Jaunākais izdevums

Šodien Tokijas centrā, prestižajā Nakameguro rajonā, atklāts pirmais Latvijas preču specializētais veikals Japānā Riga Collection. Veikala īpašnieks kopā ar dzīvesbiedri ir japānis Jodžiro Kavašima (Yojiro Kawashima). Viņš atklāšanā atzinis, ka veikala mērķis vairāk ir tendēts uz draudzības stiprināšanu starp Latviju un Japānu un mazāk uz biznesu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA), kura līdzējusi veikala tapšanai.

Veikala plauktos apmeklētāji varēs gan apskatīt, gan iegādāties tādas preces kā, piemēram, MADARA eko kosmētiku, Munio Candela sveces, Baltu rotu juvelierizstrādājumus, lina izstrādājumus, Cepļi keramiku, An&Angel dizaina stiklu, Ināras Liepas rotaļlietas, Pinumu pasaules grozus, Lāču rupjmaizi un Tīnes vilnas izstrādājumus. Tāpat veikalā būs pieejami bukleti un informatīvie materiāli par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā. Iecerēts, ka veikals kalpos arī kā viens no Latvijas kultūras nesējiem Japānā.

Japānā jau pašlaik darbojas divi veikali, kuros ir iespējams iegādāties Latvijas preces. Tie ir Stenders Ziepju fabrika veikals Osakā un Susu veikals Tokijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu operators SIA "Mogotel" maijā atvēris jaunu četru zvaigžņu viesnīcu "Rixwell Collection Seaside Hotel Jurmala", informē "Mogotel" pārstāvji.

Viesnīca atrodas Jūrmalas centrā - Jaunajā ielā, Dzintaros. Šī ir otrā "Mogotel" Jūrmalā atvērtā sezonas viesnīca (pirmā bija "Rija Eiropa Hotel Jurmala"), un otrā zīmola "Rixwell Collection" viesnīca - vēl Tallinā darbojas dizaina viesnīca "Rixwell Collection Savoy Boutique Hotel".

Viesnīcas ēka 2023.gadā tika pilnībā renovēta, un patlaban "Rixwell Collection Seaside Hotel Jurmala" piedāvā 26 skandināvu stilā ieturētus numurus.

"Mogotel" pārstāvji prognozē, ka pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem Latvijā šogad tuvosies 2019.gada līmenim, bet vēl to nesasniegs. Viesnīcu noslodze iepriekšējā līmenī varētu atgriezties 2024.gadā.

"Mogotel" valdes priekšsēdētāja un izpilddirektore Jeļena Stirna prognozē, ka 2023.gadā Rīgā un citās Latvijas pilsētās viesnīcu noslodze joprojām būs aptuveni 10-15% mazāka nekā 2019.gadā. Tas skaidrojams ar faktu, ne Rīgā, ne arī visā Latvijā organizētā/grupu tūrisma pieprasījums nav atgriezies pirmspandēmijas līmenī, tāpat arī Āzijas, ASV, Kanādas un citu valstu ceļotāju interese par Eiropu vēl nav pietiekami augsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas zīmoli Riga Collection, Munio Candela un Madara piedalās projektā Design Tide Tokyo 2011, kas ir pārstāvēta vienā no galvenajiem Japānas lielveikalu ķēdes veikaliem Tokijā Mitsukoshi, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA)

Latvijas uzņēmumu dalība projektā tiek īstenota ar LIAA pārstāvniecības Japānā un Latvijas vēstniecības atbalstu.

Ikgadējais mūsdienu dzīves stila un interjera preču projekts Design Tide Tokyo 2011 turpināsies līdz šā gada 8.novembrim. Projekta laikā Mitsukoshi lielveikalā, kas atrodas Tokijas prestižākajā iepirkšanās rajonā Ginza, Latvijas preču ražotāji izstāda savu produkciju, ko ir iespējams arī iegādāties.

Lielveikalu dienā apmeklē līdz 80 tūkstošiem cilvēku. Projekta ietvaros Latvijas preces ir izvietotas Relax Time zonā, kas japāņiem asociējas ar bagātu dabu, dabīgiem materiāliem un nesteidzīgu laika pavadīšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Elizabetes ielā Rīgā plāno atvērt Radisson RED zīmola viesnīcu

LETA,13.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu grupa The Rezidor Hotel Group līdz 2020.gadam Rīgā plānot atvērt jaunu Radisson RED zīmola viesnīcu, informēja viesnīcu grupas pārstāvji.

