Automašīnu mazgāšanas pašapkalpošanās staciju popularitāti pierāda iedzīvotāju lielā interese par tām un strauji pieaugošais šāda veida staciju skaits Latvijā, kas lielākoties ir nevis tīkli, bet vienas stacijas uzņēmumi. Pieaugot automašīnu mazgāšanas pašapkalpošanās staciju popularitātei visā pasaulē, pieaug arī klientu prasības – arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta tam, cik ātrā laikā iespējams nomazgāt savu automašīnu, ar kādām izmaksām jārēķinās un kādas ir pieejamajās ekstras.
Līdz ar tirgus situācijas izmaiņām nav mainījies mūsu plāns atvērt 40 Wash&Drive stacijas, bet ir mainījusies uzņēmuma stratēģija. Tiek atvērtas stacijas pilsētās, kurās sākotnēji stacija nebija plānota, un šobrīd ir plāni tādas atvērt arī mazajās pilsētās. Pirms staciju izbūves uzsākšanas uzņēmums monitorē tirgus situāciju, un, ja ir ticība vietai, zemei un nolūkotais zemes gabals ir iedzīvotāju kustības centrā, tiek uzsākta stacijas celtniecība, taču, kamēr stacija tiek uzcelta, paiet vidēji gads, pusotrs, un tā laikā var daudz kas mainīties.
Ņemot vērā lielo iedzīvotāju interesi par šāda veida pakalpojumu pieejamību, ir parādījušās samērā daudzas vienas stacijas pašapkalpošanās automazgātavas, kas veicina attiecīgās pilsētas «tirgus pārkaršanu». Šāda situācija ir novērojama Jēkabpilī, līdzīgas tendences ir vērojamas arī Liepājā. Situācija radusies, jo vietējie komersanti, novērojot situāciju saulainās dienās, ir atvēruši tirgum nepiemēroti daudz staciju. Šajā biznesā jāņem vērā klimats, saulainu dienu Latvijā ir samērā maz. Arī izmaksas uz vienu staciju ir daudz lielākas nekā tīklam. Ja tirgus ir pārkarsis, vienai stacijai šīs izmaksas ir lielākas nekā peļņa, un ar laiku var novērot mazo staciju pārdošanu, kas jau notiek Jēkabpilī. Liepājā šobrīd vēl nav šādas situācijas, taču esam šādai iespējamībai gatavi, jo mums kā tīklam ir vieglāk izlīdzināt izmaksas un «pārlaist» lietainās un vēsās dienas.