Jaunākajā Rīgas tirdzniecības centrā Galleria Riga, kas atvērts nedaudz ilgāk par gadu, ir palielinājies gan apmeklētāju skaits, gan apgrozījums, informē centra pārvaldīšanas un apsaimniekošanas kompānija CBRE Property Management.
Tirdzniecības centrs Galleria Riga atklāts2010. gada 22. oktobrī. Gada laikā tirdzniecības centrā ir palielinājusies apmeklētāju plūsma: 2011. gada decembrī apmeklētāju plūsma salīdzinājumā ar 2010. gada decembri bija pieaugusi par 13%. Savukārt 2012. gada janvārī salīdzinājumā ar aizvadītā gada attiecīgo periodu apmeklētāju plūsma pieaugusi pat par 30%. 2012. gada februāri Galleria Riga iezīmē ar 15% apmeklētāju plūsmas pieaugumu.
Pozitīva tendence vērojama apgrozījuma rādītājos. 2011. gada novembrī salīdzinājumā ar 2010. gada novembri apgrozījums pieaudzis par 31%. Savukārt 2011. gada decembrī, salīdzinot ar pērnā gada to pašu mēnesi, apgrozījuma kāpums ir 21%. Arī 2012. gada janvārī un februārī salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgajiem mēnešiem apgrozījums ir pieaudzis – attiecīgi par 24% un 15%.
Centrs veiksmīgi attīstās un ir ieguvis noteiktu atpazīstamību Rīgas iedzīvotāju un viesu vidū, komentē Galleria Riga direktors Māris Āboltiņš. Pozitīvus rādītājus viņš skaidro ar aktīvu un daudzpusīgu mārketinga komunikāciju, jaunu, patērētājiem pievilcīgu nomnieku piesaisti.
«Grūti prognozēt, kā attīstīsies tirdzniecība 2012. gadā, jo, augot degvielas un apkures cenām, patērētājam atliek mazāk līdzekļu ikdienas tēriņiem, līdz ar to arī proporcionāli tiek izdots mazāk par precēm, kuras nav pirmās nepieciešamības.
Šobrīd plānojam, ka Galleria Riga izaugsme 2012. gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu saglabāsies – jau tuvākajā laikā plānojam atvērt jaunus veikalus, piemēram, nākamnedēļ durvis vērs itāļu modes preču veikals Piazza Italia, kas piedāvās apģērbus visai ģimenei par pieejamām cenām, savukārt maijā – spāņu zīmola Mango veikals,» viņš stāsta.