Aģentūra LETA šā gada martā jau vēstīja, ka nākamo trīs gadu laikā viesnīcu grupa Carlson Rezidor Hotel Group plāno Rīgā atvērt vēl vienu no tās pārstāvēto zīmolu - Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām.

Jaunā viesnīca ar 220 numuriņiem būs pirmā Radisson RED zīmola viesnīca Latvijā, kas ir viesnīcu grupas Carlson Rezidor Hotel Group jaunais dzīvesstila zīmols tā sauktās millenials paaudzes ceļotājiem. Radisson RED viesnīca Rīgā tiks atvērta sadarbībā ar nekustamo īpašumu pārvaldītāju Astor Group.

The Rezidor Hotel Group izpilddirektora vietnieks un galvenais attīstības speciālists Elijs Junjes norāda, ka Rīgā gaidāmā Radisson Red zīmola viesnīca pastiprinās viesnīcu grupas klātbūtni tirgū un tās dominējošo pozīciju Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Tokijā atklāts Latvijas preču Ziemassvētku tirdziņš

Lelde Petrāne,25.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 24.oktobra līdz 7.novembrim Mitsukoshi Isetan Design Tide Tokyo 2012 projekta ietvaros Latvijas preču veikals Riga Collection un Latvijas zīmoli Munio Candela un Hugu piedalās izstādē - pārdošanā centrālajā un lielākajā Japānas universālveikalu ķēdes Mitsukoshi veikalā Tokijā, informē Latvijas Republikas vēstniecība Japānā.

Divu nedēļu garumā veikala apmeklētājiem būšot iespēja iepazīt Ziemassvētku svinēšanas tradīcijas Latvijā un uzzināt par valsti, kurā aizsākušās eglītes izrotāšanas tradīcijas. Savukārt 3.novembrī ir plānota veikala apmeklētāju un citu interesentu tikšanās ar Latvijas vēstnieku Japānā Pēteri Vaivaru, kuras laikā būs apskatāmas vēstnieka uzņemtās fotogrāfijas par Latviju.

Mitsukoshi universālveikals atrodas Tokijas prestižākajā iepirkšanās rajonā - Ginza. Dienā lielveikalu apmeklē no 40 000 līdz 80 000 cilvēku. Šogad par šī pirmsziemassvētku projekta tēmu ir izvēlēta Connecting to the future-Kids Design. Izstādē tiks prezentētas dizaina lietas un apģērbi bērniem, tāpēc arī Latvijas preču stendā ir rokām darinātās mīkstās rotaļlietas, Ziemassvētku rotājumi, adītie aksesuāri bērniem. Tāpat arī latviešu bērnu zīmējumi ir izmantoti universālveikala vitrīnu ekspozīcijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atver pirmo specializēto Latvijas preču veikalu Japānā

Vēsma Lēvalde,22.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

24.jūlijā durvis ver pirmais Latvijas preču specializētais veikals Japānā Riga Collection. Šāda tipa veikals ir ne tikai pirmais Latvijas preču specializētais veikals Japānā, bet, iespējams, arī pirmais visā pasaulē.

Tā apgalvo Ārlietu ministrija paziņojumā presei. Veikala izveidošanas ideja un tās realizācija pieder Latvijas draugam, uzņēmējam Jodžiro Kavašimam (Yojiro Kawashima) ar kundzi. Veikala plauktos apmeklētāji varēs gan apskatīt, gan iegādāties tādas preces kā linu un tā izstrādājumus, trikotāžas izstrādājumus, rotaļlietas, stikla dizaina priekšmetus, medu, šokolādi, aromātiskās sveces un ekokosmētiku.

Plānots, ka veikals Riga Collection pulcēs ne tikai Latvijas preču potenciālos cienītājus, bet kalpos arī kā viens no Latvijas kultūras nesējiem Japānā un piedāvās visiem interesentiem iepazīties tuvāk arī ar latviešu kultūru. Tāpat veikalā būs pieejami bukleti un informatīvie materiāli par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā bāzētais starptautiskais viesnīcu operators Mogotel Hotel Group janvāra pirmajās dienās pārņēma četrzvaigžņu viesnīcu Latvijas kūrortpilsētā Siguldā.

Rixwell Segevold Hotel piedāvā 43 numurus, SPA zonu ar baseinu un saunu, restorānu un divas konferenču zāles.

