Kopš ienākšanas Latvijas tirgū šī gada aprīlī, Vācijas apavu tirgotājs Deichmann ir pārsniedzis plānotos pārdošanas rezultātus, tā nostiprinot plānus par veikalu tīkla paplašināšanu Latvijā, informē uzņēmumā.
«Ienākšana Latvijas tirgū ir pilnībā attaisnojusi un pat pārspējusi mūsu plānus un gaidas. Esam ļoti apmierināti ar pirmā darbības ceturkšņa rezultātiem. Tas vēl vairāk nostiprina mūsu plānus veikalu tīkla paplašināšanas virzienā nākotnē,» atzina uzņēmuma pārstāve, Baltijas reģiona pārdošanas menedžere Živile Bložiene. Savu pirmo un pagaidām vienīgo veikalu Latvijā Deichmann atvēra šā gada 4. aprīlī Rīgā, jaunajā tirdzniecības centrā Akropole. Šis ir lielākais uzņēmuma veikals visā Baltijā – tā platība ir ap 1000 kvadrātmetru un tam ir 37 000 kurpju pāru ietilpība.
Uzņēmuma plānos ietilpst vēl šogad atvērt jaunus veikalus arī Lietuvā un Igaunijā, kā arī nākamgad – Latvijā. Vienlaikus Latvijas un Igaunijas klientu ērtībai uzņēmums plāno ieviest interneta veikalu, kas jau veiksmīgi darbojas Lietuvā.
Atskatoties uz aizvadīto ceturksni Latvijas tirgū, uzņēmums ir novērojis,ka Latvijas patērētājs vēlas augstas kvalitātes apavus par konkurētspējīgu cenu. Populāras ir sportiskās tendences, līdz ar to šādu apavu pieprasījums audzis ne vien Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. Tiek prognozēts, ka šī tendence vēl turpinās pieaugt, arvien vairojot pieprasījumu pēc kedu un botu tipa apaviem un tā saucamajām «tūristu sandalēm». Sortiments Latvijas veikalā ir tāds pats kā Vācijā un pārējās Baltijas valstīs, ar dažiem pielāgojumiem vietējai gaumei.
Plānotās investīcijas visas Deichmann grupas mērogā 2019. gadā sasniedz rekordlielu summu – 285 miljonus eiro. Šie līdzekļi tiek ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī internacionalizācijā un digitalizācijā. 2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus.
Deichmann dibināts pirms vairāk nekā 100 gadiem Esenē, Vācijā, kur joprojām atrodas uzņēmumu grupas galvenā mītne. 2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4 053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus. Aizvadītajā finanšu gadā Deichmann SE kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums 5 miljardi eiro).