AS Holding KOLONNA nākotnes plāni saistīti ar darbības izvēršanu Igaunijā, NVS valstīs un Ukrainā.
Kolonna nav atmestusi plānus kļūt par publisku akciju sabiedrību. Krīze šos plānus ir par gadu «atsviedusi» atpakaļ, atklāja Kolonnas dibinātāja un viena no akcionārēm Ieva Plaude – Rēlingere.
Grupas uzņēmumi, kas nodarbojas ar nekustamo īpašumu attīstīšanu un ar to saistīto pakalpojumu sniegšanu, kopējais neto apgrozījums 2009. finanšu gadā (01.10.2008 – 30.09.2009) bija 4,2 miljoni eiro. Kolonna Hotel Group apgrozījums pērn 5,1 milj. eiro, savukārt Kolonna Design Group apgrozījums – 5,7 milj. eiro. Hanzas Flīžu tirgus pērn strādāja ar 4,3 milj. eiro apgrozījumu.
Db.lv jau vēstīja, ka divi no īpašumu grupas uzņēmumiem – a/s Projekts Hanzas 12 un SIA Kolonna Invest ar 48 īpašumu lielu portfeli ir lūguši tiesisko aizsardzību. A/s Projekts Hanzas 12 ārpustiesas tiesiskā aizsardzība jau ir apstiprināta, bet par otru uzņēmumu lēmums tiks paziņots maija otrajā pusē.
Kolonna Cosmetic Group (skaistumkopšanas nozares uzņēmumi Baltijā un Vācijā) apgrozījums pērn bija 55,2 milj. eiro. Kristofs Roišs (Christoph Reusch ), Kolonna Cosmetic Group komercdirektors stāstīja, ka plānos ir darbības paplašināšana Vācijā, Baltijas valstīs, Ukrainā, Krievijā. «Notiek pārrunas par jaunu zīmolu izplatīšanas tiesībām, izskatam iespēju Langguth rūpnīcā Vācijā sākt ražot selektīvā segmenta kosmētiku,» viņš pauda
Kristofs Roišs atzīst, ka kosmētikas nozare Eiropā arī 2009.gadā ir piedzīvojusi izaugsmi – tas ir viens no retajiem sektoriem Eiropā un visā pasaulē. Baltijā tirdzniecības apjomi samazinājās, bet daudz mazāk nekā vispārējais mazumtirdzniecības kritums. Arī nākotnē kosmētikas nozare būšot perspektīva.
Douglas Baltic pērn strādāja ar 30,4 milj. eiro neto apgrozījumu. Douglas šogad turpina nostiprināt tirgus ietekmi Baltijā. Lai gan plānojam mērenu izaugsmi veikalu skaita ziņā, toties piedāvājuma sortiments vēl tiek pilnveidots, raksturoja Andris Kudrjavcevs, Douglas Baltic valdes loceklis.