Viesnīca atrodas divu kilometru attālumā no pilsētas centra un dažu minūšu brauciena attālumā no Siguldas pils. Rixwell Segevold Hotel ir 12.viesnīca Latvijā, kuru pārvalda uzņēmums Mogotel.

Rixwell Segevold Hotel būs otrais reģionālais objekts Mogotel portfelī pēc viesnīcās Jūrmalā. Tieši Siguldu mazāk ietekmē sezonalitāte, ja salīdzina, piemēram, ar Jūrmalu. Te ir pārdomāta tūrisma, kultūras, sporta un lietišķā programma visa gada garumā, tādēļ Mogotel eksperti prognozē augstu pieprasījumu pēc komfortablām naktsmītnēm. Siguldu nereti dēvē par ziemas aktivitāšu centru – pilsētā un tās apkaimē atrodas vairāki slēpošanas centri, kā arī bobsleja trase, kas atrodas piecu minūšu gājiena attālumā no viesnīcas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Skandināvijas viesnīcu ķēde Choice sāk darbību Baltijā

Ingrīda Drazdovska,29.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmā Latvijas prezidenta Jāņa Čakstes dzimtas turpinātāji, sadarbojoties ar lielāko viesnīcu ķēdi Skandināvijā AS Choice Hotels Scandinavia, izveidojuši kopuzņēmumu SIA Choice Hotels Baltics.

Tā mērķis ir Baltijas valstīs izveidot un Choice viesnīcu tīklam pievienot virkni viesnīcu. Jau šobrīd Rīgā un Tallinā darbojas pa vienai Choice ķēdes viesnīcai. Savukārt turpmāko trīs gadu laikā plānots izveidot vēl deviņas Choice ķēdes viesnīcas Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

Čakstes ģimene Rīgā vada viesnīcu Clarion Collection Hotel Valdemars, kas Choice viesnīcu ķēdei pievienojās 2009. gada sākumā. Pēc viņu iniciatīvas izveidots kopuzņēmums ar lielāko viesnīcu ķēdi Skandināvijā, lai arī Igaunijā, Latvijā un Lietuvā izveidotu virkni Choice viesnīcu.

SIA Choice Hotels Baltics darbības stratēģija ir vērsta uz sadarbības līgumu slēgšanu ar jau esošajām viesnīcām un to pievienošanu Choice viesnīcu ķēdei. Jaunizveidotā uzņēmuma izpilddirektors ir Kārlis Čakste (Karl Mikael Čakste).

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Gatavojoties Rail Baltica, pie Origo būvēs jaunu viesnīcu

Natālija Poriete,27.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vasaras beigās Rīgā plānots sākt būvēt operatora Radisson viesnīcu, kura strādās ar zīmolu Red, intervijā rus.db.lv pastāstīja kompānijas Astor Group finanšu direktors Māris Stafeckis.

Paredzams, ka būvniecība ilgs 18 mēnešus.

Viesnīca tiks būvēta Rīgas centrā – netālu no tirdzniecības centra Origo, līdzās vietai, kur būs Rail Baltica stacija. Patlaban tajā vietā atrodas Mildas tirdziņš, līdz ar to precīza viesnīcas atrašanās vieta būs starp Satekles, Elizabetes un Birznieka-Upīša ielām.

«Vēsturiski mums jau šī vieta pieder – zemes gabals un trīs uz tā atrodošās ēkas. Šīs viesnīcas atrašanās vieta būs labākā no visām mūsu viesnīcām. Līdzās Rail Baltic dzelzceļa terminālim , kas ir milzīgs infrastruktūras pluss,» viņš uzsvēris.

M. Stafeckis pastāstīja, ka viesnīcu pārvaldīs Rezidor Hotel Group, bet operators būs Radisson. Ja nesen atvērto viesnīcu zīmols ir Park Inn, tad jaunā viesnīca būs ar zīmolu Red, kas, pēc viņa teiktā, nav īpaši izplatīts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Divu Park inn by Radisson viesnīcu izveidē Rīgā investēti 25 miljoni eiro

Zane Atlāce - Bistere,23.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 23.martā Rīgā oficiāli atklātas divas jaunās Park Inn by Radisson tīkla viesnīcas - Park inn by Radisson Residence Riga Barona un Park Inn by Radisson Riga Valdemara, informēja The Rezidor Hotel Group reģionālais viceprezidents Mišels Stalports (Michel Stalport).

