Par godu saldumu fabrikas Laima 145 gadu pastāvēšanas jubilejas gadam, uzņēmums laiž klajā jaunu Retro šokolādes kolekciju, kuras iepakojuma dizains veidots kā retrospekcija Laimas iepakojumu vēsturē, informē uzņēmumā.
Īpašās Retro šokolādes kolekcijas izstrādē uzņēmums ieguldījis 35 tūkstošus eiro.
Retro šokolādes kolekcijas radīšana ir viena no Laimas jubilejas gada aktivitātēm, kuras mērķis ir iepazīstināt sabiedrību ar fabrikas Laima vēsturi un atklāt Laimas šokolādes pagatavošanas meistarības mākslu. Īpašā kolekcija sastāv no septiņiem produktiem. Deserta konfekšu izlase ir veidota kā retrospektīvs atskats uz Laimas produktu retro stila iepakojumiem, kas modē bija pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados. Savukārt ogu konfekšu izlases dizains veidots par godu četrdesmitajiem gadiem, kad Latvijas sabiedrības interesi valdzinājusi Japānas kultūra.
AS Laima savu produkciju eksportē uz vairāk nekā 37 pasaules valstīm – ASV, Kanāda, Ķīna, Izraēla, Lielbritānija, Īrija, Krievija, Baltkrievija, Azerbaidžāna, Kazahstāna un Turkmenistāna. Eksporta apjomi kopumā veido 40% no saražotās produkcijas.
AS Laima tāpat kā AS Staburadze, AS Gutta, SIA Staburadzes konditoreja, SIA Saldumu tirdzniecība un SIA NP Logistics ir SIA NP Foods grupas uzņēmumi.