Francijas futbola čempionāta grands Parīzes «Saint-Germain» pusstundas laikā ir pārdevis visus 1000 T-kreklus ar Parīzes Dievmātes katedrāles simboliku.
PSG svētdien Francijas čempionāta mačā uz saviem krekliem sponsora logo bija aizvietojuši ar Dievmātes katedrāles attēlu, un spēlētāju uzvārdu vietu rotāja uzraksts «Notre-Dame». Pārdotie krekli bija kopijas no oriģināliem, kuri tika izmantoti svētdienas spēlē pret «Monaco».
«500 pārdevām internetā, vēl 250 kluba suvenīru veikalā, bet atlikušos 250 Elizejas lauku rajonā,» šādi par pārdotajiem krekliem sociālajā vietnē «Twiter» ziņo PSG komanda.
Katrs no krekliem maksāja 100 eiro, bet futbola klubs atteicās sniegt sīkākas detaļas par to, cik liela naudas summa tika noziedota labdarības organizācijām, kuras sadarbojas ar glābšanas dienestiem.
Kā ziņots, Parīzes Dievmātes katedrālē pagājušās pirmdienas vakarā izcēlās ugunsgrēks, kas nodarījis plašus postījumus pasaulslavenajam dievnamam. Ugunsdzēsējiem izdevies izglābt 850 gadus senās būves akmens pamatstruktūru, taču liesmas iznīcinājušas jumtu un citas katedrāles būvdetaļas, tostarp sabruka katedrāles torņa 93 metrus augstā smaile.