Viesnīcu izveidē Rīgā investēti 25 miljoni dolāru. M.Stalports informēja, ka tuvākajā laikā Rīgā plānots atklāt vēl vienu Radisson tīkla viesnīcu. Sīkāka informācija par šo ieceri vai plānotajām investīcijām netiek atklāta, lai nekavētu vai neizjauktu pārrunu procesu, kurā iesaistītas gan bankas, gan pilsēta. Aģentūrai LETA ziņo, ka tā varētu būt viena no uzņēmuma pārvaldīto zīmolu Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām. Nosauktie zīmoli līdz šim Latvijā nav pārstāvēti.

Db.lv jau rakstīja, ka janvārī durvis vēra viesnīca Park Inn by Radisson Rīga, Valdemāra, kas atrodas Pārdaugavā, blakus NATO Stratēģiskās komunikācijas izcilības centram un iepretī Latvijas Bankas naudas glabātuvei. Viesnīcā izveidoti 178 numuri, trenažieru zāle, restorāns, daudzfunkcionāls konferenču centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga oficiāli paziņojis par nozīmīgu telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi. Abi veikali šā gada rudenī papildinās tirdzniecības centra 120 veikalu piedāvājumu.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Tirdzniecības centra attīstības plāna ietvaros divkārt tiks palielināta arī Mango veikala platība, sasniedzot 500 kvadrātmetrus.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Īstenojot Galleria Riga attīstības plānu, pēdējo sešu mēnešu laikā veikti 38 darījumi, lai radītu vietu jaunajiem nomniekiem un modernizētu tirdzniecības centra konceptu. Pārbūves darbu laikā tiks izveidota arī trīs līmeņu organiskā stikla paneļu fasāde, kas ieeju tirdzniecības centrā padarīs pārskatāmāku un atvērtāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta ar FOTO: Hilton Garden Inn Riga Old Town plāno atklāt rudenī

Žanete Hāka,11.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Hilton Garden Inn Riga Old Town» būs pirmā «Hilton» zīmola tīkla viesnīca Latvijā, un tās izveidē kopumā plānots investēt 23 miljonus eiro. Viesnīcu plānots atvērt šī gada rudenī, informē uzņēmuma pārstāvji.

Nupat par Latvijas «Hilton Garden Inn Riga Old Town» vadītāju iecelts Lauris Gedrovičs.

Lauris Gedrovičs vairāk nekā 10 gadus ir strādājis par dažādu starptautisku viesnīcu ķēžu direktoru un vadītāju Lielbritānijā, piemēram, «IHG», «Accor» un «Hilton». Iepriekš pildījis izpilddirektora pienākumus luksuss klases viesnīcu ķēdē «O»Callaghan Collection».

«Hilton Garden Inn Riga Old Town» plānots atvērt šī gada rudenī, kad viesiem tiks piedāvāti aptuveni 100 viesnīcas numuriņi, konferenču zāles un restorāns «Beef Room». Sākotnēji plānots izveidot 50 cilvēku lielu komandu, kas šobrīd tiek komplektēta. Plānotais šī brīža projekta investīciju apmērs – 13,5 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī durvis vērs COS veikals t/c Galleria Riga, piedāvājot 2016. gada rudens-ziemas kolekciju, liecina šodien izplatīts paziņojums.

Kā db.lv jau ziņoja, Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga šā gada marta beigās oficiāli paziņoja par telpu nomas līguma noslēgšanu ar Hennes & Mauritz (H&M) Group par pirmā COS (Collection of Style) veikala atvēršanu Baltijā un plaša H&M veikala izveidi.

Ar diviem jaunajiem veikaliem starptautiskā Zviedrijas mazumtirdzniecības grupa kļūst par nozīmīgāko tirdzniecības centra Galleria Riga nomnieku.

Galleria Riga cer piesaistīt ievērojami daļu H&M un COS klientu auditorijas gan Latvijā, gan arī ārvalstu viesu vidū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrs Galleria Riga paplašinājies – tam nedēļas nogalē pievienojās pirmais apģērbu zīmola COS (Collection of Style) veikals Baltijā, kā arī uz pusi tiek palielinātas zīmola Mango veikala telpas.

Novembrī centrā durvis vērs H&M veikals.

Tuvāko 3 mēnešu laikā Galleria Riga plāno iedzīvināt papildu 6000 kvadrātmetru lielu platību. Galleria Riga 5. stāvā tiks atvērts sporta klubs My Fitness, bet 7. stāvā - restorāns Asia Today.

