Nākamā gada rudenī ir plānots atvērt Via Jurmala Designer Outlet Village, kas vienkopus pulcēs vairāk nekā simts dizaina zīmolpreču izpārdotavu
Zīmolpreču izpārdošanas veikalu (t.s. outlet) mazumtirdzniecības koncepcija ir zināma un gana populāra, apjomīgam centram Latvijā diezin vai ir ekonomisks pamatojums, skeptiski ir DB aptaujātie šī tirgus segmenta dalībnieki.
Zīmolpreču izpārdošanas ciematā Via Jurmala Designer Outlet Village, kura kopējā platība ir 11 hektāri, bet iznomājamā platība 24 tūkst. m2, plānots investēt 25 miljonus eiro, informē SIA Outletico nomas departamenta vadītāja Aleksandra Vestfala. Kopumā šajā ciematā tiek plānoti 120 veikali. Tā būvniecība ir sadalīta divos posmos; pirmajā, ko plānots pabeigt nākamā gada rudenī, tiks iznomātas telpas aptuveni 15 tūkst. m2 platībā 70–80 dizaineru zīmolpreču izpārdotavām. A. Vestfala stāsta, ka pašlaik tiek meklēts operators, notiek pārrunas ar vairākām specializētajām Eiropas kompānijām. «Ļoti uzmanīgi izvēlamies sadarbības partneri, šobrīd nevar izpaust potenciālos operatorus, bet tas noteikti būs kāds no šī mazumtirdzniecības segmenta līderiem,» sola SIA Outletico pārstāve.
Via Jurmala Designer Outlet Village attīstītāji un lielākie investori ir Leonīds Esterkins un Andrejs Dozorcevs. Projekta pasūtītājs ir SIA Business Park un Outletico. Ciematu būvē lietuviešu kompānija Litana, projektējis ir Andris Bērziņš.
Plašāk lasāms 18. septembra laikrakstā Dienas Bizness.