamed" ir inovatīva platforma, kas pēc pieprasījuma ražo un apdrukā dabīgus skaistumkopšanas produktus, lai klienti varētu ātri radīt savus zīmolus un produktu kolekcijas.

Jau ziņots, ka šī gada jūlijā "Madara Cosmetics" parakstījusi līgumu par tai piederošo 100% SIA "Cosmetics Nord" akciju pārdošanu par 1,19 miljoniem eiro uzņēmuma vadības komandai.

Pēdējo gadu laikā "Cosmetics Nord" izstrādāja "Selfnamed.com" "print on demand" platformu.

"Cosmetics Nord" akciju ieguvējs ir "SLFNMD", kurā esošajai vadības komandai - Anetei Vabulei un Kristapam Birmanim - pieder 30% kapitāldaļu, savukārt pārējie 70% pieder SIA "Kalvi Capital", kuras īpašnieki vienādās daļā ir Uldis Iltners un Lotte Tisenkopfa-Iltnere, kuru līdzdalība "Madara Cosmetics" ir attiecīgi 23,88% un 23,72%.

"SLFNMD" reģistrēta 2024.gada maijā, un kompānijas pamatkapitāls ir 2800 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics par 1,19 miljoniem eiro pārdevusi meitasuzņēmumu Cosmetics Nord

LETA,01.07.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" parakstījusi līgumu par tai piederošo 100% SIA "Cosmetics Nord" akciju pārdošanu par 1,19 miljoniem eiro uzņēmuma vadības komandai, teikts "Madara Cosmetics" paziņojumā biržai "Nasdaq Riga".

Pēdējo gadu laikā "Cosmetics Nord" izstrādāja "Selfnamed.com" "print on demand" platformu.

"Cosmetics Nord" akciju ieguvējs ir SIA "SLFNMD", kurā esošajai vadības komandai - Anetei Vabulei un Kristapam Birmanim - pieder 30% kapitāldaļu, savukārt pārējie 70% pieder SIA "Kalvi Capital", kuras īpašnieki vienādās daļā ir Uldis Iltners un Lotte Tisenkopfa-Iltnere, kuru līdzdalība "Madara Cosmetics" ir attiecīgi 23,88% un 23,72%.

Paziņojumā biržai teikts, ka "Selfnamed" nodalīšana noslēdz uzņēmuma pārorientēšanos uz tā pamatdarbību. Uzņēmums turpinās nodrošināt produktu izstrādi un ražošanu "Selfnamed".

Paziņojumā arī teikts, ka būtisks darījuma aspekts ir tas, ka "Selfnamed.com" platformas turpmākai veiksmīgai attīstībai ir nepieciešami papildu ieguldījumi komandas paplašināšanā, tiešsaistes platformas attīstībā un ieviešanā citos tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2024. gada trešajā ceturksnī AS MADARA Cosmetics sasniedza konsolidēto (neauditēto) apgrozījumu 4,9 miljonu eiro apmērā, kas, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgā ceturkšņa salīdzināmiem rādītājiem, ir par 20,5 % vairāk, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga".

Savukārt 2024. gada pirmajos 9 mēnešos apgrozījums bija 16,1 miljoni eiro, kas ir par 12,2% vairāk nekā tajā pašā periodā pērn.

Uzņēmums uzrādīja spēcīgu un konsekventu izaugsmi stratēģiskajos tirgos: apgrozījums ES (izņemot Latviju) pieauga par 27%, un to veicināja galvenie tirgi, tostarp Vācija, Francija un Somija.

Pārdošanas apjoms Latvijā pieauga par 14 %, savukārt ārpus ES tirgus rezultāti saglabājās stabili. Šie rezultāti atspoguļo uzņēmuma stratēģiju par prioritāti noteikt MÁDARA zīmola izaugsmi, ko atbalsta stabils divciparu pieaugums gan B2B, gan e-komercijas kanālos. Līdztekus MÁDARA izaugsmes paātrināšanai ir pieaudzis arī kontraktražošanas segments, kurā tagad ietilpst Selfnamed.com un MOSSA.

Komentāri

Pievienot komentāru