Jauno veikalu atvēršana un centra modernizēšana esot viens no jaunās stratēģijas soļiem.

Dānijas investoru grupai piederošais tirdzniecības centrs Galleria Riga ir jaunākais tirdzniecības centrs Rīgā. 2010. gadā tas tika atvērts Tērbatas ielas kvartālā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko gadu laikā Rīgas ostā varētu ienākt vairākas jaunas ASV kruīza līnijas, tāpat drīzumā varētu būt gaidāma dažu lielo kruīza līniju atgriešanās, informē Rīgas Brīvostas pārvaldē.

“Šis bijis grūts laiks Baltijas jūras reģionam, bet ir cerības, ka pakāpeniski atkal atgriezīsimies pie augšupejošas tendences, kā tas bija pirms pandēmijas un Krievijas sāktā kara sākuma Ukrainā”, situāciju nozarē komentē Jens Chr. Skrede, Cruise Europe izpilddirektors.

Šī gada aprīlī Rīgas brīvostas pārvalde kopā ar Rīgas investīciju un tūrisma aģentūru, Ro-Pax Terminal un Riga Cruiseship Agency piedalījās “Seatrade Global 2024”, kur pārstāvēja Rīgas ostu un pilsētu pasaules lielākajā kruīza tūrisma izstādē, tikās ar nozares partneriem un kruīza kompāniju pārstāvjiem, lai pārrunātu nākamo gadu kruīzu līniju plānus un aktuālās rezervācijas. Foruma laikā gūts apstiprinājums, ka tuvāko gadu laikā Rīgas ostā varētu ienākt vairākas jaunas ASV kruīza līnijas, tāpat drīzumā varētu būt gaidāma dažu lielo kruīza līniju atgriešanās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Nemaz ne tik tālā Japāna

Latvijas Republikas ārkārtējais un pilnvarotais vēstnieks Japānā Pēteris Vaivars,09.06.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas vēstniecība Japānā uzsāka savu darbību 2006.gada aprīlī. Visu šo laiku viens no galvenajiem vēstniecības uzdevumiem ir veicināt ekonomisko sadarbību starp Latviju un Japānu, kas sevī ietver eksporta veicināšanu no Latvijas uz Japānu un investīciju piesaisti no Japānas uz Latviju. Šodien apskatīšu dažas aktualitātes šajos virzienos.

Pēc provizoriskiem datiem Latvijas kopējais eksports uz Japānu 2009.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, ir pieaudzis par 14% un sasniedza 17.6 milj. LVL. Galvenās Latvijas eksporta preces uz Japānu bija: koksne un tās izstrādājumi, minerālie produkti (kūdra), ķīmiskā produkcija (farmācija). Pēdējo gadu laikā, samazinoties izejvielu īpatsvaram Latvijas eksportā, pakāpeniski palielinās gatavās produkcijas īpatsvars. Pavisam īsi par trim galvenajām eksporta grupām.

Farmācija:

Latvijas-Japānas ekonomiskajām saiknēm ir diezgan ilga vēsture. Tās pamatā ir farmācijas nozare. 1965.gadā uzņēmumam Grindeks aizsākas sadarbība ar Japānas farmācijas uzņēmumu Taiho Pharmaceutical par preparāta ftorafur piegādēm uz Japānu. Šī sadarbība turpinās arī šodien, paplašinoties ar jaunām sadarbības formām. Medicīnas iekārtu ražotājs Biosan jau vairākus gadus izplata savu produkciju Japānā. Tāpat Japānas tirgū ir pārstāvēts analītiskās programmatūras ražotājs ķīmijas un farmācijas nozarei - Latvijas kompānija ChromSword. Šī gada aprīlī četri Latvijas uzņēmumi tika pārstāvēti Latvijas stendā farmācijas izstādē CPhI Tokijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināts ar foto - Gints Bude: sapratu, ka «melnais caurums» ir kvalitatīva vīriešu veļa

Lelde Petrāne,23.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

T/C GALLERIA RIGA norisinājās Gints BUDE RIGA – pirmā vīriešu veļas veikala Latvijā – atklāšana.

