Istrēgstot akseleratora pedālim, kāds Toyota Prius īpašnieks uz Kalifornijas automaģistrāles zaudējis kontroli pār savu auto kurš traucies pa ātrgaitas maģistrāli ar 90 jūdzēm stundā.
61 gadu vecais Džeimss Saiks (James Sikes), pārvietojoties ar 2008.gada Toyota Prius pa autoceļu Sandjego, apdzinis citu transportlīdzekli un tūlīt pat sapratis, ka viņš vairs nevar samazināt ātrumu.
Neraugoties uz to, ka viņš spēcīgi spiedis bremžu pedāli, automašīna turpinājusi paātrināt ātrumu.
Traucoties pa ceļu, Dž. Saiks zvanījis 911 un uz notikuma vietu nosūtīts patruļas darbinieks.
Izmantojot skaļruni, patruļas darbinieks stāstījis vīrietim, kā viņam jārīkojas, lai mašīna atkal samazinātu ātrumu.
Kad Prius samazinājis ātrumu, vadītājs varējis izslēgt dzinēju un izdevies mašīnu apstādināt.
Policijas darbinieki medijiem norādījuši, ka viņiem nav neviena iemesla neticēt vīrieša stāstītajam par problēmām ar akseleratora pedāli.
Toyota pārstāve informējusi, ka incidentā iesaistītā mašīna ir nogādāta servisā, lai veiktu izmeklēšanu.
ASV Toyota automašīnu negaidītas paātrināšanās dēļ kopš 2007.gada bojā gājuši vismaz pieci cilvēki, raksta medijs.
Db.lv jau ziņoja, ka pirmais atsaukums, kas saistīts ar defektīviem akseleratora pedāļiem, tika izdarīts pērn novembrī, Toyota atsaucot 3.8 miljonus automašīnu ASV. Jau toreiz kompānija atzina, ka jaunie akseleratora pedāļi būs gatavi tikai šī gada aprīlī.Šī gada 22. janvārī sekoja nākamais atsaukums. Šoreiz tika atsaukti 2.3 miljoni automašīnu, apliecinot, ka problēmas ar bīstamu paātrināšanos Toyota transportlīdzekļos ir nopietnākas nekā autoražotājs iepriekš atklājis, bet 28. janvārī kompānija ASV atsauc vēl 1.09 miljonus automašīnu.
Savukārt paziņojot par 2 miljardu ASV dolāru lieliem zaudējumiem, kurus sagādājis lielais skaits atsaukto automašīnu, Japānas automašīnu ražotāja Toyota vadītājs Lielbritānijā Jons Viljams (Jon Williams) atvainojās kompānijas klientiem par sagādātajām neērtībām.