Modes dizainers Gints Bude skaidro: «Ilgus gadus ģērbjot klientus, dažādu TV šovu dalībniekus un pārzinot veikalu piedāvājumu, sapratu, ka «melnais caurums» ir kvalitatīva vīriešu veļa. Divarpus gados paveiktais iepriecina, jo visatzinīgāk to novērtē tieši ārzemnieki.»

Sadarbības partneris un jaunā produkta reklāmas «seja» ir aktieris Andris Bulis.

Veidojot šīs līnijas modeļus, daudzi vīrieši ilgstoši testējuši veļas paraugu tūkstošus, stāsta G. Bude. Līnijas modeļi izgatavoti no organiskās kokvilnas.

1994. gadā Gints Bude prezentēja pirmo vīriešu veļas kolekciju Latvijā, kas bija trikotāžas izstrādājumu ražotāja A/S Rita pasūtījums. 2012. gadā sadarbībā ar A/S Rita RIGA FASHION WEEK ietvaros G. Bude prezentēja plaša patēriņa trikotāžas izstrādājumu kolekciju sievietēm un vīriešiem. Interesi izraisīja vīriešu veļa un G. Bude tika uzaicināts dalībai Austrumeiropas reģiona apģērbu izstādē gadatirgū - CMP Collection Première Moscow.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamā gada ziemas sezonā daļa Rīgas viesnīcu plāno palielināt cenas, atzīst viesnīcu pārstāvji.

Maritim park hotel Riga viesnīcas direktore Ieva Ozola informēja, ka, reaģējot uz cenu kāpumu un investīcijām viesnīcas uzlabojumos, istabiņu cenu pieaugums varētu sasniegt 30%. «Mēs katru mēnesi veicam salīdzinājumu par to, kā mainās cenas, un, izvērtējot cenu pieaugumu gada izteiksmē, izmaksas ir pieaugušas par 50%, līdz ar to arī istabiņu cenas nākamgad varētu pieaugt par 30%,» pastāstīja Ozola. «Ir pieaudzis nekustamā īpašuma nodoklis, izmaksas par elektrību, ir cēlusies arī darba alga. Kā arī brokastu sagatavošanas izmaksas ir palielinājušās – ir cēlušās gaļas un piena cenas,» paskaidroja Ozola.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā bāzētais starptautiskais viesnīcu operators Mogotel Hotel Group turpina papildināt savu portfeli ar jauniem objektiem. Jaunatvērtajām četru un piecu zvaigžņu viesnīcām atvēršanai Igaunijā, Vācijā un Polijā pievienojas viesnīca Rija Eiropa Hotel Jurmala.

Viesnīca atrodas blakus Dzintaru koncertzālei. “Numuru pārdošana tika uzsākta pirms viesnīcas atklāšanas, un jau divu dienu laikā piepildījums sasniedza 100%. Ievērojot, ka iepriekšpārdošanas praktiski nebija, numuru rezervēšanas ātrums pārsniedza visas prognozes. Analizējot rezervāciju skaitu, varam apgalvot, ka pieprasījums Jūrmalā augustā salīdzinājumā ar jūliju ir palielinājies par 8%. Mēs redzam, ka vairums viesu mūsu viesnīcu izvēlas garākai atpūtai, rezervējot numurus trīs naktīm un ilgāk. Pie mums brauc viesi no Baltijas kaimiņvalstīm, pēc tam reitingā seko ceļotāji no Somijas un Vācijas. Lielākā daļa viesu ir pāri vai ģimenes ar bērniem, kuri ierodas Jūrmalā kā tūristi," saka Mogotel Hotel Group izpilddirektore Jeļena Stirna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģimenes uzņēmums Home Boots nodarbojas ar stilīgu mājas zābaciņu ražošanu ar tirdzniecības zīmi KusKus. Uzņēmuma darbības laikā KusKus mājas zābaciņi ir guvuši panākumus un tuvākajā laikā plānots uzsākt produkta virzību uz Skandināviju.

Pēc Home Boots līdzīpašnieces Ineses Tukišas vārdiem, viņas ģimenes uzņēmumam jau noris pārrunas ar potenciālajiem partneriem Skandināvijas valstīs un tas ir gatavs izskatīt arī citu valstu piedāvājumus. «Mēs jau esam pieraduši, ka gan mūsu pircēju, gan mūsu partneru pirmā reakcija, ieraugot KusKus mājas zābaciņus, ir patīkams izbrīns,» stāsta Inese Tukiša.

Skandināvijas uzņēmēji augsti vērtē to, ka KusKus mājas zābaciņi tiek ražoti Latvijā un ir roku darbs. KusKus mājas zābaciņu šūšanā virsaudumam tiek izmantoti visdažādākie materiāli – sākot no kokvilnas līdz pat samtam, pildījumam – 100% vilna, ārējai zolei – dabīgā āda. Īpaša uzmanība tiek pievērsta detaļām, piemeklējot īpašus ar roku darinātus auduma ziedus, pērlītes, mežģīnes vai speciāli veidotus pušķus. Šādi mājas apavi nodrošina siltumu, kas ir līdzvērtīgs vilnas zeķēm un ir piemēroti vēsam klimatam. Atšķirībā no tradicionālajām čībām, tie stingri turas uz kājas un ir īpaši ērti pārvietojoties pa trepēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā bāzētais starptautiskais viesnīcu operators Mogotel Hotel Group noslēdzis franšīzes līgumu ar vienu no lielākajiem viesnīcu uzņēmumiem pasaulē IHG Hotels & Resorts un 2024. gada 2. septembrī Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā vēris durvis viesnīcai voco Stockholm Kista.

Viesnīcu zīmols voco hotels jau ir pārstāvēts 25 valstīs un tam ir gandrīz 100 objektu visā pasaulē. Mogotel Hotel Group šis ir būtisks līgums un svarīgs uzņēmuma portfeļa papildinājums. Šobrīd Mogotel pārvalda 22 viesnīcas deviņās valstīs, kopumā apkalpojot vairāk nekā 3200 viesnīcu numurus.

“Atverot viesnīcu voco Stockholm Kista, Mogotel Hotel Group ar lepnumu ienāk Zviedrijas tirgū. Šī paplašināšanās piepilda mūsu ambīcijas un stratēģisko fokusu uz ilgtspējīgu izaugsmi. Mēs redzam, ka viesmīlības nozare Zviedrijā piedzīvo uzplaukumu. Stokholmas viesnīcās pavadīto nakšu skaits gadā pārsniedz 15 miljonus, tostarp pērn par 5% pieauga ārvalstu viesu skaits. Nozares kopējie ieņēmumi pagājušajā gadā palielinājās par 4%, sasniedzot aptuveni 130 miljardus Zviedrijas kronu. Mogotel klātbūtne šajā dinamiskajā Eiropas pilsētā ir apliecinājums mūsu mērķim piedāvāt augstākās klases naktsmītnes un nodrošināt ceļotājiem izcilu pieredzi,” stāsta Mogotel Hotel Group izpilddirektore Jeļena Stirna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) pārstāvniecība Japānā sadarbībā ar vēstniecību Tokijā un uzņēmumu Isetan Mitsukoshi Ltd. no 11. līdz 17. novembrim organizē Latvijas preču prezentāciju vadošajā Japānas universālveikalā Isetan Shinjuku Department Store, informē Latvijas pārstāvniecība Latvijā.

Pasākuma atklāšanā 11. novembrī piedalījās vēstnieks Japānā Normans Penke. Sarunā ar universālveikala ģenerāldirektoru Masaaki Takano vēstnieks ļoti atzinīgi novērtēja šī gada koncepcijas izcilo izpildījumu, kā arī izvēlēto Latvijas zīmolu dažādību un kvalitāti. M. Takano no savas puses pateicās par līdzšinējo sadarbību un piedāvāja sadarbību ar Latviju attīstīt arī turpmāk, jo par vienu no galvenajām misijām veikalsuzskata ne tikai vislabākās kvalitātes produktu un pakalpojumu piedāvājumu, bet arī klientu izglītošanu un iepazīstināšanu ar dažādu valstu kultūru un tradīcijām.

Latvijas stends izstādīts, īstenojot universālveikala koncepciju World Compass, lai iepazīstinātu apmeklētājus ar dažādu valstu kultūru un dzīves stilu. Tajā aplūkojami Latvijas apģērbu, modes aksesuāru un interjera preču zīmoli, kas tika atlasīti sadarbībā ar veikala Isetan vadošajiem iepircējiem, kuri augstu novērtēja Latvijas ražojumu augsto kvalitāti un dabīgos izejmateriālus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Latvijas nedēļas laikā Tokijā prezentē Latvijas preces

Gunta Kursiša,05.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas galvaspilsētā Tokijā, Minami-Aojamā, galerijā Athalie noris «Latvijas nedēļa», kuras laikā vienkopus atrodamas Latvijas ražotāju preces, kā arī tiek iepazīstināts ar Latvijas kultūru un tradīcijām.

«Latvijas nedēļa» Athalie galerijā notiks no 31. augusta līdz 13. septembrim. Pasākumu rīko Latvijas Investīciju un Attīstības aģentūra (LIAA), sadarbojoties ar Latvijas vēstniecību Japānā

Kopumā pasākuma laikā vienuviet tiek pulcēti dažādi Latvijas ražotāji un preču izplatītāji. Tokijā tiks prezentēti Japānā jau nopērkamie produkti, kā arī vēl Japānā neredzētas Latvijas preces. Pasākumā ar Latvijā ražotajām precēm, amatnieku un mākslinieku darbiem piedalās tādi veikali un uzņēmumi kā Riga Collection, Kobe Subaru, Stenders Japan, Ginta Ltd., Ariel Trading Co.,Ltd. Hugu un Munio Candela pārstāvji Japānā, Emyu Co.,Ltd. Formag Inc., bērnu apģērbu zīmolu Beekid un My Sunny Sets pārstāvis, un izdevniecība Doyosha.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Zināmi Zviedrijas Biznesa gada balvas finālisti

Dienas Bizness,03.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekspertu žūrija noteikusi finālistus, kas pretendēs uz «Zviedrijas Biznesa gada balvu 2012» stabili augošu un ilgtspējīgu uzņēmumu, sociālās atbildības projektu, jauno uzņēmēju un vides balvas kategorijās.

Kategorijā «Stabili augošs un ilgtspējīgs uzņēmums» šogad iesniegts lielākais pieteikumu skaits - 30 uzņēmumi, bet finālam žūrija izvirzījusi pārtikas ražotāju Aloja-Starkelsen, kokapstrādes uzņēmumu Latvijas Finieris un tipogrāfiju Livonia Print.

Kategorijā «Korporatīvās sociālās atbildības projekts» šogad saņemts 21 pieteikums. Finālam ir izvirzīti dažāda mēroga sociālās atbildības projekti, kuri gan demonstrē uzņēmumu korporatīvās vērtības, gan arī sniedz atbalstu dažādām sabiedrības grupām - Clarion Collection Hotel Valdemars ar projektu Viena viesnīca – viena ģimene, Henkel Latvia mācību projekts SOS bērnu ciematos Veidojot nākotni un Lattelecom iniciatīva interneta prasmju mācīšanai gados vecākiem cilvēkiem «Pieslēdzies, Latvija!».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Depozīta Iepakojuma Operators (DIO) sadarbībā ar SIA “Tomra Collection Latvia” un mazumtirgotāju SIA “Maxima Latvija” uzstādījis Latvijā pirmo lielapjoma taromātu jeb beramtaromātu, kurā iespējams nodot līdz pat 100 PET iepakojumiem un skārdenēm vienlaikus.

Jaunais taromāta modelis uzstādīts pie Maxima XXX veikala Andreja Saharova ielā, Rīgā, un pieejams ikvienam depozīta sistēmas lietotājam. Plānots, ka jau tuvākajā laikā darbību uzsāks arī otrs beramtaromāts, kas jau ir uzstādīts pie tirdzniecības centra “Spice”, bet gaida apstiprinājumu no Rīgas būvvaldes.

“Pieredze rāda, ka iedzīvotāji taromātos vienā reizē nodod vidēji 20 iepakojumus, taču ir lietotāji, kas uzkrāj lielus tukšo iepakojumu apjomus, līdz ar to esam spēruši soli pretim arī šiem klientiem, lai nodrošinātu vēl ātrāku un ērtāku iepakojumu nodošana procesu. Beramtaromātu ietilpība un pieņemšanas ātrums ir būtiski lielāks, un arī apkopes tiem ir jāveic retāk, turklāt turpat blakus atradīsies jau esošais kiosks ar diviem taromātiem, kas būs piemērotāks mazāku apjomu nodošanai. Esmu patiesi priecīgs, ka tik agrīnā depozīta sistēmas darbības posmā varam papildināt taromātu tīklu ar šo jauno lielapjoma modeli, tādēļ izsaku pateicību tirgotājiem un taromātu uzstādītājiem par operatīvo sadarbību,” komentē SIA Depozīta Iepakojuma Operators valdes priekšsēdētājs Miks Stūrītis.

Komentāri

Pievienot komentāru